Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein deittisivustolle profiilin. Missä ne kaikki sadat miehet viesteineen on?

Vierailija
15.01.2021 |

Miksi niitä ei tule? Palstalla sanottu että naisena pitäsi alkaa saada paljon viestejä heti.

Kommentit (334)

Vierailija
281/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

Tämän päivän kokemuksia pannarista naisen näkökulmasta:

Mies nro 1: 'valivali ex ja valivali taloyhtiö ja vali vali..'

Mies nro 2: 'oot pantavan näköinen *irstailuhymiö* tuutko hellitteleen?'

Mies nro 3: 'oot kaunis ja sulla on hyvä profiiliteksti, mut kun sulla on kissoja niin se vähän epäilyttää.. oon tosi pahasti allerginen'

Mies nro 4: 'Hei! Olet nätti! Mitä sä teetkään työksesi ja oothan perheetön?'

Mies nro 5: 'moi. Kuis panee? *heh heh* mennäänk autoilee?'

Ja nämä siis tavanomainen otos siitä, millaisia ne lukuisat yhteydenotot kauniille naiselle ovat. Ja kaikki perustiedot kerrottu kyllä profiilissa, eli pari lasta ja kissa ja ammatti. Huoh, ihan ajanhukkaa, kun järkeviä lähestymisiä ei tule. Ja aivan sama otanko itse yhteyttä, vai mies.

Siltikin on erikoista kun avaat keskustelun naiselle hänen profiiliin perustuen vaikkapa kuvissa näkyvästä harrastuksesta, niin mitään ei yleensä vastata. Ei niillä fiksuilla normaaleillakaan avauksilla yleensä saa mitään keskustelua tai vastakaikua aikaan.

Luulisi, että fiksut viestit erottuisi sitten näistä tökeröistä, jos kerta muuta ei tule naisille?

M38

Mä vastaan jokaiseen fiksuun viestiin. Sitä en osaa sanoa miksi joku toinen nainen ei vastaa. Nykyinen tapailukumppani lähetti viestin "moi, kiva että tuli match", vähän itsestään ja kysymys mulle. Siitä se lähti.

Vierailija
282/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

Mies nro 3: 'oot kaunis ja sulla on hyvä profiiliteksti, mut kun sulla on kissoja niin se vähän epäilyttää.. oon tosi pahasti allerginen'

Ja nämä siis tavanomainen otos siitä, millaisia ne lukuisat yhteydenotot kauniille naiselle ovat. Ja kaikki perustiedot kerrottu kyllä profiilissa, eli pari lasta ja kissa ja ammatti. Huoh, ihan ajanhukkaa, kun järkeviä lähestymisiä ei tule. Ja aivan sama otanko itse yhteyttä, vai mies.

Siltikin on erikoista kun avaat keskustelun naiselle hänen profiiliin perustuen vaikkapa kuvissa näkyvästä harrastuksesta, niin mitään ei yleensä vastata. Ei niillä fiksuilla normaaleillakaan avauksilla yleensä saa mitään keskustelua tai vastakaikua aikaan.

Luulisi, että fiksut viestit erottuisi sitten näistä tökeröistä, jos kerta muuta ei tule naisille?

M38

Mä vastaan jokaiseen fiksuun viestiin. Sitä en osaa sanoa miksi joku toinen nainen ei vastaa. Nykyinen tapailukumppani lähetti viestin "moi, kiva että tuli match", vähän itsestään ja kysymys mulle. Siitä se lähti.

Tuollaista avausta on yleensä edes turha laittaa, mutta hyvä jos se riitti.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä vaan pitää olla massia, jos meinaa hyvännäköisen tai vaikka julkkisnaisen pokata. Asiahan on päivänselvä. Hyvännäköinen nainen haluaa myös näyttää hyvännäköiseltä. Se ei onnistu, jos ei ole laadukas koti, komea auto, upeat reissut jne. Äijä saa olla vaikka pikkumunainen Trump jos vaan pätäkkää riittää. Tää on ikivanha juttu.  Muutama feministi mediassa ei sitä miksikään muuta. 

Sekin on ikivanha juttu, että miehet yrittää mitata omaa asemaansa naisten kautta. Aina niin pitkälle, ettei taso enää sitten riitä. Tulee seuraava kovempi päällikkö ja ryöstää naisen. (Tässä pelissä vanhempia naisia ei enää näykään.)

Nuo linkatut teinitestit osoitti oikeaksi sen että miehille nainen on egon jatke.

Naisessa merkkaa mitä tekee seksissä miehen eteen ja luonne. Miehessä hänen miehen kaverit.

Katsoin läpi nuo testit.

Naisten testi on tehty s24-foorumilla, ja siellä naiskirjoittajat pitivät sitä typeränä mutta myönsivät että lopputulos piti suunnilleen paikkansa.

Miesten testi vaikutti omiinkin silmiini typerältä. Jos sen modaisi muotoon "kun olit nuori", se toimisi hienosti. Ne pojat jotka olivat tuoloin röyhkeämpia naisten kanssa kuin muut ja kaveriporukan kingejä, saivat ensimmäisinä naisystävät ja vieläpä kuumat sellaiset. Ne miehet myös (pl. häiriköt ja koulupudokkaat) pärjäsivät naisten kanssa myöhemminkin. Liittyisikö siihen rohkeus, nohevuus, voitontahtoisuus, testosteronitasot ja muut miesominaisuudet.

Vierailija
284/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkanen kirjoitti:

Millaisia uskoisit naisten yhteydenottojan olevan, silloin harvoin kun niitä tulee?

Valituksia exästä, pituuden tivaamista, epäilyksiä ties miestä maan ja taivaan väliltä.

Tai sitten "moi :)".

Vierailija
285/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään sukupuoli mainitsematta, mutta sanotaan, että olen 20-30-vuotias, timmissä kunnossa, lapseton, työssäkäyvä, korkeakoulutettu, mielenterveysongelmaton ja muutenkin melko tavallinen, niin saanko satoja viestejä? Riippuuko vastaus sukupuolesta?

Riippuu.

Esimerkiksi timmi kunto on naiselle iso etu, miehelle ei niinkään. Jos ikäkin olisi lähempänä 20 kuin 30, naisen saama viestimäärä olisi luultavasti 50-kertainen mieheen verrattuna.

Jos timmi kunto korvattaisiin esimerkiksi huippuluokan ammatilla ja ikä olisi 30v eikä 20v, tilanne näyttäisi erilaiselta. Viestimäärä voisi helposti olla tasan, mutta mies saattaisi jo voittaa jos laskettaisiin vain tosimielessä kirjoitetut viestit.

Voin tarjota anekdootin siitä, että mies, joka täyttää aluksi mainitut kriteerit ja on kuvailemasi mukaisesti huippuluokan ammatissa 30-vuotiaana, ei saa yhtään viestejä missään.

Tuohon vaadittaisiin lisäksi kiiltokuvaprofiili ja italialaisen runoilijan laatima teksti jossa mies kuvataan unelmien prinssiksi mutta kuitenkin tavalliseksi ja tietysti siten ettei teksti vaikuta itsekehulta.

286/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestit ovat jotenkin niin outoja.

Mitä iltaasi?

Olipa hyvä punttitreeni

Moi

Ihan kuin ihmiset eivät osaisi muodostaa puheesta kirjoitettuja lauseita. Jos kyselen miehiltä jotain niin he kyllä vastaavat yleensä, mutteivät kysy mitään takaisin. Ihan kuin ei kiinnostaisi yhtään ja sitten keskustelu päättyy, kun lakkaan kyselemästä.

Mulla on käynyt naisten kanssa kyllä tätä ihan samaa, tämän takia en edes jaksa kirjoitella kauaa vaan ehdotan treffejä, jos ei käy niin siirryn seuraavaan.

Vierailija
287/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan kuvaton profiili. 

Vierailija
288/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

Millaisia uskoisit naisten yhteydenottojan olevan, silloin harvoin kun niitä tulee?

Valituksia exästä, pituuden tivaamista, epäilyksiä ties miestä maan ja taivaan väliltä.

Tai sitten "moi :)".

Minulta on kysytty, että onko kuvat kuinka vanhoja tai epäilty ettei ole omia vaan jonkun muun. Kun olen omikseni kertonut ja muutaman kuukauden vanhoiksi niin muuta ei sitten kuulukkaan 😅

M38

289/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä, sain 20 matchia parissa viikossa. Tykkäsin varmasti 100-150 profiilista. Sain 4 viestiä :D. Siis joo, aloitin itsekin keskusteluja, mutta kun mulle luvattiin satoja viestejä itseäni paremman näköisiltä miehiltä, jotka olisivat valmiita panemaan vaikka samana iltana! Mihin voi tehdä reklamaation??

Yksi noista neljästä oli tosi kiva ja nyt deittaillaan. Ollaan ihan samantasoisia ja tyytyväisiä tilanteeseen. Että sain ihan sitä mitä halusinkin. Mutta EN todellakaan satojen panomiesten viestien tulvaa.

No et tietenkään saanut satojen tykkäysten tulvaa, koska tykkäsit vain liian paljon sinua tasokkaammista miehistä. Jos olisit tykännyt vain itsesi tasoisia, niin varmasti olisit saanut moninkertaisesti. Ongelma on vain siinä ettet ymmärrä, että oma tasosi on todellisuudessa paljon alhaisempi, kuin kuvittelet.

Mutta eikö sen pitänyt olla niin, että jokainen nainen saa Tinderissä komeilta miehiltä kasapäin tykkäyksiä, naisen omasta ulkonäöstä riippumatta?

Minulla Tinder kyllä siinä mielessä toimi, että sain tykkäyksen takaisin lähestulkoon jokaiselta kenestä olin itse tykännyt. Mutta eipä sieltäkään mitään sen enempää syntynyt, sillä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki miehet jotka tapasin olivat livenä huomattavasti huonomman näköisiä kuin kuvissa.

Suhteutettuna miehiin sinulla meni todella hyvin.

Miehillä tai ainakin minulla  ehkä 20% tykkäyksistä johtaa matchiin, 5% johtaa keskusteluun ja hyvällä säkällä yhden kanssa saa järkättyä treffit. Ja olen ihan normaali ja haussa ihan tavallinen parisuhde.

Vierailija
290/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin Tinderiä, sain 20 matchia parissa viikossa. Tykkäsin varmasti 100-150 profiilista. Sain 4 viestiä :D. Siis joo, aloitin itsekin keskusteluja, mutta kun mulle luvattiin satoja viestejä itseäni paremman näköisiltä miehiltä, jotka olisivat valmiita panemaan vaikka samana iltana! Mihin voi tehdä reklamaation??

Yksi noista neljästä oli tosi kiva ja nyt deittaillaan. Ollaan ihan samantasoisia ja tyytyväisiä tilanteeseen. Että sain ihan sitä mitä halusinkin. Mutta EN todellakaan satojen panomiesten viestien tulvaa.

No et tietenkään saanut satojen tykkäysten tulvaa, koska tykkäsit vain liian paljon sinua tasokkaammista miehistä. Jos olisit tykännyt vain itsesi tasoisia, niin varmasti olisit saanut moninkertaisesti. Ongelma on vain siinä ettet ymmärrä, että oma tasosi on todellisuudessa paljon alhaisempi, kuin kuvittelet.

Mutta eikö sen pitänyt olla niin, että jokainen nainen saa Tinderissä komeilta miehiltä kasapäin tykkäyksiä, naisen omasta ulkonäöstä riippumatta?

Minulla Tinder kyllä siinä mielessä toimi, että sain tykkäyksen takaisin lähestulkoon jokaiselta kenestä olin itse tykännyt. Mutta eipä sieltäkään mitään sen enempää syntynyt, sillä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kaikki miehet jotka tapasin olivat livenä huomattavasti huonomman näköisiä kuin kuvissa.

Miehillä tai ainakin minulla  ehkä 20% tykkäyksistä johtaa matchiin, 5% johtaa keskusteluun ja hyvällä säkällä yhden kanssa saa järkättyä treffit. Ja olen ihan normaali ja haussa ihan tavallinen parisuhde.

Minulla ei ole kyllä lähelläkään tuota 20%. Joku 1-2% ehkä. Ja keskusteluun vielä vähemmän. Treffeistä ei varmaan kannata edes mainita 😂

M38

Vierailija
291/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni nettideiteistä. Olen tavallinen työssäkäyvä lapseton 47-vuotias nainen, normaalipainon ylärajoilla, en mikään kaunotar. Erosta toivuttuani yli kolme vuotta sitten loin profiilin useammallekin deittisivustolle ja odotin tapaavani tavallisia järkeviä työssäkäyviä miehiä, ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole minulle merkitystä. Olinpas minä naiivi. Sellaisen kohtaaminen tuolla näyttää olevan ihan lottovoittoon verrattava sattuma. Suurin osa yhteyttä ottavista vaikuttaa olevan vähän ressukoita tai varattuja. Järkevien miesten yhteydenotot ovat harvinaisia ja yleensä keskustelut kuivuvat pian kasaan. Omat yhteydenottoni miehille eivät saa innostunutta vastaanottoa. Tapailin sitten vuodenverran yhtä miestä, kunnes kävi itsellenikin selväksi, että hän haluaa minusta vain ulkoiluseuraa ja seksiä. Palasin deittipalstoille ja ne samat ukot ovat edelleen siellä. Tuntuu ettei jakseta tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan vaan koko ajan kova haku päällä sen omien unelmien mukaisen ihmisen löytämiseksi.

Tästä hyvä esimerkki oli syksyllä tapaamani mies. Viestittelimme ja soittelimme ja hän oli kovasti innoissaan: kanssani oli kuulemma aivan erityisen mukava jutella ja hänen mukaansa tässä saattaisi nyt olla ainesta johonkin vakavampaan. Itsekin pidin hänestä ja erityisen mukavaa oli tavata mies, joka oli päämäärätietoinen alusta saakka eli etsimässä parisuhdetta sen yleisen haahuilun sijaan mitä noissa nettideiteissä on. No sitten tapasimme kovin odotuksin ja tapaaminen meni mielestäni ok, ei mitään jalat alta-fiilistä mutten sellaista odotakaan tällä iällä. Laitoin parin päivän päästä hänelle viestiä mutta vastaanotto oli tyly. Olen itse aina yrittänyt kohdella ihmisiä nettideiteissä ystävällisesti.

Joten kolmen vuoden saldo deittipalstoilta on aika mitätön. Tyhjän olisi saanut pyytämättäkin ja lisäksi olisi säilynyt itsetunto. Täytyy tunnustaa että ennen deittipalstoille menoa ajattelin itsestäni positiivisemmin. Aika lailla "rude awakening" ollut tajuta oma arvo parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
292/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

M38

M38

Pointtina on että se riittää jos on kiinnostusta. Ei sillä ekalla viestillä voi kenenkään maailmaa mullistaa. Jos nainen tai mies ei vastaa, hän ei vastaa. Tinder etenkin on ihan hakuammuntaa ja täysin tuurista kiinni tuleeko match, alkaako keskustelu, tavataanko ja tykätäänkö senkin jälkeen.

Olen netistä saanut 99.99% torjuntaa, tämä on elämäni ainut kerta että joku mies haluaa nähdä useammin kuin kerran. Olen siis 37v ikisinkku. Mutta hän kiinnosti minua heti ja minä häntä. Siinä ei aloitusviestin sisällöllä ollut väliä - kun nyt puhutaan kuitenkin normaalista, hyvien käytöstapojen mukaisesta viestistä (ei siis mitään panojuttuja jne).

Vierailija
293/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain paljon yhteydenottoja ilman valokuvaa. Olin edustava, eli varmaankin treffeillä suhtautuivat myönteisesti. Teimme usein treffeillä jotain mukavaa kuten kävimme elokuvissa, taidemuseossa tai kahvilla. Myös vastanneet miehet olivat livenä ihan hyvännäköisiä ja fiksuja. Useimmat yliopistokoulutettuja, miellyttävän pituisia, painoisia jne.  

Nykyisen puolisoni löysin työpaikalta.

Vierailija
294/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuten tuolla edellä neuvottiin niin tykkäät vaan liian kovatasoisista naisista. Kun lasket riman omalle alhaiselle tasollesi niin alkaa mätsejä sadella.

Vierailija
295/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v mies ja hakemassa 40-50 naista. Olen korkeakoulutettu, erittäin hyvätuloinen, suht hyvässä kuosissa, tumma ja suht komea. Silti Tinderissä suht vähän matchejä, ja vielä vähemmän vastauksia aloitusviesteihini. Eikä muissakaan treffipalveluissa sen parempaa onnea. Olen päässyt reilun 5 naisen kanssa treffeille vuoden aikana, yhden kanssa pieni suhteen poikanen. Naiset taitaa olla aika nirsoja tässäkin ikäluokassa, tai olen liian vaatimaton profiilissani :-)

Tuo johtuu siitä, että kuten esim tällä palstalla, enemmistö naisista näyttävät ulkoisesti yli 50-vuotiailta, ylipainoisilta spurguilta, niin he eivät voi kuvitellakaan, että oikeasti vähän jo varttuneempia ja komeita miehiäkin on olemassa. Ja hehän eivät juurikaan liikuskele ihmisten ilmoilla, vaan kyhjöttävät itsemurhakamioissaan haistelemassa omia kämmenpierujaan.

Vierailija
296/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilanori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen tuo alkuperäisen viestin kirjoittanut, näköjään sain n. 13-16% tykkäyksistäni matchin, ja n. 2-3% viestin. Yhden miehen kanssa ne treffit ja nyt tapaillaan. Mutta kuten sanoin, tuolla ei ole mitään väliä. En halunnutkaan enempää kuin yhden ja tosiaan kaikki matchini olivat minulle hyvännäköisiä ja kiinnostavia (koska en tykkäisi jos eivät olisi). En ymmärrä miten jotkut naiset saavat joka tykkäyksestään matchin (olen kuitenkin hoikka ja nätti naamastakin) mutta ei minun tarvitsekaan :).

Vierailija
297/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v mies ja hakemassa 40-50 naista. Olen korkeakoulutettu, erittäin hyvätuloinen, suht hyvässä kuosissa, tumma ja suht komea. Silti Tinderissä suht vähän matchejä, ja vielä vähemmän vastauksia aloitusviesteihini. Eikä muissakaan treffipalveluissa sen parempaa onnea. Olen päässyt reilun 5 naisen kanssa treffeille vuoden aikana, yhden kanssa pieni suhteen poikanen. Naiset taitaa olla aika nirsoja tässäkin ikäluokassa, tai olen liian vaatimaton profiilissani :-)

Arvaan, että tuo vajaa 50 v. on 49 v, ja olet armollisesti huolimassa puolta vuotta itseäsi vanhemman naisen kun taas kymmenen vuotta nuorempi kelpaisi. No, et ole pahimmasta päästä koska jotkut miehet lätkäisevät naihen korkeimman ikätoiveen jopa paria vuotta nuoremmaksi:D. Joitain naisia tuollainen voi kyllä ärsyttää eli he eivät vastaa sinulle koska kokevat sinun olevan pinnallinen.

Tässä iässä hyvistä miehistä on kysyntää, eli jokin tässä nyt ei täsmää. Pelkät huonot kuvat eivät asiaa selitä, eli onko esittelytekstissä vikaa. Esim. ystäväni jolla vientiä livenä valitti vaikeuksia saada miehet treffeille Tinderin kautta, tuli perumisia ja ohareita. Eli mietipä mikä voisi olla vikana, jos mistään ei tärppää.

Vierailija
298/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

M38

M38

Riitti? Tuollaiseen viestiinhän on nähty ihan vaivaa. Ensin jotain positiivista, sitten kerrotaan itsestään ja lopuksi vielä kysymys toiselle. Paljon parempaa aloitusviestiä ei voi ollakaan.

Vierailija
299/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

M38

M38

Riitti? Tuollaiseen viestiinhän on nähty ihan vaivaa. Ensin jotain positiivista, sitten kerrotaan itsestään ja lopuksi vielä kysymys toiselle. Paljon parempaa aloitusviestiä ei voi ollakaan.

Niin, se oli juuri sopiva viesti. Ei mitään väkisin väännettyä vitsiä tai pelimiehen käsikirjasta poimittua. Oli vain oma itsensä ja siihen itseen minäkin sitten ihastuin kun tutustuttiin.

Vierailija
300/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni nettideiteistä. Olen tavallinen työssäkäyvä lapseton 47-vuotias nainen, normaalipainon ylärajoilla, en mikään kaunotar. Erosta toivuttuani yli kolme vuotta sitten loin profiilin useammallekin deittisivustolle ja odotin tapaavani tavallisia järkeviä työssäkäyviä miehiä, ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole minulle merkitystä. Olinpas minä naiivi. Sellaisen kohtaaminen tuolla näyttää olevan ihan lottovoittoon verrattava sattuma. Suurin osa yhteyttä ottavista vaikuttaa olevan vähän ressukoita tai varattuja. Järkevien miesten yhteydenotot ovat harvinaisia ja yleensä keskustelut kuivuvat pian kasaan. Omat yhteydenottoni miehille eivät saa innostunutta vastaanottoa. Tapailin sitten vuodenverran yhtä miestä, kunnes kävi itsellenikin selväksi, että hän haluaa minusta vain ulkoiluseuraa ja seksiä. Palasin deittipalstoille ja ne samat ukot ovat edelleen siellä. Tuntuu ettei jakseta tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan vaan koko ajan kova haku päällä sen omien unelmien mukaisen ihmisen löytämiseksi.

Tästä hyvä esimerkki oli syksyllä tapaamani mies. Viestittelimme ja soittelimme ja hän oli kovasti innoissaan: kanssani oli kuulemma aivan erityisen mukava jutella ja hänen mukaansa tässä saattaisi nyt olla ainesta johonkin vakavampaan. Itsekin pidin hänestä ja erityisen mukavaa oli tavata mies, joka oli päämäärätietoinen alusta saakka eli etsimässä parisuhdetta sen yleisen haahuilun sijaan mitä noissa nettideiteissä on. No sitten tapasimme kovin odotuksin ja tapaaminen meni mielestäni ok, ei mitään jalat alta-fiilistä mutten sellaista odotakaan tällä iällä. Laitoin parin päivän päästä hänelle viestiä mutta vastaanotto oli tyly. Olen itse aina yrittänyt kohdella ihmisiä nettideiteissä ystävällisesti.

Joten kolmen vuoden saldo deittipalstoilta on aika mitätön. Tyhjän olisi saanut pyytämättäkin ja lisäksi olisi säilynyt itsetunto. Täytyy tunnustaa että ennen deittipalstoille menoa ajattelin itsestäni positiivisemmin. Aika lailla "rude awakening" ollut tajuta oma arvo parisuhdemarkkinoilla.

Tuo vahvistaa käsitystä sitä että naiset ovat piloille hemmoteltuja.

Tuo kuvaa tavismiehen ihan normaalia tilannetta, sillä erolla että seksiä ei ole tarjolla eikä yksikään fiksu ja mukiinmenevä nainen ole aloitteellinen, vaan odottaa mieheltä soidinmenoja.

Ero on myös iinä etä jos laihduttaisit sinne normaalipainon keskitasolle, se nostaisi kysyntää heti. Miehen pitäisi syntyä uudestaan pidempänä tai rakentaa tyhjästä menestyvä yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän