Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa lakkaisit yrittämästä (suhde, jossa mies ei kerta kaikkiaan osaa tyydyttää)?

Vierailija
11.01.2021 |

Milloin? Onko puoli vuotta aika, jona selviää seksin perimmäinen laatu? Pelkään, että tässä ollaan jo ajautumassa tilanteeseen, jossa mies on hyväksynyt sen, etten suurimmaksi osaksi laukea hänen käsittelyssään.

Aihe on vähän vaikea koska minulla ei aemmissa suhteissani ole ollut ongelmaa. En ole ehkä se kaikkein helpoin ja automaattisesti "saava" mutta entiset miesystäväni ovat olleet tosi taitavia ja innokkaita oppimaan.

Kun pyydän miestä tekemään jotakin, hän toteaa ettei osaa jatkaen omilla rutiineillaan. Rehellisesti sanottuna seksi on minulle tällä hetkellä se ja sama asia koska en saa siitä nautintoa. Minua kuitenkin ärsyttää "antaa" miehelle seksiä, joka ei minusta tunnu miltään. Todettakoon sekin, että olen erittäin seksuaalinen ihminen ja aiemmin hyvä seksi on ollut minulle iso voimavara.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosi kärsivällinen, jos olet jaksanut puoli vuotta yritää. Minä olen sanonut jo toisen kerran jälkeen, että tämä oli nyt tässä, jos mies ei ota neuvoja tai pyyntöjä huomioon. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon seksiin. 

Vierailija
2/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä luulet enää puolen vuoden jälkeen muuttuvan? Jos miehen asenne on tuo, niin eiköhän homma ole taputeltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tosi seksuaalinen, mutta seksi on miehen vastuulla... Sori, en osta tätä. Keksi parempi tarina.

Vierailija
4/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta. En ymmärrä miten seksiä voi oppia, sitä joko omaa taidot tai ei, minä en omaa, siksipä runkkaan mielummin, ei se lahnan reikään laukeaminen oikein eroa siitä.

Vierailija
5/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut suhteen jo nopeammin. Ongelma oli, että mies käytti erektiolääkkeitä. En tykännyt siitä, että kun herra on lääkkeensä ottanut, niin sitten on seksiä harrastettava. Ja sittenkin se oli sitä, että hänellä ainakin lääkkeet näyttivät vievän tunnon. Itse sain helposti, mutta hän olisi vaan nylkyttänyt. Sitten se aina piti jossain vaiheessa lopettaa ilman että hän laukeaa. Jäi sellainen olo, että olen kelvoton antamaan hänelle orgasmin. Eli ei kiva.

Vierailija
6/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tosi seksuaalinen, mutta seksi on miehen vastuulla... Sori, en osta tätä. Keksi parempi tarina.

?

Minun käsittääkseni seksi on kummankin osapuolen vastuulla. Jos periaatteena on kummankin huolehtiminen omista orgasmeista, kannattaa keskittyä masturboimaan.

ap

Vierailija
7/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minulta. En ymmärrä miten seksiä voi oppia, sitä joko omaa taidot tai ei, minä en omaa, siksipä runkkaan mielummin, ei se lahnan reikään laukeaminen oikein eroa siitä.

No ihan samalla tavalla voi oppia kuin kaikkea muutakin.  Jos kohtelisit kumppania muunakin kuin käytössäsi olevana reikänä, voisit tosiaan oppia paljonkin.

Vierailija
8/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut suhteen jo nopeammin. Ongelma oli, että mies käytti erektiolääkkeitä. En tykännyt siitä, että kun herra on lääkkeensä ottanut, niin sitten on seksiä harrastettava. Ja sittenkin se oli sitä, että hänellä ainakin lääkkeet näyttivät vievän tunnon. Itse sain helposti, mutta hän olisi vaan nylkyttänyt. Sitten se aina piti jossain vaiheessa lopettaa ilman että hän laukeaa. Jäi sellainen olo, että olen kelvoton antamaan hänelle orgasmin. Eli ei kiva.

Tässä tapauksessa tuo sama ongelma vielä lisänä. Mies kyllä yleensä laukeaa mutta muna ei kovetu kunnolla ilman lääkettä (eikä väkttämättä silloinkaan).

ap

Vierailija
9/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni reilut 15 vuotta ennen kuin minä sain ekan kerran. Sen jälkeen olen saanut aina, koska en enää tyydy vähempään. Mies valittaa kun joutuu tekemään jotain seksissä, ennen hänen ei tarvinnut.

Vierailija
10/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni reilut 15 vuotta ennen kuin minä sain ekan kerran. Sen jälkeen olen saanut aina, koska en enää tyydy vähempään. Mies valittaa kun joutuu tekemään jotain seksissä, ennen hänen ei tarvinnut.

Ja lisään vielä: olemme olleet yhdessä melkein neljäkymmentä vuotta.

Vierailija
11/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida vielä vähän lisää kun tuntuu olevan verrattain yleinen käsitys.

Jos kumpikin huolehtii omista orgasmeistaan, tämän kyseisen miehen peniksellä ei ole minun vaginaani/suuhun mitään asiaa. Minä nimittäin hoitelen itseni dildolla helposti. Mies tehköön saman omin käsin tai apuvälineillä.

ap

Vierailija
12/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... Itse en tule koskaan seksin aikana ellen käytä sormia tai jotain "apuvälinettä". Mies kuitenkin tekee parhaansa, koskee minuun myös sormin ja nuolee. Se tuntuu toki hyvältä mutta huippua en saa kuin omin avuin.

En katselisi suhdetta, jossa mies ei edes yritä. Toki orgasmi on mielestäni jokaisen omalla vastuulla.

En ymmärrä naisia, jotka olettavat, että on täysin miehen työ saada molemmille O.

Vierailija
13/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on vuorovaikutusta monella tasolla. Jos tavoitteesi siinä on pelkästään suorittaminen,  laukeaminen, niin olet ainakin selkeä mitä tahdot.

Uskon, että itsevarmuutesi laukeamisen suhteen voi lisätä miehen suorituspainetta sekä puolustautuen  jättämällä tekemättä mitä sinä tahdot. 

Oletko avannut asiaa hänelle muuallakin kuin kesken touhujenne? 

Mutta jos olet tyytymätän etsi uusi kumppani. Meiltä ei kannata kysyä. MInussa herää vain ajatus onko mies muuten kiva ja haluaisit jatkaa hänen kanssaan, minkä vuoksi kysyt meiltä vierailta ihmisiltä mielipidettä tilanteessa jossa joko voit lähteä tai miettiä olisiko aika kehittyä myös seksielämäsi suhteen? Vyosien saatossa kuka tahansa kumppani kyllästyttää vaikka kuinka laukeasit jonkun käsittelyssä.

Vierailija
14/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihän on vuorovaikutusta monella tasolla. Jos tavoitteesi siinä on pelkästään suorittaminen,  laukeaminen, niin olet ainakin selkeä mitä tahdot.
Uskon, että itsevarmuutesi laukeamisen suhteen voi lisätä miehen suorituspainetta sekä puolustautuen  jättämällä tekemättä mitä sinä tahdot. 

Oletko avannut asiaa hänelle muuallakin kuin kesken touhujenne? 

Mutta jos olet tyytymätän etsi uusi kumppani. Meiltä ei kannata kysyä. MInussa herää vain ajatus onko mies muuten kiva ja haluaisit jatkaa hänen kanssaan, minkä vuoksi kysyt meiltä vierailta ihmisiltä mielipidettä tilanteessa jossa joko voit lähteä tai miettiä olisiko aika kehittyä myös seksielämäsi suhteen? Vyosien saatossa kuka tahansa kumppani kyllästyttää vaikka kuinka laukeasit jonkun käsittelyssä.

Boldattua en ihan ymmärtänyt ja erityisesti sitä, että puolustautuminen tapahtuisi toimimalla vastoin toiveitani. En ole kokenut suorittavani seksiä mutta olen aiemmissa suhteissani tottunut siihen, että kumppanilla on ollut huomattavasti kokeilevampi ote.

Olen nelikymppinen nainen ja tottunut siihen, että seksi on yhteinen, suoritusvapaa tapa nautiskella. En kerta kaikkiaan osaa sulkea kokemusmaailmastani pois sitä, että seksi on aiemmin elämässäni ollut mukavaa ja helppoa.

Ihmettelit, miksi asiasta täällä kyselen. Vierailta ihmisiltä haen lähinnä vertaistukea ja mahdollisesti jopa vinkkejä, joilla tilanteesta pääsisi eteenpäin. Toisekseen, olen ymmärtänyt keskustelupalstoilla aika yleisestikin toimittavan näin.

ap

Vierailija
15/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sanomaan ihn suoraan miehellesi että: Kuule Pertti, nyt teet niinkuin minä ohjeistan, tai sitten saat vatkata nakkia.

Seksi vaatii kommunikaatiota, mutta sitten jos mies on pullapää joka jatkaa kivikaudella oppimaansa rutiinia, eikä ota vihjailuista onkeensa, on sille sanottava suoraan asian oikeat laidat ja tehtävä selväksi että ei tää näin voi jatkua.

M32

Vierailija
16/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ymmärrä miksi sitten pitäisi miestäkään päästää sinne pilluun ollenkaan; jos se orgasmi kerran on jokaisen omissa käsissä, niin siitä vaan sitten omin kätösin sitä kullia vatkaamaan! Vastavuoroisuus kunniaan!

Kylä on kumma että vielä löytyy näitä miehiä, jotka eivät edes opastuksella tajua kuinka naista tyydytetään, eikä siinä välttämättä tarvita sitä kalua ollenkaan, vaikka kivahan sitäkin on sisäänsä ottaa. Itsellä on niin osaava ja ihan mies etten voi käsittää moisia. Ja vuoskymmenet oltu jo yhdessä. Aina natsaa, jokapäivä.

Vierailija
17/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan keksisi tällaista? ...

Vierailija
18/24 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mieskään saa orgasmia jos vaimo ei mitenkään auta.

Vierailija
19/24 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo keskustelu!

Käsitin että ap on kyllä ihan osallistuva sängyssä. Hän on jopa useaan kertaan sanonut mitä haluaa. Yleensä ongelma on että naiset olettavat että miesten pitää arvata mitä he haluavat ja "tyydyttää heidät". Mutta tästä ei näytä olevan kysymys!

Ukolla vaan näyttää olevan joku ongelma uuden opettelemimisen kanssa. Kuin Jukolan Jussin lukemman oppiminen. Mitenkähän häntä saisi rohkaistua? Pakottaminen (yritä tai häivyn) ei ole paineita helpottava tapa saada häntä yrittämään. Ei kai siinä muuta voi kuin kehua ja kannustaa sitä pientä yrittämistä ja koittaa saada hänet jatkamaan.

Onko siis niin että ukko kuitenkin haluaisi saada sinut nauttimaan mutta ei vaan usko osaavansa, vai onko vaan hällä väliä -asenne?

Vierailija
20/24 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis... Itse en tule koskaan seksin aikana ellen käytä sormia tai jotain "apuvälinettä". Mies kuitenkin tekee parhaansa, koskee minuun myös sormin ja nuolee. Se tuntuu toki hyvältä mutta huippua en saa kuin omin avuin.

En katselisi suhdetta, jossa mies ei edes yritä. Toki orgasmi on mielestäni jokaisen omalla vastuulla.

En ymmärrä naisia, jotka olettavat, että on täysin miehen työ saada molemmille O.

Mites sinä sitten annat kuitenkin miehelle sen orgasmin? Että, sinä siis oletkin se, jonka vastuulla onkin sekä miehen että oma orgasmisi. Hiukan kyllä käsittämätön kaava. Miksei se mieskin sitten tee "itse itselleen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi