Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei siedä yhtään kuukautisia, käytös vaikeuttaa jo normaalia elämää

Vierailija
15.01.2021 |

Olemme 19-vuotiaita, eli kyse ei ole nyt minkään kakaran kiukuttelusta. Menkkojen aikaan en saa edes mennä hänen luokseen. Kuulemma haistaa ne metrien päästä (huolehdin hygieniastani ihan normaalisti)

Siteitä/tamponeja ei saa olla näkyvissä ja käytettyjä ei saa laittaa mihinkään roskiksiin. Minun luonani vien ne ulkoroskikseen ja hänen luonaan taloyhtiön saunatilojen roskiksiin.

Niistä ei saa puhua, pitää sanoa "mulla on ne" jos hän haluaa esimerkiksi seksiä menkkojen aikaan. Jos hän on mukana kaupassa, suojia ei saa ostaa koska se on noloa jos muut kaupassa käyjät saavat tietää.

Voiko tuollaisesta tyypistä saada vielä normaalin ihmisen? Vielä kummallisemmaksi asian tekee, että hänellä on kolme vanhempaa siskoa joten luulisi että olisi väkisinkin jossain määrin joutunut elämään asian kanssa.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin nuo menkka-asiat ja suojien hankinnat voisi hoitaa ihan yksityisesti. En usko, että kukaan haistaa, jos normaalisti huolehtii hygieniasta.

Miksi ihmeessä pitäisi? Onhan se nyt aivan käsittämätöntä, jos parisuhteessa on tällaisia kehon normaaliin toimintaan liittyviä tabuja.

Olisiko normaalia, että pariskunta ostaisi omat vessapaperinsa, koska noi vessa-asiat voisi hoitaa ihan yksityisesti. Vessassa ei saisi käydä jos toinen on viereisessä huoneessa, koska ”vessa-äänet”. Parisuhteessa ei myöskään ole soveliasta kertoa toiselle, jos on mahavaivoja tai helvetti vaikka ripuli, koska ”yksityinen vessa-asia”.

AP, jos tämä ei ole provo, älä jää katselemaan tällaista. On hyvin mahdollista, että tämä käytös ei tulevaisuudessa rajoitu pelkästään menkkoihin.

Voisin ymmärtää vielä esim. kovan verikammon, jonka vuoksi mies ei haluaisi kuulla graafista kuvailua verenvuodon määrästä tai nähdä käärimättömiä siteitä/tamponeja. Mutta tuo elämäsi ja puheidesi rajoittaminen kuulostaa pelottavalta.

Niin ja muutenkin, jos kehtaa sellaista niinkin intiimiä ja eritteitä täynnä olevaa toimintaa toisen kansssa harjoittaa, kuin seksi niin onhan tuo ihan absurdia. Menkat kuitenkin liittyy aika oleellisesti tuohon seksuaalipuoleen muutenkin.

Näinpä. Miesten mielestä on täysin normaalia pyytää naista imemään miehen penistä ja mielellään pitäisi ottaa spermatkin suuhun ja niellä ne. Kuukautiset sitten taas on jokin hirvittävä kammotus, joita ei saa mainita ääneen ja edes käyttämättömiä siteitä ei pitäisi joutua näkemään jossain vessan kaapissa.

Vierailija
82/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda poikaystävä johonkin ykään niin ei tarvitse huolehtia moisesta. Kunnon ykä juo vaikka sinun menkkaveret mukisematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko musu?

Mieheni on mutta ei käyttäydy noin. Pitää normaalina asiana. Ainut vaikea asia hänelle on avuttomuus sen asian edessä että olen aina kaksi ensimmäistä päivää todella kipeä ja huonovointinen vaikka on kovat kipulääkitykset niille päiville. Suojatkin ostaa tarvittaessa ja itseasiassa teki ensimmäisen kerran itse aloitteen niiden ostamiseksi. Oli menossa kauppaan ja kysyi tarviinko jotain ja kun sanoin etten tarvinnut kysyi vielä tarvitsisinko suojia kun oli kuukautiset menossa. Sanoin että on vielä jäljellä ja että voin kyllä ostaa itse sitten kun loppuvat mutta halusi välttämättä ostaa ja otti paketeista kuvat ja laittoi vielä kaupasta kuvat että onhan varmasti oikea paketti.

Ai kuukuppi ei sovi vai tykkäät muuten vaan roskata luontoa turhaan?

Kaikille ei tosiaan kuukuppi sovi, itselleni ei sovi enkä voi käyttää mitään sisäisiä suojia.

Olen kyllä miettinyt kuukupin hankkimista mutta alkupäivinä en voi käyttää edes tamponia koska sitten kramppaa koko ajan.

Vierailija
84/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kotoisin lähi-idästä ja hänelle kans kuukautiset on ihan yäk. Siitä huolimatta että on asunut Suomessa jo 15 vuotta ja muuten ihan kuin suomalainen, niin ei suostuisi ostamaan mulle tamponeja kauppareissulla jos en itse ole mukana (toisin kuin aiemmat kantasuomalaiset mieheni), seksi kuukautisten aikana on ihan nou-nou, ja kerran kun mulla sattui alkamaan menkat just seksin aikana ja sanoin hänelle, että nyt seis, menkat alkoi, niin hän sulki silmänsä ettei näkisi verta ja pyysi mua puhdistamaan peniksensä paperilla jos siinä on verta. Jos totean hänelle casualisti että menkat alkoi, niin sanoo heti ”yäk”.

Ei kylläkään yököttele menkkaroskikselle mikä on vessassa, ei tamponi- ja sidepaketeille, ei huomauttele että haisisin erilaiselle tai mitään sellasta. Ei vain halua nähdä verta tai käytettyjä suojia (kukapa haluaisi), ja seksissä pidetään taukoa menkkojen ajan.

Kun oikein miettii, niin eipä tuossa mitään ihmeellistä ole 🤷🏻‍♀️

Mä en kyllä tykkäisi, jos mun mieheni sanoisi yäk, jos kerron kuukautisista. Kuukautiset on luonnollinen asia, ei mikään yäk. Ainakin voisi mies pitää mölyt mahassaan ja yökötellä hiljaa itsekseen.

Vierailija
85/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paksu trolli, että haisee jo.

Vierailija
86/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikakaverisi ortodoksijuutalainen?Heillähän on tarkat säännöt naisten kuukautisten aikaan, ei saa koskettaa, pitää olla erikseen ym.

Romaneilla on samanlaiset säännöt. Romaneja on Suomessa enemmän kuin juutalaisia.

Vierailija
87/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin nuo menkka-asiat ja suojien hankinnat voisi hoitaa ihan yksityisesti. En usko, että kukaan haistaa, jos normaalisti huolehtii hygieniasta.

Mä kyllä haistoin nuorempana, jo päivää aikaisemmin, mutta olenkin tuoksuyliherkkä.

Vierailija
88/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haistoin nuorempana, jo päivää aikaisemmin, mutta olenkin tuoksuyliherkkä.

Kyllä haistaa menkkaveren ihmisestä ja varsinkin wc-tiloissa käryävien siteiden levittämästä katkusta.

Vierailija
89/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ja nykyinen mieheni ovat olleet ihan fine kuukautisten suhteen. Eivät ole yökötelleet, käskeneet piilotella asiaa tms. Seksikin on kelvannut, pyyhe alle vain. En tiedä, onko kyseessä kotikasvatus (ex-anoppi on kätilö, anoppi on lääkäri). Ehkä terveysalalla työskentelevä kasvattaa lapsensa tarkoituksella tai miksei huomaamattakin ymmärtämään ja kunnioittamaan ihmiskehon toimintaa?

Vierailija
90/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Te voitte saada monta tytärtä ja siinä on ukolla yökkimistä kun vaimo ja teinityttäret menstruoi.

Vierailija
91/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeliä. Et voi. Juokse.

Voi olla että viisastuu vanhentuessaan varsinkin, jos siinä erotessasi sanot hänelle, että näistä tulee kunnioittaa niiin, että hyväksyy kuukautiset luonnollisena ominaisuutena naissukupuoleen. Ei tarvitse kuukautisten aikana harrastaa seksiä (eikä se muutenkaan ole hyvä asia), mutta ominaisuutena ne on vain hyväksyttävä. Naista ei saa alistaa kuukautisten verukkeella.

Vierailija
92/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain hyvin syvään iskostuneelta psykologiselta vammalta. Ei ole normaalia.

Jos keskustelu asiasta ei auta, ero.

Tuollasella ihmisellä voi olla vaikka mitä psykologisia outouksia & neurooseja mistä saat sit myöhemmin nauttia.

Vierailija
93/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole kyse kakaran käytöksestä? Nimenomaan on. 

Ei ole lapsellisuutta, vaan häiriintynyttä käytöstä! Ei normaali tuon ikäinen noin käyttäydy! Ei.

Vierailija
94/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ehkä saada normaalin ihmisen, tai sitten ei. Sinun tehtäväsi ei ole kasvattaa häntä ja jos kolmen siskon kanssa eläessä ei ole oppinut suhtautumaan luontevasti kuukautisiin, niin lähtökohdat ovat aika heikot. Kävi mielessä sekin vaihtoehto, että poika saattaa olla homo eikä siksi siedä mitään naiseudesta muistuttavaa seurustelukumppanillaan. Kuukautiset jos mitkä ovat sellainen asia. Parempi, että jätät pojan kasvamaan ja ehkä selvittämään identiteettiään. Jos aikuisen naisen kanssa haluaa parisuhteeseen niin on valmis hyväksymään sen tosiasian, että kuukautiset mitä todennäköisimmin kuuluvat siihen pakettiin, jollei sitten ole halukas deittailemaan vaihdevuodet jo ohittaneita naisia.

Aika monella ei ole kuukautisia esim.hormonikierukan takia. Itselläkään ei, enkä kaipaa niitä takaisin. Mutta poikaystävän inho kuukautisia kohtaan ei toki ole syy poistaa kuukautisia, vaan oma mukavuus.

Vierailija
95/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko musu?

Mieheni on mutta ei käyttäydy noin. Pitää normaalina asiana. Ainut vaikea asia hänelle on avuttomuus sen asian edessä että olen aina kaksi ensimmäistä päivää todella kipeä ja huonovointinen vaikka on kovat kipulääkitykset niille päiville. Suojatkin ostaa tarvittaessa ja itseasiassa teki ensimmäisen kerran itse aloitteen niiden ostamiseksi. Oli menossa kauppaan ja kysyi tarviinko jotain ja kun sanoin etten tarvinnut kysyi vielä tarvitsisinko suojia kun oli kuukautiset menossa. Sanoin että on vielä jäljellä ja että voin kyllä ostaa itse sitten kun loppuvat mutta halusi välttämättä ostaa ja otti paketeista kuvat ja laittoi vielä kaupasta kuvat että onhan varmasti oikea paketti.

Samoin mun mies. Ei mitään ongelmaa, seksiäkin voisi hyvin harrastaa menkkojen aikaan, tosin itse en tykkää kuin ehkä vika päivänä koska vuodan pari päivää kuin pistetty sika ;) Tämä kamala mies on soittanut mulle myös gyneajan, koska puhuu asuinmaamme kieltä sujuvasti ja tuolloin ei oma kielitaito vielä riittänyt selittämään alapään asioita ajanvaraukseen. Olisi tullut mukaankin tarvittaessa, mutta sai varattua ajan englantia puhuvalle gynelle.

Vierailija
96/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske poikaystävää ryhtymään homoksi. Kun hän harrastaa seksiä miesten kanssa, niin ei tule ongelmia kuukautisista.  LOL

Vierailija
97/97 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mut jos miehen mielestä on liian noloa ostaa mulle siteitä niin minusta on liian noloa ostaa pillereitä tai kortsuja. Ja seksi se vasta noloa olisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi