Poikaystävä ei siedä yhtään kuukautisia, käytös vaikeuttaa jo normaalia elämää
Olemme 19-vuotiaita, eli kyse ei ole nyt minkään kakaran kiukuttelusta. Menkkojen aikaan en saa edes mennä hänen luokseen. Kuulemma haistaa ne metrien päästä (huolehdin hygieniastani ihan normaalisti)
Siteitä/tamponeja ei saa olla näkyvissä ja käytettyjä ei saa laittaa mihinkään roskiksiin. Minun luonani vien ne ulkoroskikseen ja hänen luonaan taloyhtiön saunatilojen roskiksiin.
Niistä ei saa puhua, pitää sanoa "mulla on ne" jos hän haluaa esimerkiksi seksiä menkkojen aikaan. Jos hän on mukana kaupassa, suojia ei saa ostaa koska se on noloa jos muut kaupassa käyjät saavat tietää.
Voiko tuollaisesta tyypistä saada vielä normaalin ihmisen? Vielä kummallisemmaksi asian tekee, että hänellä on kolme vanhempaa siskoa joten luulisi että olisi väkisinkin jossain määrin joutunut elämään asian kanssa.
Kommentit (97)
Taitaa olla autisti. suostuuko käyttämään talvitakkia ja talvikenkiä talvisin?
Sano sille kermaperseelle, että jos äidillään ei menkkoja olisi ollut, niin eipä olisi poikaakaan. Itse kyllä juoksisin tuossa tilanteessa, ja suosittelen samaa sulle.
2/5. Idea aika perus, mutta hyvä ragebait. Suututat ulimiehet sekä palstamammat samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuitenkin kelpaa kuukautisten aikaan🙄
Ei ap niin kirjoittanut.
Noita miehiä kutstuttiin vielä 10 vuotta sitten neideiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eksä oli samanlainen ja ero oli ehkä elämäni paras päätös. Viimeinen piste oli se kun poika vaati minua laihduttamaan niin alipainoiseksi että kuukautiset loppuisivat. Ei tuo tuosta tule muuttumaan.
Vastailet provoilla omaan provo-ketjuusi. Nerokasta!
Ps. Sinut tunnistaa pilkuttomuudesta.
Menkat on noloja, naisten tulisi hävetä niitä. Eikä todellakaan miesten kuulu joutua niitä huomaamaan millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nuo menkka-asiat ja suojien hankinnat voisi hoitaa ihan yksityisesti. En usko, että kukaan haistaa, jos normaalisti huolehtii hygieniasta.
Eli ap:n pitäisi tehdä vaikka kaksi kauppareissua, yksi poikaystävän kanssa ja toinen yksikseen kuukautissuojia hakemaan?
Melkoinen jonne ja hyvin keskenkasvuinen.
Muista - maailma on pullollaan miehiä, joiden seurassa luonnolliset asiat ovat osa normaalia elämää. Näihin kuuluu naisilla kuukautiset sekä perus piereskely ja kakkiminen. Kauhean vaikeaa poikkiksen elo tulee olemaan. Sinun helpompaa, kun löydät jonkun hiukan järkevämmän ihmisen.
N38
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nuo menkka-asiat ja suojien hankinnat voisi hoitaa ihan yksityisesti. En usko, että kukaan haistaa, jos normaalisti huolehtii hygieniasta.
No voi herran tähden, jos aikuisen miehen mielestä suojien ostaminen on "vähänx noloo hei"
Vierailija kirjoitti:
Niistä ei saa puhua, pitää sanoa "mulla on ne" jos hän haluaa esimerkiksi seksiä menkkojen aikaan.
Miten hän voi haluta, jos kerran haistaa tilanteen jo metrien päästä?
"Minulla on ne"
:D aika hölmö. Me oltiin 19-vuotiaasta yhdessä mieheni kanssa, ja hän on kyllä aina ostanut mulle siteitä kaupasta, jos tarvii.
Hassumpi oli kun laitoin hänet asialle ostamaan mulle rajauskynää. Siellä oli koko Sokoksen meikkiosaston naismyyjät ollet hänelle esittelemässä ja selvittämässä, millainen on hyvä :D Soittivat sieltä ryhmässä jonkun puhelunkin mulle, missä varmistettiin yksityiskohtia.
Ihmettelen ettei kukaan ole väläyttänyt vielä hormonaalista ehkäisyä ratkaisuksi. No, siltä varalta että joku fiksu tulee heiluttelemaan sitä vaihtoehtoa, haluaisin muistuttaa ettei sekään välttämättä ratkaise asiaa. Kävin kaikki mahdolliset hormonit läpi ja vuodin kuukausia putkeen. Kuuntelin gynen rauhoittelua että kyllä se siitä kohta tasaantuu. Huokaisin helpotuksesta kun vuoto viimein loppui... vain alkaakseen viikon päästä uudestaan. Se ehkäisykokeilu loppui siihen.
Yllätä rakkaasi iloisesti kunnon bloodfest- kuukautisten aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Sano sille kermaperseelle, että jos äidillään ei menkkoja olisi ollut, niin eipä olisi poikaakaan. Itse kyllä juoksisin tuossa tilanteessa, ja suosittelen samaa sulle.
Samaa suosittelen. Lähtöpuheeseen nämä + tuolla aiemmin tullut vaihdevuodet ohittaneiden kanssa seurustelu :D - Sitten voitkin kirmata vapauteen iloisesti nauraen.
P.S. Menkkaseksiä käytettiin meillä kuukautiskipujen hoitoon, ihan parasta lääkettä.
Paskanna sen suuhun niin loppuu menkkakitinä.
Ero. Kuukautiset ovat osa naisen elämää. Joko hyväksyy asian väkisin tai sitten rupeaa homoksi.