Sinkkuelämää -sarja tulee taas
Sinkkuelämää palaa uudella nimellä ”And just like that”.
Kaikki muut päähenkilönaiset mukana paitsi Samanthaa näyttelevä Kim Catrall, johtuen hänen ja Sarah Jessica Parkerin tulehtuneista väleistä. Myös sarjan tekijä on eri, eli täysin samanlaista sarjaa ei tulla näkemään.
Jännää!
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Charlotten näyttelijän jokerinaama oli kauheaa katseltavaa.
Tämä uusi sarja tuntui ihan totaalisen kulahtaneelta ja väkinäiseltä. Ei jatkoon.
Miksi näille kiristetyille tulee tolöanen sössöttävä ja epäselvä tapa puhua? Kuin olisi pienessä sievässä.
Yhdessä vaiheessa oli tietoja/huhuja että Samantha olisi alkanut jotain juttua Mirandan pojan kanssa, ja että tämä seikka kontribuoi Kim Catrallin lähtöön. Muistaako kukaan muu tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vaiheessa oli tietoja/huhuja että Samantha olisi alkanut jotain juttua Mirandan pojan kanssa, ja että tämä seikka kontribuoi Kim Catrallin lähtöön. Muistaako kukaan muu tällaista?
Kyllä oli. Brady olisi lähettänyt Samanthalle dick pickin ja Samantha olisi innostunut siitä. Cattrall ei hyväksynyt tätä juonenkäännettä, varsinkaan sitä, että Samantha olisi innostunut siitä.
Spin off oli pettymys. Olisin vielä hyväksynyt Mr. Bigin kuoleman, mutta woketus pilasi sarjan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carrie on yksi oksettavimmista hahmoista ikinä.
Oli ainakin vanhassa sarjassa, siis ihan hiton rasittava, sellainen neuroottinen minäkeskeinen äänekäs besserwisseri joka kiljahtelee lapselliseen tyyliin!
Jep, muistan koko sarjasta ehkä 3 tapausta jolloin Carrie unohti itsensä ja oli jonkun ystävänsä tukena aidosti. Kaikki muut kerrat käänsi muiden ongelmat itseensä.
Tämä. Parilla viimeisellä kaudella sarjaa alkoi Carrie vaan ärsyttää kun oli niin itsekeskeinen hahmo.
Voi tuota kristin davisin naamaa, oli niin kaunis aiemmin. Miksi oi miksi.
Kunhan ei mitään aidania takaisin.
Samantha oli kyllä lempparihahmo charlotten lisäksi. Harmi ettei samantha ole mukana.
Kristin Davisin heikot näyttelijätaidot tulevat minusta esille näissä uusissa osissa. Johtuu ehkä osittain täyteaineista, jotka tekevät kasvoista naamiomaiset, eikä mikroilmeitä enää ole.
Miranda on ihanasti harmaantunut ja Stevellä kuulolaite :D He ovat jotenkin sopuisasti ikääntyneitä ja yrittävät kestää bradyn ja tämän tyttiksen sekstailuja.
Carrie on jotenkin puiseva ja tönkkö. Surun ja menetyksen näytteleminen ei ole oikein vakuuta.
Sarja ei voisi olla kauempana alkuperäisestä nimestään sex and the city. Nähtäväksi jää, miten kässäri toimii seuraavissa osissa. Päälleliimattu woketus on vaivaannuttavaa. Ehkä isoin kysymys on, että miksi nämä uudet osat piti tehdä. Tämä sarja jos mikä on aikansa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnostaa vain, että onko Samantha kuollut syöpään.
No ei ole. Luin jostain, että hän on riitaantunut muiden kanssa - ihan niin kuin oikeassakin elämässä,
Tarkoitinkin, että onko kuollut sarjassa. Tiedän kyllä, että riitojen takia näyttelijä ei ole mukana tässä.
MeNaisten jutun mukaan tämä välirikko on kirjoitettu sarjaan. Carrie erottanut PR:ää hoitaneen Samanthan, Samantha loukkaantunut ja muuttanut Lontooseen, välit poikki koko porukkaan. Arvostelun mukaan vaikuttaa dynamiikkaan naisten välillä, kuten arvata voi.
Samantha ainoa mielenkiintoinen hahmo ja tasapainottaa hyvin näiden muiden tylsiä ja neuroottisia piirteitä.
Samantha oli ihan karikatyyri ja tarpeeton.
Juu, en ollut ikinä Samantha-fani, mielestäni nelikon turhin hahmo. Minusta siinä, että nainen esittää nymfomaania ei ole mitään erikoista. H****a on aina ollut ja aina tulee olemaan, eivätkä he koskaan tule kuulumaan minun ystäviini.
No eihän Samantha pelkkää seksiä ole, vaan myös elämänasennetta ja huumoria. Parhaimmillaan tuo kepeyttä sarjaan.
Tästä huomaa, miten harvoin viihteessä näytetään keski-ikäisiä, ikäisiltään näyttäviä naisia ja kerrotaan asioita heidän näkökulmastaan. Suorastaan ahmin nämä kaksi jaksoa! Suorastaan lumoutuneena tuijotan jokaista ryppyä ja juonnetta näyttelijöiden kasvoilla, niin vallankumoukselliselta ja virkistävältä tuntuu nähdä sellaista televisiossa. Olen itse nelikymppinen, ja on niin hämmentävän ilmeistä, miten kaikki viihteen kuvaama painottuu vain niihin vuosiin mitkä ovat takanani. Tuntuu kuin edessä olisi täysi arvoitus, ei ole mitään median ja viihteen luomaa mallia siitä, millaista on naisen vanheneminen ja miltä se näyttää. Koen sen kuvaamisen niin arvokkaaksi ja ainutlaatuiseksi että kaikki muu sarjassa on minulle ihan sivuseikkaa :D
Monet fanit on myös pahastuneet siitä, ettei Samanthaa kokonaan kirjoitettu ulos vaan hahmo pilataan myös näissä uusissa jaksoissa esittämällä hänet pikkumaisena ja rahanahneena. Osa on tulkinnut tämän kuittailuna Kim Catrallin suuntaan. Petty.
Montako jaksoa tästä uudesta kaudesta on tulossa?
Ollaanko Mirandasta tekemässä juoppoa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tästä huomaa, miten harvoin viihteessä näytetään keski-ikäisiä, ikäisiltään näyttäviä naisia ja kerrotaan asioita heidän näkökulmastaan. Suorastaan ahmin nämä kaksi jaksoa! Suorastaan lumoutuneena tuijotan jokaista ryppyä ja juonnetta näyttelijöiden kasvoilla, niin vallankumoukselliselta ja virkistävältä tuntuu nähdä sellaista televisiossa. Olen itse nelikymppinen, ja on niin hämmentävän ilmeistä, miten kaikki viihteen kuvaama painottuu vain niihin vuosiin mitkä ovat takanani. Tuntuu kuin edessä olisi täysi arvoitus, ei ole mitään median ja viihteen luomaa mallia siitä, millaista on naisen vanheneminen ja miltä se näyttää. Koen sen kuvaamisen niin arvokkaaksi ja ainutlaatuiseksi että kaikki muu sarjassa on minulle ihan sivuseikkaa :D
Olen samaa mieltä siitä, että vanhempia ja ikääntyviä naisia pitäisi näyttää enemmän. Muissakin rooleissa kuin jonkun äitinä ja mummona. Esim lähes samanikäiset mies- ja naisnäyttelijät ovat voineet esittää äitiä ja poikaa. Romanttinen intressi sitten on joku vähintään 10-20v nuorempi nainen.
Mutta! Eihän se voi riittää. Nimenomaan tarvitaan taitavaa kirjoittamista, puhuttelevia hahmoja, jotain muutakin kuin agendaa.
Mitä ja miten on woke sössötys käsikirjoitettu sarjaan? Harmittaa jo etukäteen..
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja miten on woke sössötys käsikirjoitettu sarjaan? Harmittaa jo etukäteen..
"Päälleliimattu" kuvaa parhaiten miten ne jutut on käsikirjoitettu 😬 Ihan järkyttävä myötähäpeä tuli hetkittäin niistä jutuista (esim. pronomini-oletuksista)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei mitään aidania takaisin.
Nimenomaan Aidan on kirjoitettu takaisin sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
10 uutta ja Aidan eli John Corbett itse sanoi että on "useammassa jaksossa" mukana.
Tästä on hirveästi juttua englanninkielisillä lehtien sivuilla, tutkikaa itse. Mieluummin luen oikeita infoja kun täältä jotain "luulen että..." -juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 uutta ja Aidan eli John Corbett itse sanoi että on "useammassa jaksossa" mukana.
Tästä on hirveästi juttua englanninkielisillä lehtien sivuilla, tutkikaa itse. Mieluummin luen oikeita infoja kun täältä jotain "luulen että..." -juttuja.
Kiitos sinulle! :)
Taidan tilata tämän vasta kun jaksot on loppupuolella, ettei tarvitse maksaa HBO'ta useampaa kuukautta.
Sanoinkin, että koin heidät silloin ikäisinäni, mutta samaa ei voi sanoa nyt. Heidät esitettiin silloin ikäisinäni. Mutta kenellä 60-vuotiaalla on teinejä kotona? Sain itsekin lapset myöhään ja esikoiseni on nyt 14-v. Eikö sarjan hahmoilla ole noin 15-20-vuotiaita lapsia?
Eli heidän pitäisi edelleen esittää ikäistäni? No, eivät esitä.