Ostaako kukaan muu laatutietoinen Pola-merkkisiä vaatteita?
Mulla on ruvennut melkein joka Tokmanni-reissulla jäämään joku halpa Polan vaate mukaan, vaikka siis yleensä ostan vain laadukkaita ja kalliita merkkejä 🙈 Joissain paidoissa on kivat ja istuvat mallit, ja onhan ne tosi edullisia.
Huvittaa jotenkin, kun päällä saattaa olla samaan aikaan parinsadan euron villatakki, 15 euron Polan paita ja satasen housut.
Käyttääkö näitä trikoopuseroita, legginsejä ym kukaan muu?
Kommentit (16)
Ostan. Polalla on ihan hyvä hinta-laatusuhde ja jotkut vaatteet ovat tosi kivoja. Esim yhteistyömallistot.
Joo olen snobi, mutta olis kiva tietää millaiset ihmiset yleensä ostaa noita vaatteita?
Mutta se tokmannin ei ole enää samaa laatua kuin vanha. Taitaa olla polaa nämä munkin nyppyyntyneet leggarit. Ostan toki jos halvalla saan, mutta en muuten ole merkkihullu, enkä polaakaan katso merkiksi sen enempää kuin jos olisi vaikka iiisiä tai priimaa.
Ostin kerran yhden puuvillamekon ja se on mun yöpaita
Pola oli aikoinaan tyylikäs merkkituote, hyviä blazereita mm., nyt menettänyt tasonsa, sama tapahtunut In Wearille ja monelle muulle vanhalle merkille
Pola oli aikoinaan Pukevassa melko kallis ja laadukas merkki (varhaisella liitukaudella :) ). Hyvä merkki se on vieläkin.
En ole tiennyt, että pola on muutakin, kun se western-tyylinen kravatin korvaaja.
Ennenwanhaan Pola oli hyvä ja kestävä laatumerkki. Nykyään Tokmannilla myytävät tuotteet saattavat olla huonoompaa tasoa, mutta ei kuitenkaan mitään rättipaskaa.
Huonompiakin on olemassa.
Pidän kotona lähes aina Pilan paitoja Tokmannin tarjouksesta. Säilyttävät hyvin rytinää, mutta eivät nämä mitään juhlavaatteita ole.
Ostan, koska siinä on hyvä pulleromitoitus. Eli leveä ja lyhyt toisin kuin ruotsalaismerkeillä. Se ei tarkoita, että olisin lihava, vaan muodokas. Mutta en ole kyllä laadukkaiksi niitä kokenut.
Minä käytän.
Ja sekoitan niitä sujuvasti kalliimpiin vaatteisiin. Jos löydän hyvän kuosin ja hyvän mallin niin miksipä en.
Käyttävät sitäpaitsi monesti paitojen ja tunikoiden materiaalina viskoosia, joka on ekologisempaa kuin luomupuuvilla, eikä sitä paitsi rypisty, nukkaannu eikä näköjään nykyään edes kutistu. Saumat on huoliteltu eivätkä lähde purkaantumaan, napit kunnolla paikallaan. Olen monen "laatuvaatteen" kohdalla tavannut paljon huonompaakin työn jälkeä - hintahan muodostuu usein siitä että merkki on in ja mainostus suurta.
Vai niin.
Pola on vanha suomalainen vaatemerkki. Pallopoika.
Tokmanni osti merkin itselleen.