Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan jotain pientä hyvää naposteltavaa kaupasta, hän toi kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä

Vierailija
13.01.2021 |

Huoh. 🙄

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi h-vetti mikä tampio!

Kumpi?

Vierailija
22/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitää selvittää mistä tämä kommunikaatiokatkos teidän välillänne tapahtui.

Eikö mies tiedä mitä "jotain hyvää naposteltavaa" mielestäsi on vai oliko tämä kuittailua siihen, että et saisi syödä mitä haluat?

Ensi kerralla kerrot vähän tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies ole ajatustenlukija. 

Pitää sanoa suoraan mitä haluaa, eikä sitten vinkua, kun toinen ei tiennyt mitä tarkalleen odotat.

Vierailija
24/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen ongelma. Mulle tuodaan miltei joka päivä suklaata, kukkia, leivonnaisia. Heitän nykyään jo surutta roskiin, kun en halua olla lihava. Itsekurini ei riitä jos herkkuja pöydällä tai kaapissa. Ja olen sanonut tästä miltei joka päivä. Joskus jos menen tapaaman tuttujani tai anoppia niin vien hänelle, kun tykkäävät syödä. Itse napostelen pähkinöitä, manteleita, rahkaa,  pensasmustikoita tms. jos olen liikenteessä ja en pääse syömään. Yleensä en napostele mitään vaan pitäydyn kotiruuassa. T. N103kg 

Vierailija
25/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleissä on ihan törkeästi sokeria.

Vierailija
26/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päinvastainen ongelma. Mulle tuodaan miltei joka päivä suklaata, kukkia, leivonnaisia. Heitän nykyään jo surutta roskiin, kun en halua olla lihava. Itsekurini ei riitä jos herkkuja pöydällä tai kaapissa. Ja olen sanonut tästä miltei joka päivä. Joskus jos menen tapaaman tuttujani tai anoppia niin vien hänelle, kun tykkäävät syödä. Itse napostelen pähkinöitä, manteleita, rahkaa,  pensasmustikoita tms. jos olen liikenteessä ja en pääse syömään. Yleensä en napostele mitään vaan pitäydyn kotiruuassa. T. N103kg 

Jos syöt pähkinöitä ja manteleita niin voit vetää ne suklaatkin. Kauhea kaloripommi.

Vierailija
27/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.

Vierailija
28/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinirypäleet on aikamoisia kaloripommeja, ja turha teidän on miehistänne valittaa kun itse olette ne pökelöt valinneet

tapasin vaimoni 18 vuotta ja 25 kiloa sitten.

Itse olen samoissa mitoissa, kiitos urheiluharrastukseni.

Vierailija
29/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt pähkinöitä ja manteleita niin voit vetää ne suklaatkin. Kauhea kaloripommi.

Mulla yleensä menee pussillinen 100g about 4 päivää. Saksanpähkinöitä yleensä ostan. Ei niissä sokeria ole, kuten sukslaassa on.

Vierailija
30/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Noihan on hyvää ja pikkunaposteltavaa? Mitä olis pitänyt olla?

No esim. marabou daim levy.

Jos levyllinen suklaata on sinulle "pientä hyvää", mitä syöt silloin kun herkuttelet kunnolla? 🤔

Pientä hyvää voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Minun lapsuudenkodissa se oli tyyliin suklaapatukka, kaverin perheessä se takoitti esimerkiksi jugurttia tai purkkaa. Jos haluaa karkkia, silloin pyydetään kaupasta karkkia.

Vierailija
31/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on sanottava ihan suoraan ja tarkkaan mitä haluaa, ei ne muuten tajua. Ujosteletko oikeasti jonkun suklaan nimen sanomista ääneen sellaisen ihmisen edessä, joka on nähnyt alapääsi lähikuvassa? Hupsu olet.

Naisetko lukevat ajatuksia, vai miksi vain miehille on sanottava, mitä haluaa?

Vierailija
32/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus epäilemättä tarpeen.

Vierailija
33/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi h-vetti mikä tampio!

Kumpi?

Ap kun ei osaa yhtään tarkentaa, mitä tekee mieli.

Vierailija
34/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi h-vetti mikä tampio!

Kumpi?

Mies tietenkin.

Vierailija
35/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaako muka naposteltavaa? Eihän normaali ihminen syö kuin maksimissaan rivin päivässä! Minullekin tulee jo 2 palasta ähky.

200g suklaalevyssä muistaakseni yli 1000kcal.

Vierailija
36/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sinulla! 

Kommentistasi päätellen et häntä ansaitse.

Mitäs meinaat kiukkuusi tehdä, juot kotona 8 mansikka-kermavaahto-fudge -siideriä pohjille ja konttaat lähiräkälään huutamaan karaokea?

Oikeasti, paljon parempaa naposteltavaa on vaikea keksiä kuin kirsikkatomaatit ja viinirypäleet.

Rakastava mies, joka pitää huolta läheistensä terveydestä. Ihana! AP: mitä olisi pitänyt tuoda minipulloja viinaa vai pieniä rasvasokeriklönttejä?

Vierailija
37/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin ilkeitä. Itselleen ostaa sitten kuitenkin kaljaa ja sipsejä.. >:(

Sulle jotain naposteluporkkanoita, minitomaatteja ja hedelmiä. Onhan ne terveellisiä ja ehkä ajattelee sun parasta ja sun linjoja, mutta voishan sitä joskus tuoda vaikka suklaapatukan.

Vierailija
38/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin viinirypäleet silloin kun raksahtavat suussa NAM!:) 

Vierailija
39/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: opettele kommunikoimaan.

Vierailija
40/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun meet kauppaan ja mies pyytää tuomaan jotain hyvää niin tuot vaan pussillisen omenoita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi