Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pilkkiminen turn off?

Vierailija
12.01.2021 |

Nyt pilkkikelien tultua eteläänkin tuli mieleen, että mitä nuoret naiset oikein tuumivat (kohtuullisesti) pilkkivästä miehestä? Onko se kiinnostavaa? Onko turn off?

M20+

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkiminen on hieno harrastus. Miehellä ei niin väliä. Sellainen on vaan tiellä kun reikiä kairataan.

Vierailija
2/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö neitokaiset, että hopeaketun kaira on edelleen kova kuin timantti? ;=)

-Hopeakettu-59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen mies, joka ei saa märkää reikää kuin pilkkiessä.

Vierailija
4/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksensa kullakin. Kunhan minun ei tarvitse lähteä mukaan, siinäpä pilikkii. Henkilökohtaisesti en juuri tylsempää ajanvietettä keksi.

Vierailija
5/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkiminen on ehdottomasti iso TurnOffi! Ei ole mitään säälittävämpää kun mies notkuu jonkun jäisen reiän ympärillä jossain järvellä kun kotona pääsisi kastamaan kieltä kosteaan ja kuumaan vaginareikåän.

Vierailija
6/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkiminen on kivaa, voi saada kalaa, pilkkiminen on tylsää, kun ei saa kalaa. Nää hommat pitää vaan tietää.

Vierailija
7/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kokeilla pilkkimistä!

Vierailija
8/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkiminen on ehdottomasti iso TurnOffi! Ei ole mitään säälittävämpää kun mies notkuu jonkun jäisen reiän ympärillä jossain järvellä kun kotona pääsisi kastamaan kieltä kosteaan ja kuumaan vaginareikåän.

vagioreikään?

Vierailija
9/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttei sieltä kalaa saa, mennävuoden kalanhajua toki runsaastikin.

Vierailija
10/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttei sieltä kalaa saa, mennävuoden kalanhajua toki runsaastikin.

Jos kala haisee niin siellä on oltava kalaa, tämän tietää jo lapsikin.

Vierailija
11/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ihan positiivisena juttuna. Tykkään kärsivällisistä ja rauhallisista miehistä. Pilkkiminen on niin käsittämättömän pitkäveteistä puuhaa että miehen on oltava oikea viilipytty.

Vierailija
12/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa kyllä, jäällä ei.

Vierailija
13/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pilkkimässä kaksi kertaa joulun jälkeen ja ei tullut mitään. Ei vaikka paikkojen piti olla hyvät ja lähellä notkui muitakin. Se on hetken kivaa, mutta saa nähdä milloin menen seuraavan kerran.

Vierailija
14/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä kukaan nainen karkuun juossut kun olen sanonut harrastavani pilkkimistä.

Vierailija
15/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kohtuullista eikä mitään himopilkkimistä ettei koko keväänä miestä näy. 

Pilkillä on tullut käytyä joskus. 

Vierailija
16/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kalastus on semisti turn off.

Vierailija
17/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pilkkiminen meni vähän hulluudeksi. Tuli käytyä kaikki kisat mihin vaan ennättin. Päälle treenit ja tietysti piti väsätä tapsit, morrit ja värikoukut itse.

Silloin taisi exä sanoa että sulla ei taida muuta pyöriä päässä kuin p.illu ja pilkintä. Sanoin että näin on.

Erottiin ihan muista syistä btw

Vierailija
18/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jännältä, minäkin haluaisin kokeilla.

Nuorempana pakotin aina mun isoisän kalastamaan, se oli niin kivaa kun ei tiennyt millanen kala sieltä vedestä tällä kertaa nappaa 😄

Vierailija
19/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tosi että, tosimies kairaa vain kakkosreikään.

Vierailija
20/39 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ala pilkkimään illallispöydässä luennoidessani renesanssiajan taiteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä