Onko pilkkiminen turn off?
Nyt pilkkikelien tultua eteläänkin tuli mieleen, että mitä nuoret naiset oikein tuumivat (kohtuullisesti) pilkkivästä miehestä? Onko se kiinnostavaa? Onko turn off?
M20+
Kommentit (39)
Tiesittekö neitokaiset, että hopeaketun kaira on edelleen kova kuin timantti? ;=)
-Hopeakettu-59
Mä olen sellainen mies, joka ei saa märkää reikää kuin pilkkiessä.
Harrastuksensa kullakin. Kunhan minun ei tarvitse lähteä mukaan, siinäpä pilikkii. Henkilökohtaisesti en juuri tylsempää ajanvietettä keksi.
Pilkkiminen on ehdottomasti iso TurnOffi! Ei ole mitään säälittävämpää kun mies notkuu jonkun jäisen reiän ympärillä jossain järvellä kun kotona pääsisi kastamaan kieltä kosteaan ja kuumaan vaginareikåän.
Pilkkiminen on kivaa, voi saada kalaa, pilkkiminen on tylsää, kun ei saa kalaa. Nää hommat pitää vaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkiminen on ehdottomasti iso TurnOffi! Ei ole mitään säälittävämpää kun mies notkuu jonkun jäisen reiän ympärillä jossain järvellä kun kotona pääsisi kastamaan kieltä kosteaan ja kuumaan vaginareikåän.
vagioreikään?
Vierailija kirjoitti:
Muttei sieltä kalaa saa, mennävuoden kalanhajua toki runsaastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei sieltä kalaa saa, mennävuoden kalanhajua toki runsaastikin.
Jos kala haisee niin siellä on oltava kalaa, tämän tietää jo lapsikin.
Pitäisin ihan positiivisena juttuna. Tykkään kärsivällisistä ja rauhallisista miehistä. Pilkkiminen on niin käsittämättömän pitkäveteistä puuhaa että miehen on oltava oikea viilipytty.
Olen käynyt pilkkimässä kaksi kertaa joulun jälkeen ja ei tullut mitään. Ei vaikka paikkojen piti olla hyvät ja lähellä notkui muitakin. Se on hetken kivaa, mutta saa nähdä milloin menen seuraavan kerran.
Ei ole vielä kukaan nainen karkuun juossut kun olen sanonut harrastavani pilkkimistä.
Jos se on kohtuullista eikä mitään himopilkkimistä ettei koko keväänä miestä näy.
Pilkillä on tullut käytyä joskus.
Kaikki kalastus on semisti turn off.
Nuorempana pilkkiminen meni vähän hulluudeksi. Tuli käytyä kaikki kisat mihin vaan ennättin. Päälle treenit ja tietysti piti väsätä tapsit, morrit ja värikoukut itse.
Silloin taisi exä sanoa että sulla ei taida muuta pyöriä päässä kuin p.illu ja pilkintä. Sanoin että näin on.
Erottiin ihan muista syistä btw
Kuulostaa jännältä, minäkin haluaisin kokeilla.
Nuorempana pakotin aina mun isoisän kalastamaan, se oli niin kivaa kun ei tiennyt millanen kala sieltä vedestä tällä kertaa nappaa 😄
Sehän on tosi että, tosimies kairaa vain kakkosreikään.
Kunhan ei ala pilkkimään illallispöydässä luennoidessani renesanssiajan taiteesta.
Pilkkiminen on hieno harrastus. Miehellä ei niin väliä. Sellainen on vaan tiellä kun reikiä kairataan.