Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko tukirahoja?

Vierailija
12.01.2021 |

Saatko Kelan/Sossun maksamaa tukirahaa?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta saan osinkoja joka kuukausi jostain firmasta jota omistan.

Vierailija
42/86 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatukea 538e/kk, asumistukea 319,02e/kk + perustoimeentulotukea 28e/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee tilille 262€ asumistuki.

Vierailija
44/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatukea 538e/kk, asumistukea 319,02e/kk + perustoimeentulotukea 28e/kk

Tuo työmarkkinatuki on neljältä viikolta eli laskennallisesti kuukautta kohden se tekee joku 580e. Tämä tuppaa jostain syystä unohtumaan monelta tuensaajalta.

Vierailija
45/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka olen työtön.

ei kai työttömyys yksin ole minkään tuen peruste sinänsä

työttömälläkin voi olla satojatuhansia tilillä ja pääomatuloa, eikä silloin tietenkään tarvitse tukia

Minulla on hieman yli satatuhatta ja saan asumistukea ja työmarkkinatukea. Omaisuus ei vaikuta, vaan omaisuudesta saatavat tulot. Jo opiskelujen aikaan kun aloin sijoittamaan, niin opintotuen takia piti valita näitä osinkoja uudelleen sijoittavia rahastoja, jotta ei tulisi realisoituvaa tulovirtaa. Nyt työttömänä kiitän tuosta.

Erehdyin nuorempana ostamaan rahastoa, missä tuotot maksettiin tilille enkä tietenkään ollut huomioinut tätä opintotuen tulorajojen puitteissa. Tuli kalliiksi joku 90e tuotot, kun piti palauttaa kokonaisen kuukauden opintotuet. Olin siis kaiken lisäksi tuossa vaiheessa irtisanoutunut työstäni ja hyvää hyvyyttäni suostuin tekemään muutaman vuoron entiselle työnantajalle, kun laskin sen palkan puolesta olevan mahdollista tukia menettämättä.

Vierailija
46/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton mies ja ikää 56 vuotta. Olen saanut yhteiskunnan tukea opintotuen verran vuosina 1986 - 1990, opintolainaa en ole ottanut, vaan kävin opintojen ohessa töissä. Muita tukia en ole koskaan tarvinnut.

Laskin viime syksynä, että olen maksanut tuloveroja yhteiskunnalle noin 1,8 miljoonaa euroa, jotta te muut voitte jatkaa etuuksien nostamista. Onneksi tulee vajaan kymmenen vuoden päästä hyvä eläke, josta aion nauttia jossain muualla kuin Suomessa. Mahdollisesti sairastuessani palaan kyllä hyvällä omallatunnolla nauttimaan suomalaisesta terveydenhuollosta.

Vierailija
47/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saan vielä Kelan maksamaa työmarkkinatukea. Huomisesta alkaen saan palkkaa, jonka palkkatuki kattaa sataprosenttisesti.

Vierailija
48/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton mies ja ikää 56 vuotta. Olen saanut yhteiskunnan tukea opintotuen verran vuosina 1986 - 1990, opintolainaa en ole ottanut, vaan kävin opintojen ohessa töissä. Muita tukia en ole koskaan tarvinnut.

Laskin viime syksynä, että olen maksanut tuloveroja yhteiskunnalle noin 1,8 miljoonaa euroa, jotta te muut voitte jatkaa etuuksien nostamista. Onneksi tulee vajaan kymmenen vuoden päästä hyvä eläke, josta aion nauttia jossain muualla kuin Suomessa. Mahdollisesti sairastuessani palaan kyllä hyvällä omallatunnolla nauttimaan suomalaisesta terveydenhuollosta.

Vaikka sitä niin kovasti haukutaan?

Vierailija
49/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hyvät mahdollisuudet on sairastua jo ennen eläkeikää.

Vierailija
50/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan työn tekemistä peräsuoli pitkällä. Toivottavasti jaksat vielä ainakin sen kymmenen vuotta, niin kaltaistesi avulla pysyvät nuo tukihanat meille auki.

Vierailija
51/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan työn tekemistä peräsuoli pitkällä. Toivottavasti jaksat vielä ainakin sen kymmenen vuotta, niin kaltaistesi avulla pysyvät nuo tukihanat meille auki.

Voisit kyllä ottaa sen lippiksen päästä ja kumartaa syvään, tuon aivottoman suun soittamisen sijaan.

Vierailija
52/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

989 e / kk. ansiosidonnaista päivärahaa.

Vierailija
53/86 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka olen työtön.

ei kai työttömyys yksin ole minkään tuen peruste sinänsä

työttömälläkin voi olla satojatuhansia tilillä ja pääomatuloa, eikä silloin tietenkään tarvitse tukia

Minulla on hieman yli satatuhatta ja saan asumistukea ja työmarkkinatukea. Omaisuus ei vaikuta, vaan omaisuudesta saatavat tulot. Jo opiskelujen aikaan kun aloin sijoittamaan, niin opintotuen takia piti valita näitä osinkoja uudelleen sijoittavia rahastoja, jotta ei tulisi realisoituvaa tulovirtaa. Nyt työttömänä kiitän tuosta.

Erehdyin nuorempana ostamaan rahastoa, missä tuotot maksettiin tilille enkä tietenkään ollut huomioinut tätä opintotuen tulorajojen puitteissa. Tuli kalliiksi joku 90e tuotot, kun piti palauttaa kokonaisen kuukauden opintotuet. Olin siis kaiken lisäksi tuossa vaiheessa irtisanoutunut työstäni ja hyvää hyvyyttäni suostuin tekemään muutaman vuoron entiselle työnantajalle, kun laskin sen palkan puolesta olevan mahdollista tukia menettämättä.

Olet huono Suomalainen

3 osaa Suomalaisuuteen:

- Ei mitään omaisuutta saa olla

- Kaikki käteisellä

- Aina hoidat kaikki asiat sosiaalityöntekijän kanssa koska yritykset / ihmiset ei pelkää yksilöitä mutta jumakekka kun ne pelkää viranomaisia

Vierailija
54/86 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläke ja asumistuki tulossa tilille pian.

Vierailija
55/86 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin miljoona ihmistä saa Kelan maksamaa tukea vuosittain.

Vierailija
56/86 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuukauden alussa tulee tilille asumistuki.

Vierailija
57/86 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kuukauden alussa tulee tilille asumistuki.

Täällä 261€/kk.

Vierailija
58/86 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumis-, työmarkkina- ja toimeentulotukea.

Vierailija
59/86 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisän yksinhuoltajakorotuksineen kolmesta lapsesta (326€) ja asumistuen (188€).

Vierailija
60/86 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain köyhät saa tukirahaa?

Lapsilisää saa kyllä kaikki.

Vai eikö sitä lasketa yhteiskunnan tueksi lisääntymisestä ?

Ei kyllä saa. Tiedän satoja ihmisiä jotka eivät saa lapsilisää. Ja näitä ihmisä on satoja tuhansia, jotka eivät saa lapsilisää.