Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pimpit haisevat nykypäivänä

Mikaell
10.01.2021 |

olen 29v. Mies. Olen sinkku joten suht paljon tulee seksiä harrastettua eri naisten kanssa. Olin eilen baarissa ja lähdin sieltä sitten noin 28v. Naisen kanssa hänen kämpilleen ja asia sitten johti toiseen ja aloin nuolemaan hänen alapäätään. Siinä melkein lensi oksennus kun se toosa haise niin helvetin pahalta tämä on käynyt jo useamman kerran! Mitä teen haluan nuolla pimberoita mutta miten jos ne haisevat niin helvetin pahalta🤢

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestas.

Vierailija
42/52 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosi tai hiiva haisee. Muuten ei pimppi haise, jos joka päivä pesee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerivaginoosi tai hiiva haisee. Muuten ei pimppi haise, jos joka päivä pesee.

Haisee se aina vanhalle pissille. Sitä kun ei saa pois kokonaan. 

Vierailija
44/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori naiset mutta pillu haisee aina. Yhtään hajutonta ei ole tullut vastaan, varsinkin vanhan virtsan haju on todella yleistä.

Vierailija
45/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseekohan haisevasta pillusta syntynyt lapsi pahalle? Itse nuolen kaikkea mikä eteen osuu.

Vierailija
46/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Melkosta yleitystä taas, Väitän, etteivät taatustia haise, jos aina ja jokapäivä pestään ja huuhdellaan aina vesisuihkulla, kuten minä esim teen joakapäivä varmaan kymmenen kertaa. ikinä ei ole ollut mitän tulehdusta, eikä mitään vuotoa, mies vakuuttelee ettei todellakaan ole kuin raikas tuoksu. Toki ne vehkeet pestään AINA ennen KUMMANKAAN kielihoitoja, sehän on selvä. Tuskin se miehen housussa päivän lionnut kalukaan aivan raikas ole, että silleen.

Haluatteko miehet jauhaa tätä asiaa kuinka kauan? Lisää häpeäntunnetta  näille nuorille naisille täällä.

Vai kuinka?

Vierailija
47/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaaja vauhdissa täälläkin. Ei tietenkään haise just saippualla pesty, oli ruumiinosa mikä tahansa.

Vierailija
48/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Melkosta yleitystä taas, Väitän, etteivät taatustia haise, jos aina ja jokapäivä pestään ja huuhdellaan aina vesisuihkulla, kuten minä esim teen joakapäivä varmaan kymmenen kertaa. ikinä ei ole ollut mitän tulehdusta, eikä mitään vuotoa, mies vakuuttelee ettei todellakaan ole kuin raikas tuoksu. Toki ne vehkeet pestään AINA ennen KUMMANKAAN kielihoitoja, sehän on selvä. Tuskin se miehen housussa päivän lionnut kalukaan aivan raikas ole, että silleen.

Haluatteko miehet jauhaa tätä asiaa kuinka kauan? Lisää häpeäntunnetta  näille nuorille naisille täällä.

Vai kuinka?

Joitain naista vaille jääneitä luusereita luultavasti. Ei yksikään mies vaaranna omaa makuukamarionneaan morkkaamalla puolisonsa vehjettä, itsehän hän siinä häviää.

Vierailija
49/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kuinka?

Joitain naista vaille jääneitä luusereita luultavasti. Ei yksikään mies vaaranna omaa makuukamarionneaan morkkaamalla puolisonsa vehjettä, itsehän hän siinä häviää.

Totta tuokin, mutta itse ajattelen nuoria tyttöjä ja heidän itsetuntoaan. Täälämiehet puhuvat mikä milloinkin pillu milläkin huulilla on ns IN, tai minkälaiset rinnat pitää olla...ajatelkaa aikuiset miehet HIUKAN mitä suustanne päästätte. En minä aikuinan vaimo välitä, mutta nämä nuoret tytöt ne huolestuttavat todella. Täällä valkastaan takapuolia ums ihan kummaa..onko se teidän miesten tahto ihan oikeasti?

Vierailija
50/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kuinka?

Totta tuokin, mutta itse ajattelen nuoria tyttöjä ja heidän itsetuntoaan. Täälämiehet puhuvat mikä milloinkin pillu milläkin huulilla on ns IN, tai minkälaiset rinnat pitää olla...ajatelkaa aikuiset miehet HIUKAN mitä suustanne päästätte. En minä aikuinan vaimo välitä, mutta nämä nuoret tytöt ne huolestuttavat todella. Täällä valkastaan takapuolia ums ihan kummaa..onko se teidän miesten tahto ihan oikeasti?

Nooh... tää pisteiden jakelu taitaa liittyä lähinnä tähän irtoseksikulttuuriin, josta kannattaakin jokaisen pysyä kaukana. Siihen liittyy paljon muitakin lieveilmiöitä. Elämänikäinen avioliitto ja siinä yhdessä kasvaminen keskinäisessä rakkaudessa ja armollisuudessa on se juttu, minkä pitäisi olla se normaali tässä.

Vierailija
51/52 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kuinka?

Nooh... tää pisteiden jakelu taitaa liittyä lähinnä tähän irtoseksikulttuuriin, josta kannattaakin jokaisen pysyä kaukana. Siihen liittyy paljon muitakin lieveilmiöitä. Elämänikäinen avioliitto ja siinä yhdessä kasvaminen keskinäisessä rakkaudessa ja armollisuudessa on se juttu, minkä pitäisi olla se normaali tässä.

No armoa ei näköjään anneta! Mutta seksi on ihan hyvä olla jase pitäisii olla sitämyös nuorille naisillekin. Ja tietysti yhtälailla nuorille miehille.. nykyään vaan kamalia paineita.. No tietysti joka ikäpolvella omansa, Mutta Tinder aika.. huh huh.

Vierailija
52/52 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että naisen pitää pitää plotta puhtaana, jos aikoo kunnon miehen saada, eikä mitään käkkärätukkaa. Ja eikö se nyt kuitenkin ole niin, että mies joka pillua nuolee ottaa suuhunsa mitä sattuu.