Pyysin miestä tuomaan jotain pientä hyvää naposteltavaa kaupasta, hän toi kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä
Kommentit (64)
Niin? Noihan on hyvää ja pikkunaposteltavaa? Mitä olis pitänyt olla?
Vierailija kirjoitti:
No esim. marabou daim levy.
Noihan on herkkuja. Oma mies tois vaan jotain halvinta karkkia tai sipsiä kun pihistelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. marabou daim levy.
no olisit sanonut. :D "hei, tuotko marabou daimin? thänks"
Minun mieheni toi essoja. Paljon parempaa naposteltavaa.
Olet laihdutuksen tarpeessa? Ensiksi kannattaa lopettaa napostelu.
Miniluumutomaatteja ja pikkuporkkanoita. Nam.
Mitäs sulle läskille ois pitänyt tuoda? Tuc rasvasuolakeksejä ja juustolajitelma?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni toi essoja. Paljon parempaa naposteltavaa.
En olekaan nähnyt ko. huoltiksia miesmuistiin.
Minä ostan juuri noita itse itselleni naposteltavaksi. Kirsikkatomaatit ovat ihanan makeita, viinirypäleet samoin. Kokeilepa pakastaa viinirypäleet, melkein kuin söisi jätskiä ja karkkia yhtaikaa!
Nyt juuri join päiväkahvit ja söin muutaman mustikkajauheessa pyöritellyn kuivatun taatelin, hyvää, eikä ihan niin epäterveellistä kuin pullat tai keksit.
Viinirypäleet on aikamoisia kaloripommeja, ja turha teidän on miehistänne valittaa kun itse olette ne pökelöt valinneet
Taas yksi joka ei osaa sanoa mitä haluaa (ja pistää sen miehen syyksi).
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleet on aikamoisia kaloripommeja
Maraboun suklaalevyhän on niihin verrattuna oikeaa terveysruokaa, eikös niin ;D
Miehille on sanottava ihan suoraan ja tarkkaan mitä haluaa, ei ne muuten tajua. Ujosteletko oikeasti jonkun suklaan nimen sanomista ääneen sellaisen ihmisen edessä, joka on nähnyt alapääsi lähikuvassa? Hupsu olet.
Kannattaisi sanoa ääneen mitä ele-fant-ti haluaa.
Kirsikka- ja miniluumutomaatit ovat ihanan mehukkaita ja makeita <3 Ja tietysti myös kivettömät viinirypäleet. Syön niitä mielummin kuin rasvaista ja tunkkaista suklaata, any day any time.
Itse en syö nyt mitään tuollaisia, joita ei voi pestä kiehuvalla fairy-vedellä.
Kirsikkatomaatit ovat toki parempia kuin tavalliset tässä suhteessa, kun ne on purkissa.
Viinirypäleet on vihonviimeisiä. Tuontitavaraa esim Intiasta.
Ihana mies sinulla!
Kommentistasi päätellen et häntä ansaitse.
Mitäs meinaat kiukkuusi tehdä, juot kotona 8 mansikka-kermavaahto-fudge -siideriä pohjille ja konttaat lähiräkälään huutamaan karaokea?
Oikeasti, paljon parempaa naposteltavaa on vaikea keksiä kuin kirsikkatomaatit ja viinirypäleet.