Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan seurustella lokin kanssa

Vierailija
11.01.2021 |

Ja pahinta on että olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mies on töissä. Silti olettaa minun ostavan hänelle sitä sun tätä ja kustantavan hänen ruokansa. Kerron nyt muutaman esimerkin
- Kävin ärrältä ostamassa kahvin mukaan koska päätä särki, mieskin otti kahvin, tyrkkäsi sen minulle ja meni pokkana ulos tupakalle. Olimme tuolloin tapailleet vasta hetken ja ajattelin sen olleen joku aivopieru joten maksoin molemmat kahvit.
- Mies tulee usein töistä luokseni ja odottaa että olen tehnyt ruuan. Ikinä ei tuo vaikka pitsaa. Minulla on kuulemma "aikaa käydä kaupassa."
- Mies manaili kun en polta, oli vissiin tupakat lopussa ja olisi pumminut minulta jos olisi pystynyt.

Alan kokea itseni pankkiautomaatiksi ja panopuuksi, en rakkaaksi tyttöystäväksi. Olemme seurustelleet nyt 6kk. Muuten mies on mahtava, hän suhtautuu hienosti lapsiini ja kissoihini ja meillä on samanlainen huumorintaju.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla, kun on tulossa suoraan töistä, laitat viestin, että ruokaa ei jäänyt yli, tuo jotain tullessasi. Silloinkin tietty toisi varmaan vain itselleen (ettei korvaa sun tarjoamia), mutta näet ainakin miten suhtautuu.

Vierailija
42/44 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksia, epäilyjä... Miksei asioista voida puhua kumppanin kanssa? Ihmiset ajattelevat ja kokevat asioita erilailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni edellisessä suhteessa liian pitkälle miehen passaaminen. Hänkin lisäsi kärryyn tarvitsemiaan tuotteita kuten kahvia (minä en juo) ja minä maksoin ostokset. Pitkän ajan päästä selvisi, että hän on ylivelkaantunut ja siksi ei pystynyt osallistumaan kuluihin. Hänkin söi luonani ja otti eväät mukaan. No rakastuneena ajattelin että menkööt, mutta jälkeenpäin jäi tosi huono olo. Hänellä kun tuntui salaisuuksia olevan enemmänkin. Jatkossa vedän tiukat rajat tuohonkin vaikka tiedän ettei asiaa ole helppo puhua. Suosittelen sinullekin.

Vierailija
44/44 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen, että eron jälkeen ruokakulut on huomattavasti pienemmät. Ei puolittaminen riitä, ehkä neljäsosa siitä kuin mies oli syömässä ja juomassa minun rahoilla.