ostin 3 riisifruttia lapselle ja nyt on joko teini tai mies syönyt!
Olin 2 tuntia pois kotoa ja sinä aikana oli kaikki riisifrutit hävinneet. Nyt saan selittää itkuiselle 4 vuotiaalle että ei saakaan jälkiruokaa. Kyllä niin itkettää ja raivostuttaa samaan aikaan.
Kommentit (32)
No osta uudet ja valista muita perheenjäseniä! Itse joskus jopa kirjoitan mustalla tussilla purkin päälle, mikä kenenkin. Talossa teinejä ja pikkulapsi.
Raivoa!
Raivoa ja räyhää!
HUUDA!
Raivoa kunnolla!
RIISIFRUTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII VITUTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Elämä on vaikeaa. Varsinkin jos toiset eivät ole ajatustenlukijoita..
Vierailija kirjoitti:
No osta uudet ja valista muita perheenjäseniä! Itse joskus jopa kirjoitan mustalla tussilla purkin päälle, mikä kenenkin. Talossa teinejä ja pikkulapsi.
No ei se ole se ratkaisu. Sydän särkyy kun 4 vuotias itkuisin silmin kysyy miksi isi ja veli söivät mun riisifrutit.
Riisifrutti ja lapsen itkuntuhruiset silmät
Miksi olette aikuisen lapsimiehen kanssa, varmaan ottanut evääksi miesluolaan lähtiessään pelaamaan, syö lasten eväät ja pelaa lasten pelejä :)
Vierailija kirjoitti:
Elämä on vaikeaa. Varsinkin jos toiset eivät ole ajatustenlukijoita..
JOS on 4 riisifruttia ja 4 perheenjäsentä,niin mun laskuopin mukaan jokaiselle on yksi eikä niin että mies ja tai teini popsii kaikki 4.
Huomenna ostat VAIN yhden ja annat sille pienelle,pidät sitä mukana,älä laita jääkaappiin ja anna muitten kuolata ympärillä.
Kyllä ois pikku-Kalle vitsille nyt paikka! (mitä nyt näkyy kysyi pikku-Kallen äiti ja pyöräytti hiuksista kun Kalle kirosi V-sanalla...v...u ämpäri saunanikkuna -ttu ämpäri saunanikkuna...)
Jos tämä ei olisi provo, niin kannattaisi kiittää sitä teiniä tai miestä - Risifrutti kun on energiasisällöltään lapselle kokonainen ateria, ei mikään jälkiruoka.
Miksi muksulle on pakko syöttää jälkiruokaa?
Herkut herkkupäivänä.
Miksi yhdelle kolme ja muut ilman? Osta jokaiselle oma.
Vanukas-provo!
Miksi kukaan ostaa herkkuja, jotka on tarkoitettu vain yhdelle perheenjäsenelle.
Jätä se sika ja siirry Jacky makupaloihin, ne on paljon parempia, ihania suklaa-yllätyksiä
Vierailija kirjoitti:
Miksi muksulle on pakko syöttää jälkiruokaa?
Herkut herkkupäivänä.
ei ole sun päätös.
Meillä teinit vetää kaiken kaapista. Varsinkin välipalat.
Ei kai sun auta muu kun mennä kauppaan. Tai laita se kauppaan joka ne veti.
Opettele keittämään puuroa itse, niin ei tartte ruikuttaa, että loppuu kesken.
Osta niin monta että kaikille riittää, typerästä asiasta tehdään ongelma. Meillä saa syödä mitä jääkaapista löytyy, koskaan erikseen kellekkään mitään osteta.
Taas on tuutin täydeltä täyttä paskaa. Normaali ihminen ostaisi jokaiselle omansa ja kaikki , siis koko perhe myöskin olisi siitä tietoisia ja ottaisivat vain omansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette aikuisen lapsimiehen kanssa, varmaan ottanut evääksi miesluolaan lähtiessään pelaamaan, syö lasten eväät ja pelaa lasten pelejä :)
Määrittele lasten peli
Mitäs ostit niin vähän?
Kauppaan siitä, hus hus