Pyysin miestä tuomaan jotain pientä hyvää naposteltavaa kaupasta, hän toi kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä
Kommentit (64)
No nyt pitää selvittää mistä tämä kommunikaatiokatkos teidän välillänne tapahtui.
Eikö mies tiedä mitä "jotain hyvää naposteltavaa" mielestäsi on vai oliko tämä kuittailua siihen, että et saisi syödä mitä haluat?
Ensi kerralla kerrot vähän tarkemmin.
Eihän se mies ole ajatustenlukija.
Pitää sanoa suoraan mitä haluaa, eikä sitten vinkua, kun toinen ei tiennyt mitä tarkalleen odotat.
Mulla päinvastainen ongelma. Mulle tuodaan miltei joka päivä suklaata, kukkia, leivonnaisia. Heitän nykyään jo surutta roskiin, kun en halua olla lihava. Itsekurini ei riitä jos herkkuja pöydällä tai kaapissa. Ja olen sanonut tästä miltei joka päivä. Joskus jos menen tapaaman tuttujani tai anoppia niin vien hänelle, kun tykkäävät syödä. Itse napostelen pähkinöitä, manteleita, rahkaa, pensasmustikoita tms. jos olen liikenteessä ja en pääse syömään. Yleensä en napostele mitään vaan pitäydyn kotiruuassa. T. N103kg
Viinirypäleissä on ihan törkeästi sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastainen ongelma. Mulle tuodaan miltei joka päivä suklaata, kukkia, leivonnaisia. Heitän nykyään jo surutta roskiin, kun en halua olla lihava. Itsekurini ei riitä jos herkkuja pöydällä tai kaapissa. Ja olen sanonut tästä miltei joka päivä. Joskus jos menen tapaaman tuttujani tai anoppia niin vien hänelle, kun tykkäävät syödä. Itse napostelen pähkinöitä, manteleita, rahkaa, pensasmustikoita tms. jos olen liikenteessä ja en pääse syömään. Yleensä en napostele mitään vaan pitäydyn kotiruuassa. T. N103kg
Jos syöt pähkinöitä ja manteleita niin voit vetää ne suklaatkin. Kauhea kaloripommi.
Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleet on aikamoisia kaloripommeja, ja turha teidän on miehistänne valittaa kun itse olette ne pökelöt valinneet
tapasin vaimoni 18 vuotta ja 25 kiloa sitten.
Itse olen samoissa mitoissa, kiitos urheiluharrastukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syöt pähkinöitä ja manteleita niin voit vetää ne suklaatkin. Kauhea kaloripommi.
Mulla yleensä menee pussillinen 100g about 4 päivää. Saksanpähkinöitä yleensä ostan. Ei niissä sokeria ole, kuten sukslaassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Noihan on hyvää ja pikkunaposteltavaa? Mitä olis pitänyt olla?
No esim. marabou daim levy.
Jos levyllinen suklaata on sinulle "pientä hyvää", mitä syöt silloin kun herkuttelet kunnolla? 🤔
Pientä hyvää voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Minun lapsuudenkodissa se oli tyyliin suklaapatukka, kaverin perheessä se takoitti esimerkiksi jugurttia tai purkkaa. Jos haluaa karkkia, silloin pyydetään kaupasta karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on sanottava ihan suoraan ja tarkkaan mitä haluaa, ei ne muuten tajua. Ujosteletko oikeasti jonkun suklaan nimen sanomista ääneen sellaisen ihmisen edessä, joka on nähnyt alapääsi lähikuvassa? Hupsu olet.
Naisetko lukevat ajatuksia, vai miksi vain miehille on sanottava, mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi h-vetti mikä tampio!
Kumpi?
Ap kun ei osaa yhtään tarkentaa, mitä tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi h-vetti mikä tampio!
Kumpi?
Mies tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.
200g suklaalevyssä muistaakseni yli 1000kcal.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies sinulla!
Kommentistasi päätellen et häntä ansaitse.
Mitäs meinaat kiukkuusi tehdä, juot kotona 8 mansikka-kermavaahto-fudge -siideriä pohjille ja konttaat lähiräkälään huutamaan karaokea?
Oikeasti, paljon parempaa naposteltavaa on vaikea keksiä kuin kirsikkatomaatit ja viinirypäleet.
Rakastava mies, joka pitää huolta läheistensä terveydestä. Ihana! AP: mitä olisi pitänyt tuoda minipulloja viinaa vai pieniä rasvasokeriklönttejä?
Miehet on niin ilkeitä. Itselleen ostaa sitten kuitenkin kaljaa ja sipsejä.. >:(
Sulle jotain naposteluporkkanoita, minitomaatteja ja hedelmiä. Onhan ne terveellisiä ja ehkä ajattelee sun parasta ja sun linjoja, mutta voishan sitä joskus tuoda vaikka suklaapatukan.
Varsinkin viinirypäleet silloin kun raksahtavat suussa NAM!:)
Seuraavan kerran kun meet kauppaan ja mies pyytää tuomaan jotain hyvää niin tuot vaan pussillisen omenoita..
Kumpi?