Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskelan henkirikoksen uhria kiusattiin alakoulusta lähtien – Koulukaverit kertovat, millaisia uhriin päiväkodissa tutustuneet epäillyt ovat

Vierailija
15.01.2021 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007741312.html

HENKIRIKOKSEN uhri ja murhasta epäilty kolmikko ovat ikätovereita. Yhtä epäiltyä lukuun ottamatta he tunsivat toisensa jo päiväkodista lähtien ja kävivät peruskoulun samassa koulussa.

He viettivät yhdessä aikaa lapsuudesta lähtien, joskin välillä yhdessäolo vaikuttaa olleen tiiviimpää ja välillä vähemmän tiivistä. Haastateltujen kertomusten perusteella kolmas epäilty kaverustui epäiltyjen kanssa yläkouluiässä.

Kommentit (641)

Vierailija
641/641 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten se häpeä minkä kiusatuksi tulemisessa tuntee on niin suuri, että ei sitä aina myönnä edes kun kysytään. Varsinkin jos hakattu ja nöyryytetty. 

Niin ja kyllähän opettajat halveksivatkin kiusattuja. Joskus mietityttää, että kiinnostaako muita kuin entisiä koulukiusaajia mennäkään kouluun töihin, eli onko suuri osa opettajista sellaisia. Itse en ainakaan ikinä menisi suurin surminkaan kouluun töihin.

Sama kokemus minullakin. Ja opettajaopiskelijoita tavanneena, kyllä siellä on vähän kiusaajahenkisiä seassa.

Tämä pitää paikkansa. Olen itse opiskellut aineenopettajaksi, ja kyllä meidänkin porukassa kiusaajia oli. Varsinkin ne, jotka isoon ääneen melskasivat, etteivät hyväksy minkäänlaista syrjintää. Tämä periaate ulottui vain omiin kavereihin, opintojen aikana jopa didaktikko joutui tulilinjalle. No mitäs hänestä, olikin jo keski-ikäinen ihminen niin saa kiusata ja nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi