Pyysin miestä tuomaan jotain pientä hyvää naposteltavaa kaupasta, hän toi kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.
Rivin päivässä?:D Se että sinä hienostellen nakerrat pari palaa suklaata ja kärsit karmivasta ähkystä sen jälkeen(suklaa ei sovi mahallesi) ei tarkoita sitä että muut tekisivät samoin. Kaikki vaan rehellisesti, yleensä se suklaalevy häviää päivässä koska niin hyvää:)
Ehkä miehes on fruitaristi ja syö vaan hedelmiä.. ne on hänen herkkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleet on aikamoisia kaloripommeja, ja turha teidän on miehistänne valittaa kun itse olette ne pökelöt valinneet
On kyllä, jopa 75kcal / 100g, kolmasosa siitä mitä ruisleivässä.
Jos mies pyytää kaupasta kaljaa, niin osta kotikaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehes on fruitaristi ja syö vaan hedelmiä.. ne on hänen herkkuaan.
Miehellä voi olla myös ortoreksia.. pakkomielteinen halu syödä mahdollisilman terveellisesti..
Vierailija kirjoitti:
Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.
Voi v**tu 😂 helposti menee kyllä koko levyllinen, kun sellaisen joskus harvoin ostaa.
Itselleni tulee huono olo jos syön levyllisen suklaata tai kokonaisen karkkipussin, mutta 200g suolapähkinöitä ja/tai laatikko kaljaa menee kyllä helposti.
Otan osaa. Mullekin käynyt noin! :(
Todella ikävä esimerkki jokapäiväisestä parisuhdekiusaamisesta. Miehesi pitäisi mennä terapiaan.
Nyt loppui akan suklaaboxikausi. Lokakuusta asti on syönyt Fazerin sinistä vaikka lupasi lopettaa. Joku roti akalle, mutta minä en luovu pettämisestä ja (viinasta).
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävä esimerkki jokapäiväisestä parisuhdekiusaamisesta. Miehesi pitäisi mennä terapiaan.
Jos ap olisi pyytänyt suklaata ja saanut kasviksia, olisi kysymys tuosta, mutta hän pyysi ja sai naposteltavaa.
Aina vaan karkkia ja suklaata. Ihmekään kun ihmiset turpoaa muodottomaksi suomessa
VAIHTOON SE TOKSINEN SOVINISTISIKA
Jos ei saa sitä mitä haluaa niin on haettava itse.
Kauheaa, tulee mieleen lapsuus kun pyysi äitiä tuomaan jotain hyvää kaupasta ja toi juurikin viinirypäleitä!
Oma ukko saisi huutia jos pyytäisin naposteltavaa ja saisin minitomaatteja tai niitä hiton viinirypäleitä.
Aiomme aikoinaan exäni kanssa pitää leffaillan ja pyysin miestä tuomaan pientä naposteltavaa leffaa varten. Toi sitten herneitä, ja kun oli talvi niin pussiherneitä pakastealtaasta että on ne ihan hyviä kun sulattaa. En tiennyt itkenkö vai nauranko kun katsoin sitä "leffaavästä". Hain sitten irtiksiä ja sipsejä, ex sai mussuttaa herneitään. Ja ihan oikeasti söi ne kun halusi todistaa että on yhtä hyviä kuin karkitkin :D Vaikka samalla vilkuili kaiholla sipsipussiani. Täysin tilannetajuton ää liö, hävettää että olin moisen kanssa.
Kiti77 kirjoitti:
Aiomme aikoinaan exäni kanssa pitää leffaillan ja pyysin miestä tuomaan pientä naposteltavaa leffaa varten. Toi sitten herneitä, ja kun oli talvi niin pussiherneitä pakastealtaasta että on ne ihan hyviä kun sulattaa. En tiennyt itkenkö vai nauranko kun katsoin sitä "leffaavästä". Hain sitten irtiksiä ja sipsejä, ex sai mussuttaa herneitään. Ja ihan oikeasti söi ne kun halusi todistaa että on yhtä hyviä kuin karkitkin :D Vaikka samalla vilkuili kaiholla sipsipussiani. Täysin tilannetajuton ää liö, hävettää että olin moisen kanssa.
Kiitos päivän nauruista! Oliko mies joku terveysintoilija, vai miten hänellä tuli juuri herneet mieleen? :D
Vierailija kirjoitti:
Kiti77 kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista! Oliko mies joku terveysintoilija, vai miten hänellä tuli juuri herneet mieleen? :D
Ei ollut, ei kyllä hirveästi herkutellut mutta söi sokerihuurrettuja muroja ja laittoi kahviin kermaa. En tiedä mistä ne herneet keksi, oli jotenkin sosiaalisesti kömpelö ja tilannetajuton koko tyyppi
Granaattiomenan siemenet on kans hyviä karkin korvikkeena :)