Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein deittisivustolle profiilin. Missä ne kaikki sadat miehet viesteineen on?

Vierailija
15.01.2021 |

Miksi niitä ei tule? Palstalla sanottu että naisena pitäsi alkaa saada paljon viestejä heti.

Kommentit (334)

Vierailija
301/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v mies ja hakemassa 40-50 naista. Olen korkeakoulutettu, erittäin hyvätuloinen, suht hyvässä kuosissa, tumma ja suht komea. Silti Tinderissä suht vähän matchejä, ja vielä vähemmän vastauksia aloitusviesteihini. Eikä muissakaan treffipalveluissa sen parempaa onnea. Olen päässyt reilun 5 naisen kanssa treffeille vuoden aikana, yhden kanssa pieni suhteen poikanen. Naiset taitaa olla aika nirsoja tässäkin ikäluokassa, tai olen liian vaatimaton profiilissani :-)

Arvaan, että tuo vajaa 50 v. on 49 v, ja olet armollisesti huolimassa puolta vuotta itseäsi vanhemman naisen kun taas kymmenen vuotta nuorempi kelpaisi. No, et ole pahimmasta päästä koska jotkut miehet lätkäisevät naihen korkeimman ikätoiveen jopa paria vuotta nuoremmaksi:D. Joitain naisia tuollainen voi kyllä ärsyttää eli he eivät vastaa sinulle koska kokevat sinun olevan pinnallinen.

Tässä iässä hyvistä miehistä on kysyntää, eli jokin tässä nyt ei täsmää. Pelkät huonot kuvat eivät asiaa selitä, eli onko esittelytekstissä vikaa. Esim. ystäväni jolla vientiä livenä valitti vaikeuksia saada miehet treffeille Tinderin kautta, tuli perumisia ja ohareita. Eli mietipä mikä voisi olla vikana, jos mistään ei tärppää.

Ihan mielenkiinnosta: mikä ikähaarukka minun tulisi mielestäsi laittaa nettideiteille? Edelliset minua livenä lähestyneet naiset ovat olleet:

- 28v (oli tietoinen iästäni)

- 26v (oli tietoinen iästäni)

- 29v (oli tietoinen iästäni)

- 21v (luuli minua nuoremmaksi, ei ollut kiinnostunut enää kun kerroin olevani 37v, tämä siis pari vuotta sitten)

- 41v (halusi vain seksiä, naimisissa)

- 45+ (aivan sekaisin, halusi vain seksiä, aviomies oli kuulemma sammunut raflan vessaan)

Oma ikä siis 39v.

Kukaan nainen ikäluokassa 30-39v ei ole koskaan kiinnostunut minusta, ja 40+ naiset ovat olleet humalassa seksiä hakevia. Kun olin alle 30v, nolla kiinnostunutta.

Vierailija
302/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-deittini, jonka kanssa olemme päättäneet viettää loppuelämämme yhdessä, kertoi saaneensa yli 200 eritasoista tarjousta lyhyen visiittinsä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näissä mahtaa olla totuus loppujen lopuksi. Olen tottunut olemaan miesten keskuudessa erittäin suosittu, koska olen kaunis ja muutenkin vaatimaton, mutta ilmeisesti nettideiteissä mikään normaalielämän sääntö ei päde. Ei kannata kenenkään mennä pilaamaan fiiliksiään, jos kerran ei osata käyttäytyä. 

Vierailija
304/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kokemusta kirjoitti:

Mikähän näissä mahtaa olla totuus loppujen lopuksi. Olen tottunut olemaan miesten keskuudessa erittäin suosittu, koska olen kaunis ja muutenkin vaatimaton, mutta ilmeisesti nettideiteissä mikään normaalielämän sääntö ei päde. Ei kannata kenenkään mennä pilaamaan fiiliksiään, jos kerran ei osata käyttäytyä. 

Itse saan myös ihan mukavasti huomiota miehiltä tosielämässä, mutta nettideiteissä tunnun olevan siellä loppupäässä. Mitenkähän nämä oikein toimii?

Vierailija
305/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nettideiteissä tunnun olevan siellä loppupäässä. Mitenkähän nämä oikein toimii?

Tervetuloa tavallisen nelikymppisen suomalaisen miehen maailmaan, joka ei ole ylipainoinen, liikkuu säännöllisesti ja ei omaa päihdeongelmaa. :D

Vierailija
306/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kokemusta kirjoitti:

Itse saan myös ihan mukavasti huomiota miehiltä tosielämässä, mutta nettideiteissä tunnun olevan siellä loppupäässä. Mitenkähän nämä oikein toimii?

Niinpä, olisi hauska tietää mistä tuollainen johtuu, jos epäsuhta on suuri.

Vierailija
307/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkanen kirjoitti:

Tämän päivän kokemuksia pannarista naisen näkökulmasta:

Mies nro 1: 'valivali ex ja valivali taloyhtiö ja vali vali..'

Mies nro 2: 'oot pantavan näköinen *irstailuhymiö* tuutko hellitteleen?'

Mies nro 3: 'oot kaunis ja sulla on hyvä profiiliteksti, mut kun sulla on kissoja niin se vähän epäilyttää.. oon tosi pahasti allerginen'

Mies nro 4: 'Hei! Olet nätti! Mitä sä teetkään työksesi ja oothan perheetön?'

Mies nro 5: 'moi. Kuis panee? *heh heh* mennäänk autoilee?'

Ja nämä siis tavanomainen otos siitä, millaisia ne lukuisat yhteydenotot kauniille naiselle ovat. Ja kaikki perustiedot kerrottu kyllä profiilissa, eli pari lasta ja kissa ja ammatti. Huoh, ihan ajanhukkaa, kun järkeviä lähestymisiä ei tule. Ja aivan sama otanko itse yhteyttä, vai mies.

Siltikin on erikoista kun avaat keskustelun naiselle hänen profiiliin perustuen vaikkapa kuvissa näkyvästä harrastuksesta, niin mitään ei yleensä vastata. Ei niillä fiksuilla normaaleillakaan avauksilla yleensä saa mitään keskustelua tai vastakaikua aikaan.

Luulisi, että fiksut viestit erottuisi sitten näistä tökeröistä, jos kerta muuta ei tule naisille?

M38

Mä vastaan jokaiseen fiksuun viestiin. Sitä en osaa sanoa miksi joku toinen nainen ei vastaa. Nykyinen tapailukumppani lähetti viestin "moi, kiva että tuli match", vähän itsestään ja kysymys mulle. Siitä se lähti.

Tuollaista avausta on yleensä edes turha laittaa, mutta hyvä jos se riitti.

M38

Riitti? Tuollaiseen viestiinhän on nähty ihan vaivaa. Ensin jotain positiivista, sitten kerrotaan itsestään ja lopuksi vielä kysymys toiselle. Paljon parempaa aloitusviestiä ei voi ollakaan.

No mun kokemuksen mukaan ei riitä tuollaiset avaukset.

M38

Vierailija
308/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-deittini, jonka kanssa olemme päättäneet viettää loppuelämämme yhdessä, kertoi saaneensa yli 200 eritasoista tarjousta lyhyen visiittinsä aikana.

Oliko tässä nyt miehestä vai naisesta kyse?

Vierailija
309/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni nettideiteistä. Olen tavallinen työssäkäyvä lapseton 47-vuotias nainen, normaalipainon ylärajoilla, en mikään kaunotar. Erosta toivuttuani yli kolme vuotta sitten loin profiilin useammallekin deittisivustolle ja odotin tapaavani tavallisia järkeviä työssäkäyviä miehiä, ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole minulle merkitystä. Olinpas minä naiivi. Sellaisen kohtaaminen tuolla näyttää olevan ihan lottovoittoon verrattava sattuma. Suurin osa yhteyttä ottavista vaikuttaa olevan vähän ressukoita tai varattuja. Järkevien miesten yhteydenotot ovat harvinaisia ja yleensä keskustelut kuivuvat pian kasaan. Omat yhteydenottoni miehille eivät saa innostunutta vastaanottoa. Tapailin sitten vuodenverran yhtä miestä, kunnes kävi itsellenikin selväksi, että hän haluaa minusta vain ulkoiluseuraa ja seksiä. Palasin deittipalstoille ja ne samat ukot ovat edelleen siellä. Tuntuu ettei jakseta tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan vaan koko ajan kova haku päällä sen omien unelmien mukaisen ihmisen löytämiseksi.

Tästä hyvä esimerkki oli syksyllä tapaamani mies. Viestittelimme ja soittelimme ja hän oli kovasti innoissaan: kanssani oli kuulemma aivan erityisen mukava jutella ja hänen mukaansa tässä saattaisi nyt olla ainesta johonkin vakavampaan. Itsekin pidin hänestä ja erityisen mukavaa oli tavata mies, joka oli päämäärätietoinen alusta saakka eli etsimässä parisuhdetta sen yleisen haahuilun sijaan mitä noissa nettideiteissä on. No sitten tapasimme kovin odotuksin ja tapaaminen meni mielestäni ok, ei mitään jalat alta-fiilistä mutten sellaista odotakaan tällä iällä. Laitoin parin päivän päästä hänelle viestiä mutta vastaanotto oli tyly. Olen itse aina yrittänyt kohdella ihmisiä nettideiteissä ystävällisesti.

Joten kolmen vuoden saldo deittipalstoilta on aika mitätön. Tyhjän olisi saanut pyytämättäkin ja lisäksi olisi säilynyt itsetunto. Täytyy tunnustaa että ennen deittipalstoille menoa ajattelin itsestäni positiivisemmin. Aika lailla "rude awakening" ollut tajuta oma arvo parisuhdemarkkinoilla.

Kuulostaa ihan normaalilta näin miehenä.

M38

Vierailija
310/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testattu happypancake, suomi24 ja okcupid, kaikista jouduin poistamaan profiilin sillä naisten taso heikko.

Se nyt ei yllätä sillä noissahan on samat tyypit pääasiassa. Paitsi okcupdissa vielä yliedustus niitä joiden sukupuolta ei osaa edes lausua ja muita mt-ongelmaisia. 

Vierailija
311/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa 50v mies ja hakemassa 40-50 naista. Olen korkeakoulutettu, erittäin hyvätuloinen, suht hyvässä kuosissa, tumma ja suht komea. Silti Tinderissä suht vähän matchejä, ja vielä vähemmän vastauksia aloitusviesteihini. Eikä muissakaan treffipalveluissa sen parempaa onnea. Olen päässyt reilun 5 naisen kanssa treffeille vuoden aikana, yhden kanssa pieni suhteen poikanen. Naiset taitaa olla aika nirsoja tässäkin ikäluokassa, tai olen liian vaatimaton profiilissani :-)

Arvaan, että tuo vajaa 50 v. on 49 v, ja olet armollisesti huolimassa puolta vuotta itseäsi vanhemman naisen kun taas kymmenen vuotta nuorempi kelpaisi. No, et ole pahimmasta päästä koska jotkut miehet lätkäisevät naihen korkeimman ikätoiveen jopa paria vuotta nuoremmaksi:D. Joitain naisia tuollainen voi kyllä ärsyttää eli he eivät vastaa sinulle koska kokevat sinun olevan pinnallinen.

Tässä iässä hyvistä miehistä on kysyntää, eli jokin tässä nyt ei täsmää. Pelkät huonot kuvat eivät asiaa selitä, eli onko esittelytekstissä vikaa. Esim. ystäväni jolla vientiä livenä valitti vaikeuksia saada miehet treffeille Tinderin kautta, tuli perumisia ja ohareita. Eli mietipä mikä voisi olla vikana, jos mistään ei tärppää.

Olen itseasiassa 48v.

Profiilini oli asiallinen, mutta lyhyehkö; minkälaista suhdetta etsin, harrastuksista yms. Kuvina yksi siedettävä selfie, jokunen matka ja harrastuskuva. Pääsin treffeille yhden omaa tasoani paremman (siis kriteerinä pelkkä ulkonäkö), pari omaa tasoa ja loput alle; yhteensä 7. Ja osan kanssa useampi treffi ja kahden kanssa sänkyyn asti ja suhde oli itseäni vanhemman kanssa. Mutta taitaa toi olla tämän palstan perusteella keskimääräistä parempi :-)

Vierailija
312/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: mikä ikähaarukka minun tulisi mielestäsi laittaa nettideiteille? Edelliset minua livenä lähestyneet naiset ovat olleet:

- 28v (oli tietoinen iästäni)

- 26v (oli tietoinen iästäni)

- 29v (oli tietoinen iästäni)

- 21v (luuli minua nuoremmaksi, ei ollut kiinnostunut enää kun kerroin olevani 37v, tämä siis pari vuotta sitten)

- 41v (halusi vain seksiä, naimisissa)

- 45+ (aivan sekaisin, halusi vain seksiä, aviomies oli kuulemma sammunut raflan vessaan)

Oma ikä siis 39v.

Kukaan nainen ikäluokassa 30-39v ei ole koskaan kiinnostunut minusta, ja 40+ naiset ovat olleet humalassa seksiä hakevia. Kun olin alle 30v, nolla kiinnostunutta.

35-50v oikea ikähaarukka tietysti.

Vierailija
313/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vastata maskinaamoille. Paljas naama täytyy näkyä. En deittaile rättiä käyttäviä.

Vierailija
314/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
315/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni nettideiteistä. Olen tavallinen työssäkäyvä lapseton 47-vuotias nainen, normaalipainon ylärajoilla, en mikään kaunotar. Erosta toivuttuani yli kolme vuotta sitten loin profiilin useammallekin deittisivustolle ja odotin tapaavani tavallisia järkeviä työssäkäyviä miehiä, ulkonäöllä tai varallisuudella ei ole minulle merkitystä. Olinpas minä naiivi. Sellaisen kohtaaminen tuolla näyttää olevan ihan lottovoittoon verrattava sattuma. Suurin osa yhteyttä ottavista vaikuttaa olevan vähän ressukoita tai varattuja. Järkevien miesten yhteydenotot ovat harvinaisia ja yleensä keskustelut kuivuvat pian kasaan. Omat yhteydenottoni miehille eivät saa innostunutta vastaanottoa. Tapailin sitten vuodenverran yhtä miestä, kunnes kävi itsellenikin selväksi, että hän haluaa minusta vain ulkoiluseuraa ja seksiä. Palasin deittipalstoille ja ne samat ukot ovat edelleen siellä. Tuntuu ettei jakseta tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan vaan koko ajan kova haku päällä sen omien unelmien mukaisen ihmisen löytämiseksi.

Tästä hyvä esimerkki oli syksyllä tapaamani mies. Viestittelimme ja soittelimme ja hän oli kovasti innoissaan: kanssani oli kuulemma aivan erityisen mukava jutella ja hänen mukaansa tässä saattaisi nyt olla ainesta johonkin vakavampaan. Itsekin pidin hänestä ja erityisen mukavaa oli tavata mies, joka oli päämäärätietoinen alusta saakka eli etsimässä parisuhdetta sen yleisen haahuilun sijaan mitä noissa nettideiteissä on. No sitten tapasimme kovin odotuksin ja tapaaminen meni mielestäni ok, ei mitään jalat alta-fiilistä mutten sellaista odotakaan tällä iällä. Laitoin parin päivän päästä hänelle viestiä mutta vastaanotto oli tyly. Olen itse aina yrittänyt kohdella ihmisiä nettideiteissä ystävällisesti.

Joten kolmen vuoden saldo deittipalstoilta on aika mitätön. Tyhjän olisi saanut pyytämättäkin ja lisäksi olisi säilynyt itsetunto. Täytyy tunnustaa että ennen deittipalstoille menoa ajattelin itsestäni positiivisemmin. Aika lailla "rude awakening" ollut tajuta oma arvo parisuhdemarkkinoilla.

Tuo vahvistaa käsitystä sitä että naiset ovat piloille hemmoteltuja.

Tuo kuvaa tavismiehen ihan normaalia tilannetta, sillä erolla että seksiä ei ole tarjolla eikä yksikään fiksu ja mukiinmenevä nainen ole aloitteellinen, vaan odottaa mieheltä soidinmenoja.

Ero on myös iinä etä jos laihduttaisit sinne normaalipainon keskitasolle, se nostaisi kysyntää heti. Miehen pitäisi syntyä uudestaan pidempänä tai rakentaa tyhjästä menestyvä yritys.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
316/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaa tavismiehen ihan normaalia tilannetta, sillä erolla että seksiä ei ole tarjolla eikä yksikään fiksu ja mukiinmenevä nainen ole aloitteellinen, vaan odottaa mieheltä soidinmenoja.

Ero on myös iinä etä jos laihduttaisit sinne normaalipainon keskitasolle, se nostaisi kysyntää heti. Miehen pitäisi syntyä uudestaan pidempänä tai rakentaa tyhjästä menestyvä yritys.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Hauskaa, koska totta

Vierailija
317/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchissa oli sama kokemus. Kymmenen vuotta vanhempia, heppiheppuja, ja amerikkalaisia everstejä. Ei todellakaan mitään viestisumaa. Olen ihan kaunis.

Vierailija
318/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piloille hemmoteltuja? Ensinnäkin tuo nainenhan sanoi tuossa että ei ollut mitään ulkonäkö tai omaisuusvaatimuksia. Mutta sinä kyllä armollisesti kerrot, että laihduttaa pitäidi kyllä. Tuon naisen kuvaus kyllä kertoi siitä todellisuudesta, mikä meillä tavisnaisilla on nettideiteillä vastassa, häne ei ole ainoa. Sinun kommenttisi kyllä kertoi sen, että te miehet okette niitä pilalle hemmoteltuja ja luulot omasta tahdosta on korkeat. Kyllä lähes kaikki siellä laittavat sen naisen ikärajam 15- 20 vuotta nuoremmaksi, ja harva huolii edes oman ikäistään, saatikka sitten vanhempaa. Ihme kun ei tule yhteydenottoja teille, kun ei kelpaa kuin oaljon nuoremmat ja laiha pitää olla. Sitten ye tulette tänne ilkasemaan, miten bmnaiset on pilalle hemmoteltuja.

Vierailija
319/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne netti-ilmoitukset ja mene pokaamaan mies "livenä". Huomattavasti helpompaa.

Tämä. Heti näkee mitä saa ja välttyy ikäviltä yllätyksiltä.

Aloitteellinen nainen on kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla.

Ne aloitteelliset naiset on jämäpaloja .

Ai nytkö onkin näin? Mene sanomaan tuo niille miehille, jotka ovat vuodesta toiseen valittaneet palstoilla, että naisten pitäisi ottaa enemmän yhteyttä deittipalstoilla, mennä juttelemaan tavallisille miehille ja tehdä aloitteita muutenkin.

eihän nuo ole toisiaan poissulkevia asioita.

Vierailija
320/334 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piloille hemmoteltuja? Ensinnäkin tuo nainenhan sanoi tuossa että ei ollut mitään ulkonäkö tai omaisuusvaatimuksia. Mutta sinä kyllä armollisesti kerrot, että laihduttaa pitäidi kyllä. Tuon naisen kuvaus kyllä kertoi siitä todellisuudesta, mikä meillä tavisnaisilla on nettideiteillä vastassa, häne ei ole ainoa. Sinun kommenttisi kyllä kertoi sen, että te miehet okette niitä pilalle hemmoteltuja ja luulot omasta tahdosta on korkeat. Kyllä lähes kaikki siellä laittavat sen naisen ikärajam 15- 20 vuotta nuoremmaksi, ja harva huolii edes oman ikäistään, saatikka sitten vanhempaa. Ihme kun ei tule yhteydenottoja teille, kun ei kelpaa kuin oaljon nuoremmat ja laiha pitää olla. Sitten ye tulette tänne ilkasemaan, miten bmnaiset on pilalle hemmoteltuja.

Itsellä ikähaarukka 32-43 ei minkäänlaista kiinnostusta käytännössä naisten suunnasta.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi