Kuinka saatte poistettua karvanne alapäästä ilman että tulisi kutisevia punoittavia näppyjä?!
Kommentit (51)
Sytkärillä ja bonuksena vielä ihana tuoksu
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea te teette miesten eteen, mutta jatkakaa!
M29
Anteeksi rakas, mutta ihan kaikki tässä maailmassa ei pyöri miesten ympärillä.
Karvojen ajelussa ei ole järkeä, mutta tyhmäthän ne vaan ajeleekin.
Ei kannata ajella. Vahaliuskoilla tulee hyvä ja sileä pitkäksi aikaa eikä aiheuta näppyjä.
Kannattaa jättää vähän karvoitusta, muuten värkki näyttää korvasieneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea te teette miesten eteen, mutta jatkakaa!
M29
Anteeksi rakas, mutta ihan kaikki tässä maailmassa ei pyöri miesten ympärillä.
Ite oot niin läski että sun ympärillä miehet pyörii vähän niinkuin kiertoradalla.
Niilo 17 v
Läski en ole mutta pyörivät kyllä ympärillä. Valitettavasti, sillä en ole niistä tippaakaan kiinnostunut. Ja pakkien antaminen on aina ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä muistat rasvata sen alapään aina ajamisen jälkeen kunnolla?
en koskaan, en ole ajatellut että vaikuttaisi asiaan.. millä kannattaa rasvata??
Käyttääkö miehesi partavettä/-voidetta ajamisen jälkeen? Jos vastasit kyllä, voisit kysyä itseltäsi miksiköhän ja miksi sinä et ole käyttänyt vastaavaa.
Ettekö ole ikinä kuulleet Veet karvanpoistovoiteesta?
Jopa minä olen ja olen sentään mies.
Sheivaan 4-5 päivän välein vuodesta toiseen koko kroppani, iho tottuu siihen muutamassa viikossa. Ei tule näppyjä enkä tarvitse kosteusvoidetta kuin talvikuukausina. Sääret ja kainalot parin päivän välein. Muistan kyllä nuoruudesta, että jos harvoin sheivaa, niin iho ärtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ajella. Vahaliuskoilla tulee hyvä ja sileä pitkäksi aikaa eikä aiheuta näppyjä.
ei toimi alapäähän
Ihon puhdistus ajelun jälkeen vähän auttaa. Siis jollain haavojen puhdistusaineella. Minä otan epilaattorilla muuten paitsi kummulta. Enkä peräaukon luota, kun ei oikein itse sieltä saa. Siihen kummulle välillä jätän karvaa tai sitten höylään tai vaan nypin pois. Bikinirajoille tulee helposti noita näppyjä, muualle ei. Paitsi tuo häpykumpu on sellainen että kasvaa niin vahvaa karvaa, etten viitsi epiloida, punoittaa sit pari päivää sen jälkeen. Ja ajan kaikki karvani kaulasta alaspäin, eikä ole edes miestä. Mutta ei ole kukaan mies koskaan valittanut ettei ole mitään puskaa.
Vaihtoehtoina tosiaankin vain karvoissa iloisesti heiluvat pastillit, tai näppyälinen, Justin Bieberin naamaa muistuttava perse.
Onneksi ei tarvitse poistaa. Karvat tuntuvat paljon mukavammilta kuin kutisevat näpyt. Toiseksi karvojen poistoon kuluvan ajan voi käyttää ... no vaikka av-palstalla, jos ei keksi mitään mukavampaa.
:D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä muistat rasvata sen alapään aina ajamisen jälkeen kunnolla?
en koskaan, en ole ajatellut että vaikuttaisi asiaan.. millä kannattaa rasvata??
Käyttääkö miehesi partavettä/-voidetta ajamisen jälkeen? Jos vastasit kyllä, voisit kysyä itseltäsi miksiköhän ja miksi sinä et ole käyttänyt vastaavaa.
Oletko koskaan laittanut partavettä/-voidetta alapäähäsi? Jos olet, niin tule kertomaan meille, miksi et tee sitä toista kertaa.
Tähän päivään mennessä en ole keksinyt ensimmäistäkään syytä, miksi kiusaisin itseäni poistamalla alapäästä karvoja. On riittänyt yli oman tarpeen vielä niitä miehiä, jotka onnistuvat löytämään aarteen viidakosta.
Sillä Veet karvanpoistovoiteella. Ei jää näppyjä, vahva suositus!
Viivan päälle pitää jättää sänki. Sen alapuolelle noita näppyjä ei onneksi tule.