Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetäänkö teillä masturbaattoria yhteisissä leikeissä?

Vierailija
15.01.2021 |

Siis tenga, fleshlight tmv., hoiteleeko puoliso miestä tällaisilla vai ovatko vain miehen omiin hetkiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Molemmilla on omat. Yleensä niitä käytetään itse ja katsellaan toinen toistaan. Itse osaa parhaiten, mutta toisenkin tyydyttäminen välineellä on hauskaa.

Vierailija
2/7 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Molemmilla on omat. Yleensä niitä käytetään itse ja katsellaan toinen toistaan. Itse osaa parhaiten, mutta toisenkin tyydyttäminen välineellä on hauskaa.

Meillä sama, tosin käytetään aina ja lisäksi hyväillään suulla ja käsillä. Meillä ei penetraatio onnistu, tai se ei siis kummastakaan tunnu miltään, kun minä oon niin märkä. Mutta väliäkö sillä tavalla, kunhan molemmat nauttii, tulee tyydyttyneeksi ja kivaa iltapuhdetta on riittävästi? 😉

N40M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, tosin käytetään aina ja lisäksi hyväillään suulla ja käsillä. Meillä ei penetraatio onnistu, tai se ei siis kummastakaan tunnu miltään, kun minä oon niin märkä. Mutta väliäkö sillä tavalla, kunhan molemmat nauttii, tulee tyydyttyneeksi ja kivaa iltapuhdetta on riittävästi? 😉

N40M49

onnittelut Teille. Nauttikaa!

Vierailija
4/7 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyerin ostin puolisolle ja sillä olen hänelle orgasmeja tehnyt. Itse en omista fleshlighteja tai vastaavia eikä sellaisia ole siis käytetty. Mieluummin panen kullini oikeaan aukkoon kuin muoviputkeen.

Vierailija
5/7 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40M49

onnittelut Teille. Nauttikaa!

Kiitos! Nautitaan - kohta taas. 😉

N40M49

Vierailija
6/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään. Vaimokullalla on rakenteellista ongelmaa, joten penetraatio on useimmiten poissuljettu vaihtoehto kun sattuu liikaa. Tällöin hän käyttelee flesua minuun. Joko hän runkkailee minua sillä, tai sitten harrastetaan ihan normaalia seksiä siten että muna ei mene vaimoon vaan leluun, esmes lähetyssaarnaajassa hän pitelee flesua vatsansa päällä, tai doggyssä puristaa sen reisiensä väliin. Siten päästään nauttimaan siitä tunnelmasta ja läheisyydestä. Ja mainittakoon vielä että hänen ongelman laatu estää vain penetraation, joten voin minäkin nauttia naiseni tyydyttämisestä klitorista kiusaamalla.

M37

Vierailija
7/7 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva, jos vaan uskaltais ehdottaa rouvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä