Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei siedä yhtään kuukautisia, käytös vaikeuttaa jo normaalia elämää

Vierailija
15.01.2021 |

Olemme 19-vuotiaita, eli kyse ei ole nyt minkään kakaran kiukuttelusta. Menkkojen aikaan en saa edes mennä hänen luokseen. Kuulemma haistaa ne metrien päästä (huolehdin hygieniastani ihan normaalisti)

Siteitä/tamponeja ei saa olla näkyvissä ja käytettyjä ei saa laittaa mihinkään roskiksiin. Minun luonani vien ne ulkoroskikseen ja hänen luonaan taloyhtiön saunatilojen roskiksiin.

Niistä ei saa puhua, pitää sanoa "mulla on ne" jos hän haluaa esimerkiksi seksiä menkkojen aikaan. Jos hän on mukana kaupassa, suojia ei saa ostaa koska se on noloa jos muut kaupassa käyjät saavat tietää.

Voiko tuollaisesta tyypistä saada vielä normaalin ihmisen? Vielä kummallisemmaksi asian tekee, että hänellä on kolme vanhempaa siskoa joten luulisi että olisi väkisinkin jossain määrin joutunut elämään asian kanssa.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni epäilee provoiluksi, mutta minä en. Minä seurustelin jonkin aikaa samantyylisen miehen kanssa, mutta hänellä oli tuolloin ikää yli viisikymmentä vuotta ja takana kaksi avioliittoa.

Tämä mies ei halunnut tietää kuukautisista yhtään mitään. Tätä on vaikea selittää lyhyesti, mutta muutamassa kuukaudessa kävi selväksi, että jopa ap:n fraasi "mulla on ne" oli miehelle liikaa tietoa. Hän oli myös koko ajan kopeloimassa, mutta kieltäytyi pitkään seksistä sillä selityksellä, että oli herrasmies eikä halunnut pitää kiirettä. Kaikenlaista älytöntä ehti tapahtua, ennen kuin minä aloin tehdä lähtöä. Uudessa suhteessa sitä on niin toiveikas ja suvaitsevainen.

Mies kehui sillä, ettei ollut koskenut kumpaankaan vaimoonsa sen jälkeen, kun nämä olivat tulleet raskaaksi. Tätä hän selitteli kiemuraisesti ja piti itseään selvästi jotenkin ylevänä. Selvisi myös se, miksi seksi oli niin oudon vastenmielinen ajatus: häntä kiinnosti vain seksi, joka oli niin perverssiä, etten minä ollut edes kuullut sellaisesta. Hän myös vihasi kaikenlaista sairautta ja piti muiden sairauksia ja ihan tavallisia päänsärkyjäkin suurin piirtein loukkauksina itseään kohtaan. Mies oli mieleltään sellainen umpisolmu, että kun alkoi selvitä, että hän - ihan leppoisan oloinen ihminen - oli piessyt kumpaakin exäänsä heti häistä lähtien, minulle tuli kiire.

Ap, häivy. Sinä et halua kumppaniksesi ihmistä, joka suhtautuu terveeseen ihmiskehoon noin vauhkosti. Kuvittele mitä tapahtuu sitten, kun saat oikein kunnon kuukautiskivut, virtsatietulehduksen tai jotain muuta "sen" alueen vaivaa. En usko, että poikaystävässäsi on niin upeita ominaisuuksia, että sinun kannattaa viettää loppuikäsi salaillen ja piilotellen ja hänen herkkiä tunteitaan varjellen. En usko, että hänen inhonsa loppuu edes vaihdevuosiin, koska niissä aika monella on kaikenlaisia hankaluuksia, joita hän ei siedä.

Vierailija
62/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikakaverisi ortodoksijuutalainen?Heillähän on tarkat säännöt naisten kuukautisten aikaan, ei saa koskettaa, pitää olla erikseen ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuukautisvuoto haisee samalle kuin veri, eli raudalle. Jos vuodossa on muuta hajua, kyseessä on tulehdus.

Tuntuu oudolta, että jotain ällöttää raudan haju. kuulosta siltä, että on sellaista hajuherkkyyttä. johon kannattaisi hakea apua esim. kognitiivisesta psykoterapiasta, samalla siellä voi miettiä sitä miksi kokee täysin luonnollisen asian (kuukautisten olemassaolon)nolona.

Ei se kyllä samalta haise. Ihan tuoreena ehkä, mutta suojassa ollessaan alkaa haista erilaiselta kuin veri. Tuleehan siinä samalla muuta vuotoa mukana (vaikkei olisi tulehdusta).

Vierailija
64/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vanhempi, voisi olla exäni. Naisella ei saanut olla kuukautisia, nainen ei saanut käydä paskalla tai tulla kipeäksi.. kyllä, ihan oikeasti.

Raivostui jopa kun mainitsin meneväni hammaslääkäriin. Koetti myös hallita syömisiäni tyyliin syö salaattia, mua oksettaa kun vedät pitsaa. Paras vaihtoehto tietysti olisi ollut jos olisin elänyt pelkällä ilmalla...

Onneksi nykyään on mies, jonka nähden voi mussuttaa herkkuja ja joka tuo siteitä kaupasta.

Miksi helvetissä te edes alatte seurustelemaan tällaisten psykopaattien kanssa?

Vierailija
65/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vanhempi, voisi olla exäni. Naisella ei saanut olla kuukautisia, nainen ei saanut käydä paskalla tai tulla kipeäksi.. kyllä, ihan oikeasti.

Raivostui jopa kun mainitsin meneväni hammaslääkäriin. Koetti myös hallita syömisiäni tyyliin syö salaattia, mua oksettaa kun vedät pitsaa. Paras vaihtoehto tietysti olisi ollut jos olisin elänyt pelkällä ilmalla...

Onneksi nykyään on mies, jonka nähden voi mussuttaa herkkuja ja joka tuo siteitä kaupasta.

Tuskinpa mies itse kertoi asiasta heti ensitreffeillä.

Vierailija
66/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa mies itse kertoi asiasta heti ensitreffeillä.

Kyllä sen näkee jo ensimäisillä trefeillä kunnioittaako mies naisia vai ei. Ihastuneena ei välttämättä halua nähdä.

Vierailija
67/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks te naiset jäätte tollasten hullujen pompoteltavaksi!? Eroa ja heti!

Vierailija
68/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kotoisin lähi-idästä ja hänelle kans kuukautiset on ihan yäk. Siitä huolimatta että on asunut Suomessa jo 15 vuotta ja muuten ihan kuin suomalainen, niin ei suostuisi ostamaan mulle tamponeja kauppareissulla jos en itse ole mukana (toisin kuin aiemmat kantasuomalaiset mieheni), seksi kuukautisten aikana on ihan nou-nou, ja kerran kun mulla sattui alkamaan menkat just seksin aikana ja sanoin hänelle, että nyt seis, menkat alkoi, niin hän sulki silmänsä ettei näkisi verta ja pyysi mua puhdistamaan peniksensä paperilla jos siinä on verta. Jos totean hänelle casualisti että menkat alkoi, niin sanoo heti ”yäk”.

Ei kylläkään yököttele menkkaroskikselle mikä on vessassa, ei tamponi- ja sidepaketeille, ei huomauttele että haisisin erilaiselle tai mitään sellasta. Ei vain halua nähdä verta tai käytettyjä suojia (kukapa haluaisi), ja seksissä pidetään taukoa menkkojen ajan.

Kun oikein miettii, niin eipä tuossa mitään ihmeellistä ole 🤷🏻‍♀️

Vierailija
69/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kotoisin lähi-idästä ja hänelle kans kuukautiset on ihan yäk. Siitä huolimatta että on asunut Suomessa jo 15 vuotta ja muuten ihan kuin suomalainen, niin ei suostuisi ostamaan mulle tamponeja kauppareissulla jos en itse ole mukana (toisin kuin aiemmat kantasuomalaiset mieheni), seksi kuukautisten aikana on ihan nou-nou, ja kerran kun mulla sattui alkamaan menkat just seksin aikana ja sanoin hänelle, että nyt seis, menkat alkoi, niin hän sulki silmänsä ettei näkisi verta ja pyysi mua puhdistamaan peniksensä paperilla jos siinä on verta. Jos totean hänelle casualisti että menkat alkoi, niin sanoo heti ”yäk”.

Ei kylläkään yököttele menkkaroskikselle mikä on vessassa, ei tamponi- ja sidepaketeille, ei huomauttele että haisisin erilaiselle tai mitään sellasta. Ei vain halua nähdä verta tai käytettyjä suojia (kukapa haluaisi), ja seksissä pidetään taukoa menkkojen ajan.

Kun oikein miettii, niin eipä tuossa mitään ihmeellistä ole 🤷🏻‍♀️

hyi vit, kuka suomalainen haluaa olla yhdessä jonku seksistisen muzulmisian kanssa!

Ei se ole muslimi, ja miksei haluaisi? Ei ne kaikki ole seksistisiä ja mulkvisteja, vaikka valtaosa tuntuukin olevan. Me eletään ihan tavallista arkea muuten, enkä aina edes muista ettei mies ole suomalainen.

Vierailija
70/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko musu?

Mieheni on mutta ei käyttäydy noin. Pitää normaalina asiana. Ainut vaikea asia hänelle on avuttomuus sen asian edessä että olen aina kaksi ensimmäistä päivää todella kipeä ja huonovointinen vaikka on kovat kipulääkitykset niille päiville. Suojatkin ostaa tarvittaessa ja itseasiassa teki ensimmäisen kerran itse aloitteen niiden ostamiseksi. Oli menossa kauppaan ja kysyi tarviinko jotain ja kun sanoin etten tarvinnut kysyi vielä tarvitsisinko suojia kun oli kuukautiset menossa. Sanoin että on vielä jäljellä ja että voin kyllä ostaa itse sitten kun loppuvat mutta halusi välttämättä ostaa ja otti paketeista kuvat ja laittoi vielä kaupasta kuvat että onhan varmasti oikea paketti.

Vierailija
71/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, varmaan joku trauma taustalla. Ei ole normaalia.

Ja terapiaan ois syytä mennä. Aika sekaisin vaikuttaa olevan.

Pelkääkö se muuten verta?

Vierailija
72/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko sinusta kivaa jos poikaystäväsi kulli vuotaisi verta? Enpä usko.

Vierailija
73/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että on jäänyt "traumoja" kun on monta siskoa. Nähnyt verisiä siteitä tms. Mutta ei silti oikeuta olemaan törkeä. Vaihtoon lähtisi tuollainen kakara. Se on ihan ok, jos ei seksiä silloin halua tai nähdä just niitä verisiä siteitä. Mutta tuo muu käytös on kyllä törkeää.

Vierailija
74/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko musu?

Mieheni on mutta ei käyttäydy noin. Pitää normaalina asiana. Ainut vaikea asia hänelle on avuttomuus sen asian edessä että olen aina kaksi ensimmäistä päivää todella kipeä ja huonovointinen vaikka on kovat kipulääkitykset niille päiville. Suojatkin ostaa tarvittaessa ja itseasiassa teki ensimmäisen kerran itse aloitteen niiden ostamiseksi. Oli menossa kauppaan ja kysyi tarviinko jotain ja kun sanoin etten tarvinnut kysyi vielä tarvitsisinko suojia kun oli kuukautiset menossa. Sanoin että on vielä jäljellä ja että voin kyllä ostaa itse sitten kun loppuvat mutta halusi välttämättä ostaa ja otti paketeista kuvat ja laittoi vielä kaupasta kuvat että onhan varmasti oikea paketti.

Ai kuukuppi ei sovi vai tykkäät muuten vaan roskata luontoa turhaan?

Vierailija
75/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on endometrioosi ja seurustelu tuollaisen miehen kanss olisi mahdotonta. Itse vuodan hyvin paljon, monesti lakanat ja housut veressä. Ja olen hyvin kipeänä ja miehen pitää hakea siteet, jos ne loppuu.. en voi piilottaa menkkoja.

Vierailija
76/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko musu?

Ai kuukuppi ei sovi vai tykkäät muuten vaan roskata luontoa turhaan?

Kaikille ei tosiaan kuukuppi sovi, itselleni ei sovi enkä voi käyttää mitään sisäisiä suojia.

Vierailija
77/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tanssit hänen pillinsä mukaan?

Vierailija
78/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee se spermakin. En pidä hajusta vaikka muuten kyllä toiminnasta.

Minkäs teet...

Vierailija
79/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina "Nanskulla on Ne" .

Asia tulee ihan selväksi niinkin.

Ihan omasta aloitteestani.

Vierailija
80/97 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin nuo menkka-asiat ja suojien hankinnat voisi hoitaa ihan yksityisesti. En usko, että kukaan haistaa, jos normaalisti huolehtii hygieniasta.

Miksi ihmeessä pitäisi? Onhan se nyt aivan käsittämätöntä, jos parisuhteessa on tällaisia kehon normaaliin toimintaan liittyviä tabuja.

Olisiko normaalia, että pariskunta ostaisi omat vessapaperinsa, koska noi vessa-asiat voisi hoitaa ihan yksityisesti. Vessassa ei saisi käydä jos toinen on viereisessä huoneessa, koska ”vessa-äänet”. Parisuhteessa ei myöskään ole soveliasta kertoa toiselle, jos on mahavaivoja tai helvetti vaikka ripuli, koska ”yksityinen vessa-asia”.

AP, jos tämä ei ole provo, älä jää katselemaan tällaista. On hyvin mahdollista, että tämä käytös ei tulevaisuudessa rajoitu pelkästään menkkoihin.

Voisin ymmärtää vielä esim. kovan verikammon, jonka vuoksi mies ei haluaisi kuulla graafista kuvailua verenvuodon määrästä tai nähdä käärimättömiä siteitä/tamponeja. Mutta tuo elämäsi ja puheidesi rajoittaminen kuulostaa pelottavalta.

Niin ja muutenkin, jos kehtaa sellaista niinkin intiimiä ja eritteitä täynnä olevaa toimintaa toisen kansssa harjoittaa, kuin seksi niin onhan tuo ihan absurdia. Menkat kuitenkin liittyy aika oleellisesti tuohon seksuaalipuoleen muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän