Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan hyvin menneitä toimenpidetarinoita. (juurihoito,gastroskopia ym)

Vierailija
15.01.2021 |

Yleensähän netistä saa lukea vain kauhutarinoita ja huonoja kokemuksia niin ajattelin että kerrotaan tähän pelkästään hyviä kokemuksia, ehkä se helpottaa sellaista henkilöä joka odottaa tutkimukseen menoa.

Juurihoito: Meni täysin kivuttomasti ja oli nopeasti ohi. En tuntenut puudutuspiikin lisäksi mitään muuta.

Gastroskopia: Letkun nieleminen onnistui heti ekalla kerralla. Pelkäsin etukäteen koska oksennan helposti. Tutkimus oli tosi nopeasti ohi (ehkä 5-6 minuutissa). Hoitaja ja lääkäri olivat tosi mukavia ja rauhoittivat mieleni. Tutkimuksen aikana oli pientä epämiellyttävää tunnetta ja röyhtäilin jonkin verran mutta se oli todella paljon helpompi ja lyhyempi kun pelkäsin. Tarvittaessa olisi myös saanut rauhoittavaa lääkettä.

Kolonoskopia: Tutkimus sujui hyvin. Alussa oli pientä kipua joka helpotti pian. Letkun pois veto vaiheessa ei ollut mitään tuntemuksia. Tässäkin saa tarvittaessa kipulääkettä ja rauhoittavaa.

Viisaudenhampaan poisto: Päätöspäivänä oli hieman vaikeaa avata suuta mutta poistokohdat parani todella nopeasti eikä minulle tullut mitään oireita.

Nyt teidän vuoro :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suun alueen puudutukset toimivat nopeasti ja hyvin. Edes viisaudenhampaiden poisto ei sattunut yhtään, vaikka yhden hampaan juurta piti minuuttitolkulla kaivella ulos.

Vierailija
2/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain antibioottikuurin. 🙄 Hyvää settii taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaan poisto leikkaamalla. Menin samana päivänä tikit suussa jo laulutunnille. Avasin vaan suuta vähän pienemmälle kuin normaalisti ylä-äänissä. Eka päivänä vähän turvotti, muuten ei mitään. Ei kipuja.

Kierukan asennus. Kesti muutaman minuutin. Ei sattunut.

Kolme synnytystä. Kaikki kivultaan siedettäviä. Salissa alle 4h jokaisessa. Muutama tikki, terveet vauvat, nopea paraneminen.

Ei tarkoitus siis ylpeillä, koska mikään naistähän ei ollut omaa ansiotani, vaan on siunattu helpoilla kokemuksilla ja nopeilla paranemisilla.

Vierailija
4/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avosydänleikkaus meni hyvin kesti hieman yli 3 tuntia. Kolosnokopia hyvin ei kipuja vaikka 95cm letkua laitettiin sisään. Viisaudenhampaan poisto hyvin.

Vierailija
5/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on leikattu peräsuolen laskeuma emättimen kautta paikallispuudutuksessa. Piikit oli inhoja, mutta kun sai rauhottavaa suoraa suoneen, niin kyllä sen kesti. Itse leikkaaminen tuntui pieneltä näpertelyltä, ihan kuin joku olisi neulonut/kutonut alapäässä. Ja elämä loistaa taas!

Vierailija
6/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaudenhampaan poistoa turhaan pelkäsin. Olin lukenut että riskit suurempia yli 40-vuotiaana. Koko juttu kesti 10 min. Ei jälkeenpäinkään ongelmia.

Vierailija
7/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoito: ilman puudutusta hoidettiin. Ei sattunut. Tosin ennen hoitoa hampaassa oli niin kova kipu, että pyörryin.

Hampaan poisto: kävi helposti ja nopeasti, kipulääkettä otin varmuuden vuoksi poistopäivänä, muutoin en tarvinnut. Hyytymä ei irronnut ja parani nopeasti.

Vierailija
8/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskopia: ei juurikaan sattunut, koska lääkäri oli aivan mahtava. Teki kaikkensa ettei sattuisi ja sain jopa kuvia kotiin viemiseksi 😆

Juurihoito: niin hyvin puudutettu ettei sattunut yhtään.

Vierailija
9/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hammashoito, reiän paikkaus, kirurginen viisaudenhampaan poisto X 2, viisaudenhampaan poisto kiskomalla x 2. Hyvät puudutteet ja no problem.

Silmien laserointi. Ihan turhaan pelkäsin ja jännitin, ei tunnu missään ja kestää muutaman minuutin.

Vierailija
10/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan juurihoito, meinasin nukahtaa.

Kierukan pois otto ja uuden asennus. Ei ongelmaa tai kipua juurikaan.

Vierailija
11/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin hammaslääkärikäyntini: sain todella hyvää ja asiallista hoitoa. Paikattiin yksi reikä suit sait ja poraaminenkaan ei sattunut lainkaan.

Vierailija
12/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän viisaudenhampaan poistot, kaikki menivät hyvin ja kivuitta.

Kaikki gynekologiset tutkimukset, myös papa ovat olleet kivuttomia.

Vierailija
13/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaosan laitto selkäydinpuudutuksella ilman komplikaatioita. Nopea kotiutus.

Vierailija
14/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkan nivelside katkesi.

Se ommeltiin.

Siihen loppui nilkan venähdykset. Leikkaus katkaisi toki hermoja eikä jalasta tullut terveen veroista, mutta ei se ollur ennenkään.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
15/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoe tää keskustelu on omistettu kaikille niille, joilla on varaa käydä yksityisellä.

Vierailija
16/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli keuhkokuume, yskin jatkuvasti ja veto oli ihan poissa. Sain amoxicillin-kuurin, ja parin päivän napsimisen jälkeen olin melkein entiselläni. Keuhkot avautuivat iahn päivissä ja kuume katosi.

Vierailija
17/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gastroskopia: Sain rauhoittavaa lääkettä etukäteen hoitajalta kun pyysin. Hoitaja rauhoitteli minua ihanasti. Sitten vaan letku kurkusta mahaan, ei sattunut, mutta sellainen 10 minuutin jatkuva megaröyhtäys/ oksennusrefleksi oli päällä. Mutta se oli vaan häiritsevää ja outoa, ei kivuliasta eikä pelottavaa. Siinä sitten möllötin ja hengitin ja örisin ja tutkimus oli nopeasti ohi.

Pelkäsin etukäteen ihan turhaan.

Viisaudenhampaan poisto: Sain puudutetta ja hammaslääkäri alkoi irrottamaan hammasta. Kun ulisin, hän tökkäsi lisää puudutetta. Ja kas, hammas oli lopulta irti, vaikka olikin pitkät juuret.

Vierailija
18/18 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoe tää keskustelu on omistettu kaikille niille, joilla on varaa käydä yksityisellä.

Julkisella ne operaatiot, jotka itse olen maininnut.