Kuinka saatte poistettua karvanne alapäästä ilman että tulisi kutisevia punoittavia näppyjä?!
Kommentit (51)
En mitenkään. On pakko jättää tuollainen tupsu tohon eteen. Huulet sheivaan aina ku niihin ei onneksi tule noita näppyjä.
sokerointikin tekee kipeitä sisäänkasvaneita karvoja :(
Ja sinä muistat rasvata sen alapään aina ajamisen jälkeen kunnolla?
Ajelen koneella. Ei tule sileää, mutta ei myöskään näppylöitä.
Parturille vaan aika,niin se sheivaa ja rasvaa niin pallien seudun kuin revankin tienoon! Koronaikaan ei asiakkaita oo,nii raha kelpaa heille kyllä! Asiakas on kunkku nyt!
Kuorimalla ja rasvaamalla ihon jokaisen karvanpoistoon jälkeen. Terän pitää myös olla puhdas ja terävä
Rälläkällä. Hyvä hiomalaikka ni homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ajelen koneella. Ei tule sileää, mutta ei myöskään näppylöitä.
Sama täällä. Onneksi on hyvin vaalea karvoitus.
Vierailija kirjoitti:
en koskaan, en ole ajatellut että vaikuttaisi asiaan.. millä kannattaa rasvata??
Vanha kunnon tuhero on muotia nyt! Pillukarvat rehottakoot ja pallikarvat reisille asti vaan!
Ajelun jälkeen välittömästi kun reippasti laittaa Bepanthen-emulsiovoidetta niin ei synny näppyjä eikä kutise. Toimii ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en koskaan, en ole ajatellut että vaikuttaisi asiaan.. millä kannattaa rasvata??
Hep Creasella joka on käsittääkseni heppirasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloe vera, sinkkivoide, (ohuempi) bepanthen.
Kaikkea te teette miesten eteen, mutta jatkakaa!
M29
Vierailija kirjoitti:
Ajelun jälkeen välittömästi kun reippasti laittaa Bepanthen-emulsiovoidetta niin ei synny näppyjä eikä kutise. Toimii ainakin mulla.
Ajelun? Ihan pilluralli vaan...
Jos ajelu aiheuttaa ikäviä oireita, niin ehkä sen voi ottaa vihjeenä siitä, kannattaako tosiaan niin tehdä...
No en saa! Sen lisäksi minulla kasvaa pitkää ja karkeaa karvaa myös koko pyllyvako ja anuksen ympäristö. En tajua millä ne saa pois. Ajelemalla on koko alapää kuin tulessa ja joutuu harkitsemaan amputaatiota.