Missä vaiheessa lakkaisit yrittämästä (suhde, jossa mies ei kerta kaikkiaan osaa tyydyttää)?
Milloin? Onko puoli vuotta aika, jona selviää seksin perimmäinen laatu? Pelkään, että tässä ollaan jo ajautumassa tilanteeseen, jossa mies on hyväksynyt sen, etten suurimmaksi osaksi laukea hänen käsittelyssään.
Aihe on vähän vaikea koska minulla ei aemmissa suhteissani ole ollut ongelmaa. En ole ehkä se kaikkein helpoin ja automaattisesti "saava" mutta entiset miesystäväni ovat olleet tosi taitavia ja innokkaita oppimaan.
Kun pyydän miestä tekemään jotakin, hän toteaa ettei osaa jatkaen omilla rutiineillaan. Rehellisesti sanottuna seksi on minulle tällä hetkellä se ja sama asia koska en saa siitä nautintoa. Minua kuitenkin ärsyttää "antaa" miehelle seksiä, joka ei minusta tunnu miltään. Todettakoon sekin, että olen erittäin seksuaalinen ihminen ja aiemmin hyvä seksi on ollut minulle iso voimavara.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni reilut 15 vuotta ennen kuin minä sain ekan kerran. Sen jälkeen olen saanut aina, koska en enää tyydy vähempään. Mies valittaa kun joutuu tekemään jotain seksissä, ennen hänen ei tarvinnut.
Mitä siis tapahtui tuon 15 uoden jälkeen? Aika hemmetin kauan jaksoit kyllä olla ilman...ja nytkö mies vielä kehtaa valittaa...kun "joutuu" tyydyttämään. oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis... Itse en tule koskaan seksin aikana ellen käytä sormia tai jotain "apuvälinettä". Mies kuitenkin tekee parhaansa, koskee minuun myös sormin ja nuolee. Se tuntuu toki hyvältä mutta huippua en saa kuin omin avuin.
En katselisi suhdetta, jossa mies ei edes yritä. Toki orgasmi on mielestäni jokaisen omalla vastuulla.
En ymmärrä naisia, jotka olettavat, että on täysin miehen työ saada molemmille O.
Mites sinä sitten annat kuitenkin miehelle sen orgasmin? Että, sinä siis oletkin se, jonka vastuulla onkin sekä miehen että oma orgasmisi. Hiukan kyllä käsittämätön kaava. Miksei se mieskin sitten tee "itse itselleen".
Mietin ihan samaa. Minusta seksin idea on se, että kumpikin vähintään auttaa toista saamaan.
Olen kyllä useinkin törmännyt ajatukseen siitä, että nainen saa vain omin avuin. En ihan ymmärrä, miksi se penis sitten sinne pilluun pitää päästää tai miksei kumpikin tuollaisessa tapauksessa vain masturboi omillaan? Tai no tietysti ihmiset ovat erilaisia ja kukin toimii haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis... Itse en tule koskaan seksin aikana ellen käytä sormia tai jotain "apuvälinettä". Mies kuitenkin tekee parhaansa, koskee minuun myös sormin ja nuolee. Se tuntuu toki hyvältä mutta huippua en saa kuin omin avuin.
En katselisi suhdetta, jossa mies ei edes yritä. Toki orgasmi on mielestäni jokaisen omalla vastuulla.
En ymmärrä naisia, jotka olettavat, että on täysin miehen työ saada molemmille O.
Mites sinä sitten annat kuitenkin miehelle sen orgasmin? Että, sinä siis oletkin se, jonka vastuulla onkin sekä miehen että oma orgasmisi. Hiukan kyllä käsittämätön kaava. Miksei se mieskin sitten tee "itse itselleen".
Mietin ihan samaa. Minusta seksin idea on se, että kumpikin vähintään auttaa toista saamaan.
Olen kyllä useinkin törmännyt ajatukseen siitä, että nainen saa vain omin avuin. En ihan ymmärrä, miksi se penis sitten sinne pilluun pitää päästää tai miksei kumpikin tuollaisessa tapauksessa vain masturboi omillaan? Tai no tietysti ihmiset ovat erilaisia ja kukin toimii haluamallaan tavalla.
No eihän naiselle jää vaihtoehtoja; joko tyydyttää itse itsensä, tai ei ryhdy seksiin ollenkaan. Aika karmeeta. En kyllä alkas tuollaiseen. Onneksi mulla on mies, joka tyydyttää minut vähintäänkin pari kertaa jokaikinen päivä.
Puoli vuotta olen itse kokeillut. Selvisi kyllä jo aiemminkin, ettei olla yhteensopivia, ei seksuaalisesti eikä tulevaisuuden suunnitelmien suhteen.