Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa tunnutaan odottavan Astra Zenecan rokotetta

Vierailija
12.01.2021 |

Minulla on tunne että tähän rokotteeseen on ladattu kaikki "odotusarvo" ja siksi tämä rokotetahti on nyt näin kesyä. Eli kun tuo rokote pamahtaa markkinoille niin sitten alkaa tapahtua. Mietin vain syitä miksi näin sitten on että nimenomaan tämä rokote olisi se paras näistä?! Osaako joku kertoa että onko kyse hinnasta, laadusta, vai suhteista vai mistä että tämä olisi se paras rokote?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä olemassa olevista rokotteista etukäteen parhaalta on luettuna tuntunut Modernan rokote. 

Vierailija
2/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että sitä on jo valmistettu miljardi annosta

kun lupa heltiää rokotuksia voi siis alkaa tehdä heti niin paljon kun vain kykenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siksi että sitä on jo valmistettu miljardi annosta

kun lupa heltiää rokotuksia voi siis alkaa tehdä heti niin paljon kun vain kykenee

Kyllä vain mutta onko se näistä rokotteista laadullisesti paras ja tehokkain?

Vierailija
4/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra Zenecan rokote taisi hieman jäädä kilpailijoistaan suojausteholtaan jne. 

Vierailija
5/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxfordin rokote on ainoa, jonka minä suostun ottamaan. Se on perinteisellä tekniikalla tehty, muut ovat täysin uuden tekniikan rna-rokotteita.

Vierailija
6/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oxfordin rokote on ainoa, jonka minä suostun ottamaan. Se on perinteisellä tekniikalla tehty, muut ovat täysin uuden tekniikan rna-rokotteita.

Oxfordin rokote on sama siis kuin Astra Zeneca.

Vierailija
7/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote.fi-sivuston omistaa GSK. Heillä on etuoikeus rokottaa suomalaisia. Siksi Suomi odottelee GSK/Sanofin rokotetta.

Vierailija
8/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Suojausteho on kyllä hieman huonompi kuin RNA-rokotteilla, mutta toisaalta se on jo tunnettua, pitkään käytettyä teknologiaa.

Vierailija
9/9 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote.fi-sivuston omistaa GSK. Heillä on etuoikeus rokottaa suomalaisia. Siksi Suomi odottelee GSK/Sanofin rokotetta.

Sanofia meille on tilattu myös, mutta se saadaan vasta loppuvuodesta. AstraZenecaa tulee nyt aika paljon yli 16 v työikäiselle väestölle.

Veikkaan, että Suomessa tehdään rokotetutkimusta lapsille tuolla Sanofilla ja siksi kouluja ei suostuta siirtämään etään. Tutkimustahan ei voi tehdä, jollei ole riskiä saada tartuntojakin.

GSK on THLn läheinen tutkimuskumppani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan