Taidan seurustella lokin kanssa
Ja pahinta on että olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mies on töissä. Silti olettaa minun ostavan hänelle sitä sun tätä ja kustantavan hänen ruokansa. Kerron nyt muutaman esimerkin
- Kävin ärrältä ostamassa kahvin mukaan koska päätä särki, mieskin otti kahvin, tyrkkäsi sen minulle ja meni pokkana ulos tupakalle. Olimme tuolloin tapailleet vasta hetken ja ajattelin sen olleen joku aivopieru joten maksoin molemmat kahvit.
- Mies tulee usein töistä luokseni ja odottaa että olen tehnyt ruuan. Ikinä ei tuo vaikka pitsaa. Minulla on kuulemma "aikaa käydä kaupassa."
- Mies manaili kun en polta, oli vissiin tupakat lopussa ja olisi pumminut minulta jos olisi pystynyt.
Alan kokea itseni pankkiautomaatiksi ja panopuuksi, en rakkaaksi tyttöystäväksi. Olemme seurustelleet nyt 6kk. Muuten mies on mahtava, hän suhtautuu hienosti lapsiini ja kissoihini ja meillä on samanlainen huumorintaju.
Kommentit (44)
Olet kai sinä ottanut puheeksi tuon, että kun olet eläkkeelläkin, niin ei ole oikein reilua että kustannat hänen ruoat ja osallistut muutenkin kustannuksiin liikaa?
Miehen verorahoilla kustannetaan sinunkin eläminen. Vähän kiitollisuutta peliin ja muistetaan välillä imeä sykkivääkin.
Älä tee ylimääräistä ruokaa, syökää itse aiemmin.
Tärkeintähän on nähdä, miten mies toimii, jos ei pysty lokkeilemaan.
Niin on, jos siltä näyttää. Onko mies lokki vai ei, sillä ei ole merkitystä. Sinua harmittaa jo 6 kuukauden seurustelun jälkeen, joten ei se homma hoidu itsekseen noitumalla. Kissa pöydälle.
Minä seurustelin hetken tyypin kanssa, joka käyttäytyi samoin. Lisäksi jos ostin lapselleni vaikka tarpeellisen paidan, hän keksi että hänkin haluaa ja kippasi jonkun T-paidan kärryyn. Kippasin sen hänelle kassalla ja totesin, että sä halusit tämän... Tyyppi katsoi hölmistyneenä ja tokaisi, että luuli minun maksavan.
Vastaavanlaisia esimerkkejä olisi enemmänkin, ihme että niin lyhyessä ajassa ehtikin tulemaan.
Myös äidillään ostatteli paljon kaikenlaista, korvaukseksi siitä että muu perhe (vanhemmat ja kotona vielä asuvat alaikäiset lapset) kävivät ulkomailla ym. Ihme äitikin kyllä, kun tuohon rupesi.
Puoli vuotta seurustelua vasta ja leikitte jo kotia. On lapset tutustutettu... Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Miehen verorahoilla kustannetaan sinunkin eläminen. Vähän kiitollisuutta peliin ja muistetaan välillä imeä sykkivääkin.
Työkyvyttömyyseläkkeestä maksetaan myös veroa.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta seurustelua vasta ja leikitte jo kotia. On lapset tutustutettu... Ei näin!
En ole ap mut kyllä mun lapset tapasi mun kumppanin puolen vuoden sisään seurustelun aloittamisesta. Ei se liity perheen leikkimiseen mitenkään. Ikinä ei olla yhteen muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mut kyllä mun lapset tapasi mun kumppanin puolen vuoden sisään seurustelun aloittamisesta. Ei se liity perheen leikkimiseen mitenkään. Ikinä ei olla yhteen muuttamassa.
Eipä tarvii ihmetellä miksi pennuista tulee sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko selittää miksi hyvinvoivista lapsista tulee sekopäitä, kun he tapaavat vanhemman seurustelukumppanin?
Mun ex teki tuota samaa. Mutta vaikka olen suorasanainen, niin ei oikein löytynyt sanoja, miten tuollaisesta huomauttaisi. Kun mielestäni ihmisen pitäisi itsekin ymmärtää, että touhun tulee olla vastavuoroista.
Ex tosiaan söi ainakin aamu- ja iltapalan aina meillä. Usein myös lounaan tai päivällisen. Ehkä hän ei vain ajatellut, kun kehui minulle, miten hänellä ei mene yhtään rahaa ruokaan.
Kun muutimme yhteen homma kyllä tasaantui. Eromme jälkeen kertoili kylillä, miten olin käyttänyt häntå mm taloudellisesti hyväkseni 😅.
Oikeasti mies oli todella pihi, eikä häntå olisi edes voinut käyttää rahallisesti hyväksi.
Suositus sinulle ap. Ota asia puheeksi. Jos ei tajua, niin ei jatkoon. Sulla on nyt 1 elätettävä lisää ja miehet usein syö ihan hirveästi.
Mun kouluikäiset lapset on tavanneet mun kumppanin neljä kertaa. On seurusteltu vuosi. Tulevat ihan hyvin juttuun, se riittää niille ajoille kun tulevat toisiaan näkemään. Aikuisten suhteet eivät liity lasten arkeen mitenkään ja tämä on eka suhteeni seitsemään vuoteen. Kuopukseni ei ole koskaan aiemmin edes nähnyt minua yhdessä toisen aikuisen kanssa, isänsä oli väkivaltainen pelle ja lähti ennen lapsen syntymää.
Lapsillani on kaikki hyvin vaikka tapasivat kumppanini ennen kuin olimme olleet puoli vuotta yhdessä. Minulla on oma koti ja en aio muuttaa kumppanini kanssa yhteen ennenkuin lapset ovat omillaan, ehken sittenkään. Tällaisiakin vanhempia voi olla ja meillä kuten muillakin on oikeus seurustella.
Tsemppiä ap, potki se lokki kujalle.
Vierailija kirjoitti:
oikein sen euron kahvin maksoit? ok
Ei se kotona tehty ruokakaan ilmaista ole. Kahvin voi tarjota, tietenkin, mutta sitä ei hoideta noin.
En ymmärrä ihmisiä jotka antavat toisen hyväksikäyttää itseään. Olen ehkä nuoruudessani sortunut muutaman kerran siihen että olen vastoin tahtoani tehnyt jotain. Nykyään sellainen ei tule kuuloonkaan. Jos suhteet eivät ole tasavertaisia tälläinen ihminen on nopeasti häipynyt elinpiiristäni. Minä en passaa ketään, enkä tee yksipuolisia palveluksi, enkä tuhlaa rahojani kuin itseeni, en anna kenenkään olla epäkunnioittava minua kohtaan, jne. Tiedän rajani ja kunnioitan itseäni niin etten anna kenenkään niitä rikkoa.
Seurustelen miehen kanssa, mutta eri osoitteissa. Sillon, kun mies tekee paljon töitä. Ostan hänelle viikonloppuna valmista ruokaa. Ja jotain herkkuja. Voimme käydä hampparilla tai pizzalla. ja mies maksaa. Muuten kummatkin hoitaa omat ja lastensa kulut. Emmekä ostele toisillemme mitään lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pennuista epäilemättä.
Käsitin että ap kokkaa itselleen ja lapsilleen mistä mies tulee töiden jälkeen syömääm, aika outoa, luulisi mies kävisi asunnollaan suihkussa ja katsomassa postit ym! Ikäänkuin olisi jo avopari ap: kanssa..
On myös miehiä jotka toimii toisin. Ehkä tuollainen on "jännää" ja itsetietoista käytöstä ja tekee vaikutuksen tarjoan-naiselle-kaiken-nössöjen sijaan. Jos teidän parisuhteessa rahasta tulee vallan käytön väline niin eläkkeellä ei pitkälle pötki?
Onko AP antanut rahaakin kun tuntee itsensä pankkiautomaatiksi?