Mitääääää???? YLE 1 Kulttuuricoctail-ohjelma.
Kun näen sukupuolineutraalin lapsen sanoi Paavo Häikiö.
Miten voi nähdä LAPSESTA onko hän sukupuolineutraali???????
Ja Ilja Karsikas tuntee monta sukupuolineutraalia lasta!
Voi Jumala Auta!
Kommentit (99)
Kuka on sanonut tai päättänyt, että perinteiset sukupuoliroolit olisivat pahasta? Toki on ihmisiä, jotka eivät näihin rooleihin sovi, mutta pitääkö kaikkien osallistua tasapäistämiseen? Naiset ovat naisia ja miehet miehiä, siinä ei ole mitään väärää, eikä ole olemassa mitään toksista maskuliinisuutta. Piste.
Mä oon ymmärtänyt tämän, että sukupuoli ROOLIT kumotaan ja jokainen silti on sitä sukupuolta, kuin onkaan.
Ettei tarttisi ajatella enää tyttöpoikia ja poikatyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan kapinoitte ja pöyristytte. Tämä sukupuolineutraalius on täällä ja se on valittu linjaksi opetukseen, päivähoitoon ja koulutukseen. Sukupuolet hävitetään, koska niistä ei ole mitään hyötyä, ainoastaan haittaa. Jatkossa jokainen saa olla mitä haluaa, kuten pitääkin olla.
FANTASTISTA! Päätin just, että olen nainen. En siis voi käyttää miesten vessaa tai uimahallissa minun on ehdottomasti päästävä naisten puolelle, koska olenhan nainen. Ja sehän on mielentila. Mielestäni nykyaikana myös mies voi synnyttää, nainen kusta HELPOSTI seisaaltaan. Aivan saletisti marssin seuraavan kerran punttisalilla naisten pukkariin vaihtamaan vaatteet. Se on ahdasnäköistä kauhistella sitä 20+ cm jortikkaa, joka mulla roikkuu haarovälissä. Kuka sanoi, että naisella ei muka voi olla penistä? T. Entinen mies, nykyinen nainen, 190cm/97kg, parta kasvaa ja ikä 40+. Koska mä voin!
Tämä oli PARAS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetustyössäni alakoulussa olen kohdannut jo useita lapsia, jotka eivät ilmennä luontaisesti sitä biologista "syntymäsukupuoltaan" identiteettinsä osalta. Muutama tyttö on selkeästi kasvamassa pojan ja nuoren miehen elämään, muutama poika taas tullee elämään myöhemmin naisen tai jonkin kolmannen identiteetin mukaista elämää. Näitä lapsia ei ole montaa, mutta heidän terveelliseen kasvuilmastoon kuuluu se, että heidät hyväksytään sellaisina kuin he ovat.
Aivan samalla tavalla jokainen poika tulee hyväksyä poikana ja jokainen tyttö tyttönä. Heillä on täsmälleen tämä sama oikeus nimenomaan yksilöinä, ei sukupuolensa edustajina.
Ongelmia tulee siinä vaiheessa, jos minä vallanpitäjänä koulussa päätän lapsen puolesta, että koska nimesi on Maija, sinä olet tyttö ja tykkäät piirrellä ja värittää. Ja jos minä edistän sitä mielikuvaa, että vain pojat osaa matikkaa, olen myös luomassa vääriä stereotypioita sukupuoleen perustuen.
Eli tuet lasten kasvamista pois omasta sukupuolestaan, miksi et tue kasvamista omaan sukupuoleensa. Mikä siinä olisi väärin? Ja tämä on sitä politiikkaa. Tuet siis lasta pitkään ja vaikeaan prosessiin, mistä tiedät että se on oikein? Katso esim. Walt Heyerin tapaus.
Miksi pitää kasvattaa johonkin rooliin tai sukupuoleen? Voimme ihan hyvin ymmärtää että lapset ovat tyttöjä ja poikia, ilman että pakotamme heidät sopeutumaan heidän sukupuolelle ominaisiin rooleihin. Tämä ei tarkoita etteikö sukupuolea huomioida, se vaan tarkoittaa sitä, että jos tyttö sattuu tykkäämään kaljusta päästä ja tekniikasta, ja myöhemmällä iällä huomaa vaikka tykkäävänsä niin miehistä kuin naisista, ei häntä pakoteta sovittamaan itseään johonkin pitkätukkaiseen prinsessa kaunistelijamuottiin, joka vain saisi tykätä miehistä. Tämä ei myöskään tarkoita, että lapset, jotka sopivat hyvin stereotyyppiseen sukupuolirooliin pakotettaisiin toiseen rooliin.
Lapset ja nuoret tulisi nähdä yksilöinä, eikä joinain muovailuvahana, jotka pitää sukupuolensa mukaan muovata johonkin suppeaan muottiin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Totta, mutta nyt voikin kysyä kenellä se suppea muotti on?
Nyt pikku valtteri keskustellaan vakavasti.
Ethän sinä tahdo pahottaa äidin mieltä, että äidin tarvitsisi taas itkeä?
Miksi sinä leikit niitä pyssyleikkejä hiusharjalla, vaikka sinulle on ostettu kaikkein kallimmat barbiet ja bratsit?
Äiti niin tykkäisi pukea sinut kauniisti mekkoihin, saisi se turmelusta aiheuttava lerpakekin siellä hameen alla vähän tuulettua ettei haisisi niin pahalle.
Sovitaanko nyt että laitat sen hameen ja rusetin ihanasti kiharrettuihin hiuksiisi, niin leikitään sitten kampaajaa ja saadaan meikata toisemme.
SItten äiti ottaa selfien meistä ja laitetaan julkiseen jakoon kuinka moderni ja aikaansa seuraava viisi vuotias meillä kasvaa terveessä ja sukupuolineutraalissa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetustyössäni alakoulussa olen kohdannut jo useita lapsia, jotka eivät ilmennä luontaisesti sitä biologista "syntymäsukupuoltaan" identiteettinsä osalta. Muutama tyttö on selkeästi kasvamassa pojan ja nuoren miehen elämään, muutama poika taas tullee elämään myöhemmin naisen tai jonkin kolmannen identiteetin mukaista elämää. Näitä lapsia ei ole montaa, mutta heidän terveelliseen kasvuilmastoon kuuluu se, että heidät hyväksytään sellaisina kuin he ovat.
Aivan samalla tavalla jokainen poika tulee hyväksyä poikana ja jokainen tyttö tyttönä. Heillä on täsmälleen tämä sama oikeus nimenomaan yksilöinä, ei sukupuolensa edustajina.
Ongelmia tulee siinä vaiheessa, jos minä vallanpitäjänä koulussa päätän lapsen puolesta, että koska nimesi on Maija, sinä olet tyttö ja tykkäät piirrellä ja värittää. Ja jos minä edistän sitä mielikuvaa, että vain pojat osaa matikkaa, olen myös luomassa vääriä stereotypioita sukupuoleen perustuen.
Eli tuet lasten kasvamista pois omasta sukupuolestaan, miksi et tue kasvamista omaan sukupuoleensa. Mikä siinä olisi väärin? Ja tämä on sitä politiikkaa. Tuet siis lasta pitkään ja vaikeaan prosessiin, mistä tiedät että se on oikein? Katso esim. Walt Heyerin tapaus.
Miksi pitää kasvattaa johonkin rooliin tai sukupuoleen? Voimme ihan hyvin ymmärtää että lapset ovat tyttöjä ja poikia, ilman että pakotamme heidät sopeutumaan heidän sukupuolelle ominaisiin rooleihin. Tämä ei tarkoita etteikö sukupuolea huomioida, se vaan tarkoittaa sitä, että jos tyttö sattuu tykkäämään kaljusta päästä ja tekniikasta, ja myöhemmällä iällä huomaa vaikka tykkäävänsä niin miehistä kuin naisista, ei häntä pakoteta sovittamaan itseään johonkin pitkätukkaiseen prinsessa kaunistelijamuottiin, joka vain saisi tykätä miehistä. Tämä ei myöskään tarkoita, että lapset, jotka sopivat hyvin stereotyyppiseen sukupuolirooliin pakotettaisiin toiseen rooliin.
Lapset ja nuoret tulisi nähdä yksilöinä, eikä joinain muovailuvahana, jotka pitää sukupuolensa mukaan muovata johonkin suppeaan muottiin. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Voi kiesus, niinhän se on Suomessa ollut jo iät ja ajat, että nainen voi tehdä mitä huvittaa ja mies myös. Niin se oli silloin jo, kun minä olin teini. Nyt 40 vuotiaana tätä yht' äkkiä hierotaan päin naamaan, että meillä on ongelma. Asiasta tehdään ongelm silloin, kun se nostetaan tikun nokkaan. Nuoruudessani noihin asioihin ei kiinnitetty huomioita, koska asiat olivat ilmiselviä. Osalla porukasta on lähtenyt mopo käsistä ja pahasti. Veikkaan, että nämäkin ovat rantautuneet tuolta rapakon takaa, missä ollaan "voimaantumassa" asioissa, jotka Suomessa olivat päivänselviä vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aivan samalla tavalla jokainen poika tulee hyväksyä poikana ja jokainen tyttö tyttönä. Heillä on täsmälleen tämä jsama oikeus nimenomaan yksilöinä, ei sukupuolensa edustajina.
Fiksua puhetta!
Jotenkin minusta tuntuu, että ihmiset haluaa tarkoituksella ymmärtää aiheen väärin.
Persuloisten kiima on herkullista seurattavaa.
"Miksi pitää kasvattaa johonkin rooliin tai sukupuoleen? Voimme ihan hyvin ymmärtää että lapset ovat tyttöjä ja poikia, ilman että pakotamme heidät sopeutumaan heidän sukupuolelle ominaisiin rooleihin. Tämä ei tarkoita etteikö sukupuolea huomioida, se vaan tarkoittaa sitä, että jos tyttö sattuu tykkäämään kaljusta päästä ja tekniikasta, ja myöhemmällä iällä huomaa vaikka tykkäävänsä niin miehistä kuin naisista, ei häntä pakoteta sovittamaan itseään johonkin pitkätukkaiseen prinsessa kaunistelijamuottiin, joka vain saisi tykätä miehistä. Tämä ei myöskään tarkoita, että lapset, jotka sopivat hyvin stereotyyppiseen sukupuolirooliin pakotettaisiin toiseen rooliin. "
Hyvin kirjoitettu!
Noin minäkin ajattelen, kaadetaan ennemmkn pois ne raja-aidat että joku on miesten/naisten juttu. Nykyään tuntuu että jos tyttö pitää autoilla leikkimisestä, hän ei saa olla tyttö joka nyt vaan tykkää autoista enemmän mitä nukeista, vaan se sukupuoli pitää häivyttää pois.
Varmasti ollaan kohta toisessa äärilaidassa, se tyttö joka halusi vain leikkia autoilla, ei enää saakkaan vaaleanpunaisia mekkoa, vaikka ptitäisi myös niistäkin, vaan kasvatetaan "neutraalisti" sanomata tytöksi, ostamalla vain sinisiä autopaitoja, piilottamalla prinsessa-kirjat ja antamalla tilale muovirekka.
-------> Väkisinkin tuossa lapsi hämmentyy ja kadottaa sen kuka hän on! Ja sitten teininä aletaan korjata hämmenykseen sukupuolta jne. ja toivotaan että se saisi olon paremmaksi.
Outoa on sekin, että nämä asiaa ajavat haluavat poistaa määritelmät tytöt/pojat, mutta sen tilalle on tullut noin sata uutta termiä, eli raja-aitoja on tullut vain _lisää_??!!??
En minä jaksa miettiä mikä minä, muista puhumattakan, olen.
En edes tiedä puolia noista uusista termeistä, juuri kun oppinut uuden tulee joku termi joka kuvaa: "naisen kanssa elävää miestä, jolla kuitenkin myös poikaystävä, jolla sillä on suhde yksisarvisen kanssa, ja koska akteissa tehdään sitä eikä tätä, niin siksi vielä termi X perässä" -diipadaapaa.
Historia-friikkinä voin sanoa että kaikki mahdolliset kombot ja suhteet ja seksuaalisuudet ja muut on varmasti jo miljoonia kertoja nähty ja korjoihin kirjoitettu, ainoa ero on se, että nykyään on helpompi lääketieteen avulla muokata kroppaa.
Ohiksena vielä: ennen ihmisten puketuminen määäritteli niin paljon kumpaa sukupuolta on, että esim. merimiehiksi päätyi naisia merimies-asuissa, eikä kukaan huomannut asiaa. Tuolloin se erilaisuus ehkä sittenkin hyväksyttiin paremmin? Tarkotan sitä, että hento nainen meni ihan miehestä/karsi mies naisesta jos vaatetus oli oikein, ei ollut tarvetta analysoida mikä se toinen pohjimmiltaa on, hän vaan oli, vaikka se merimies.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa pitäisi näyttää miten kristillisessä avioliitossa elävä avioMIES ja avioVAIMO nussivat normaalisti ja lopettaa tuo kommarivouhotus!
Näin se vain on! Ihan tavallisten NORMAALIEN ihmisten NORMAALIA sukupuoliyhdyntää!
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa hormonihoitoja on aloitettu antaa jo pienille lapsille, sitäkö kohti?
Mitä horiset? Miten se liittyy sukupuolineitraaliuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulussa pitäisi näyttää miten kristillisessä avioliitossa elävä avioMIES ja avioVAIMO nussivat normaalisti ja lopettaa tuo kommarivouhotus!
Näin se vain on! Ihan tavallisten NORMAALIEN ihmisten NORMAALIA sukupuoliyhdyntää!
Missä tätä sitten esiteltäisiin? Liikuntahallissa, luokkahuoneessa vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä.
Se kenestä he päättävät tykätä tai rakastua myöhemmin ei liity mitenkään siihen että niitä tarvitsee alkaa kasvattamaan kieroon.
Menepä itse hoitoon, taidat nimittäin katsoa ja ymmärtää kaiken vain seksuaalisuuteen liittyvänä.
Nykyään saa, ja toki vapautena on, uskoa mihin haluaa. Nykypäivänä teoriat, faktat, fiktiot ja salaliitot menevät kaikki sekaisin. Jos miljoona ihmistä uskoo totuuteen niin se on sitten totuus heidän joukossaan. Ei ole sadan miljoonan sanalla painoarvoa.
Esimerkiksi minä sanon että 1+1=3 ja se on minun oman elämäni fakta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa, ja toki vapautena on, uskoa mihin haluaa. Nykypäivänä teoriat, faktat, fiktiot ja salaliitot menevät kaikki sekaisin. Jos miljoona ihmistä uskoo totuuteen niin se on sitten totuus heidän joukossaan. Ei ole sadan miljoonan sanalla painoarvoa.
Esimerkiksi minä sanon että 1+1=3 ja se on minun oman elämäni fakta.
Ei enää nykyisessä totuuden jälkeisessä ajassa. Jos väität vastaan, työpaikkasi ja tulevaisuutesi ovat uhattuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon. Pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä.
Se kenestä he päättävät tykätä tai rakastua myöhemmin ei liity mitenkään siihen että niitä tarvitsee alkaa kasvattamaan kieroon.Menepä itse hoitoon, taidat nimittäin katsoa ja ymmärtää kaiken vain seksuaalisuuteen liittyvänä.
Ei, vaan sukupuoleen. Seksuaalisuus on aivan eri asia. Ei mua kiinnosta vaikka rakastelisit naapurin traktoria, mutta jätä lapset ja niiden sukupuoli rauhaan.
Pitäis tehdä rikosilmoitus tuosta opettajasta joka kertoi että opettelee lapsille mitä sattuu sukupuolirooli sontaansa ja yrittää sekoittaa lapsien päitä että ei teillä mitään sukupuolia ole.
Täysin edusvastuuton idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näinhän sen pitääkin mennä. Sukupuoltaan etsiviä tai sitä vaihtavia pitää kaikin keinoin pyrkiä kannustamaan ja tuntemaan olonsa normaaliksi. Heidät pitää hyväksyä ja antaa kasvaa niin kuin lapsi itse haluaa. Samaan hyvään kasvatustapaan kuuluu myös näiden stereotypisten ja vahvoja sukupuolirooleja esiintuovien lasten taipumusten ohjaaminen neutraalimpaan suuntaan. Se on hyväksi kaikille ja ennen kaikkea näille vähemmän tyypillisille lapsille, jotka nyt ovat vaikeassa kohdassa elämäänsä ja siksi herkimpiä altistumaan koville sukupuolirooleille, joista voi olla suurtakin haittaa.
Apua! Miten sairasta!
Uusi normaali, NWO, elämme lopun alkua, me aivopestyt.