Kuinka saatte poistettua karvanne alapäästä ilman että tulisi kutisevia punoittavia näppyjä?!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan 4-5 päivän välein vuodesta toiseen koko kroppani, iho tottuu siihen muutamassa viikossa. Ei tule näppyjä enkä tarvitse kosteusvoidetta kuin talvikuukausina. Sääret ja kainalot parin päivän välein. Muistan kyllä nuoruudesta, että jos harvoin sheivaa, niin iho ärtyy.
Ei toimi kaikilla. Oma ihoni ei ikinä tottunut tuohon, kokeiltu on monesti. Siitä iho vasta riemastuukin kun yritän sheivata näppyläistä, punoittavaa ja tulehduksen kynnyksellä olevaa ihoa uudestaan muutaman päivän päästä.
Annan kasvaa jonkun aikaa ja ajan sitten. Ei tule niin herkästi näppylöitä kuin sillä että kokoajan sheivaa
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on joku ihmeellinen geenivirhe, kun usein kasvaa useampi karva samasta karvatupesta. Tämän takia on ihan sama, mitä karvoja poistan ja millä tavalla, kun sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee aivan koko kroppaan. Ei mitään apua kuorimisesta tai rasvoista, ei mitään eroa silläkään että vahaanko vai ajelenko. Vahatessa itseasiassa sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee enemmän. Olen tyytynyt ajelemaan vain silloin tällöin ja silloinkin hyödyntämään koneella ajamista.
Hei mulla on tää sama.. Joskus harrastin karvojen nyppimistä häpykummulta, niin aina sai nyppästä semmosen paksun tumman karvan ja sitten samasta karvatupesta vielä sellaisen ohuen värittömän karvan. Hirvee työmaa pitää toosa karvattomana. Pitää ottaa kokeiluun tommonen karvanpoistovoide.
En uskalla enää poistaa karvoja kuin bikinirajasta. Höyläyksen jälkeen rasvaan alueen.
Etupuskaa olen trimmaillut saksilla, minkä totesin virheeksi. Tuntuu, että karva kasvaa vahvempana, pidempänä ja suorempana kun sitä leikkaa. Tuosta tupsusta saa tehdä kohta palmikon! En uskalla ottaa kaikkea pois, koska ajatuskin kutisevasta sängestä 😖.
Terävä sheiveri käyttöön, ei hinkutusta, reippaasti saippuaa liukastamaan ja huuhtelun jälkeen babyoilia iholle. Tällä reseptillä minulle ei tule näppyjä ja kutinoita.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole ikinä kuulleet Veet karvanpoistovoiteesta?
Jopa minä olen ja olen sentään mies.
Etkö ole kuullut, että Veet karvanpoistovoidetta ole tarkoitettu genitaalialueille? Jopa minä olen, enkä edes käytä ainetta.
Miehenä suosin niitä naisia, jotka antavat puskan olla luomuna. (erittäin kaunis)
Minulla ainakin rasvaus ja kuorinta ei auta yhtään!! Päinvastoin siitä rasvaamisesta tulee lisäksi finnejä ja kuorinta on ihan yhtä tyhjän kanssa. Voi kun oisi vaaleat, hennot karvat...
Tarkoittaako Ap karvoitusta p e r s e r e i ä n ja v i t u n ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
:D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä muistat rasvata sen alapään aina ajamisen jälkeen kunnolla?
en koskaan, en ole ajatellut että vaikuttaisi asiaan.. millä kannattaa rasvata??
Käyttääkö miehesi partavettä/-voidetta ajamisen jälkeen? Jos vastasit kyllä, voisit kysyä itseltäsi miksiköhän ja miksi sinä et ole käyttänyt vastaavaa.
Oletko koskaan laittanut partavettä/-voidetta alapäähäsi? Jos olet, niin tule kertomaan meille, miksi et tee sitä toista kertaa.
No ihan herkimpiin kohtiin ei varmaan kannatakaan mutta ei kummun iho sen herkempää ole kuin kaulan iho, ettei jopa vahvempaa. Nykyiset parranajon jälkeen levitettävät voiteet ei polta tai kirvele vaan rauhoittavat ja kosteuttavat.
Itselläni on joku ihmeellinen geenivirhe, kun usein kasvaa useampi karva samasta karvatupesta. Tämän takia on ihan sama, mitä karvoja poistan ja millä tavalla, kun sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee aivan koko kroppaan. Ei mitään apua kuorimisesta tai rasvoista, ei mitään eroa silläkään että vahaanko vai ajelenko. Vahatessa itseasiassa sisäänpäin kasvaneita karvoja tulee enemmän. Olen tyytynyt ajelemaan vain silloin tällöin ja silloinkin hyödyntämään koneella ajamista.