Naisten pimpit haisevat nykypäivänä
olen 29v. Mies. Olen sinkku joten suht paljon tulee seksiä harrastettua eri naisten kanssa. Olin eilen baarissa ja lähdin sieltä sitten noin 28v. Naisen kanssa hänen kämpilleen ja asia sitten johti toiseen ja aloin nuolemaan hänen alapäätään. Siinä melkein lensi oksennus kun se toosa haise niin helvetin pahalta tämä on käynyt jo useamman kerran! Mitä teen haluan nuolla pimberoita mutta miten jos ne haisevat niin helvetin pahalta🤢
Kommentit (52)
öö onkohan se tyttö antanut ennen sinua myös persereikää jollekkin apinalle ja perspaskat menneet sit pilluun ja se muhii
onko oma munasi pää nyt minkä värinen?
Aika kauheeta, rankka elämä ap:lla. Mitäs jos hommaisit ihan oikean harrastuksen ja tarkotuksen elämään? Menisit töihin tai jotai
Vierailija kirjoitti:
Ei haise munkan pillu, ei ole koskaan haissut.
Ihailen notkeuttasi!
Nuole ja nussi äläkä nuuhki! Ihme nillitystä taas, en sitä sano etteikö hygieniasta kuuluisi huolehtia, mutta ainahan pissavehkeet vähän kärähtää sieraimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen notkeuttasi!
'
Mies kertonut, vuosien kokemuksella. Eikä haise hänenkään kalunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen notkeuttasi!
'
Mies kertonut, vuosien kokemuksella. Eikä haise hänenkään kalunsa.
Korona, molemmat testiin!
Hyväntuoksuinen pillu edellyttää, että aktin jälkeen käy "tyhjentämässä" spermat pois pillusta. Jos jättää esim. yöksi lämpimään emättimeen muhimaan useamman kerrran peräkkäin, niin mielestäni huomaa tuoksusta eli sperman/emättimen kiimalimat kyllä haisevat, eli ilmeisesti sulla oli muidenkin käyttämä kolo käytössä :o
Mieheni myös sitä mieltä, että jos aamulla ei vehjettään pese yöllisen aktin jälkeen haju "pinttyy" terskaankin kiinni (samaan tapaan kuin maajussit haisevat) ja sitä saa enemmän hangata puhtaaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen notkeuttasi!
Itse ainakin nuuhkin pikkareitani ja sormiani sen jälkeen kun olen käyttänyt niitä pillulla, tuskin olen mikään harvinaisuus.
Olen toki myös maistanut omia nesteitäni.
Ja jos jollain haisee pahalle, niin luulisi että henkilö itse haistaa sen ilman mitään haisteluakin?
Vai onko joillain niin surkea hajuaisti?
Itselläni on kai erityisen tarkka (liiankin, joudun joskus lähtemään esim. kaupasta pois kun liikaa epähygienisiä haisuleita liikenteessä).
Eri
Aloittaja on kohta kolmekymmentä ja vielä kuksii ympäriinsä. Nyt pitäisi kasvaa mieheksi ja perustaa perhe. Tehdä jälkeläisiä, eikä vaan hurvitella. Tällä menolla meitä suomalaisia ei ole kohta lainkaan.
M48
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on kohta kolmekymmentä ja vielä kuksii ympäriinsä. Nyt pitäisi kasvaa mieheksi ja perustaa perhe. Tehdä jälkeläisiä, eikä vaan hurvitella. Tällä menolla meitä suomalaisia ei ole kohta lainkaan.
M48
Kukahan sie kuvittelet olevas sanomaan yhtään kenellekkään milloin perhettä pitäisi perustaa? Itse en henkilökohtaisesti edes lapsia halua, ja maapallo on muutenkin kusessa ylikansoituksen takia. Pidä huoli omasta jälkikasvustasi äläkä ala jeesustelemaan muitten elämästä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuoksuinen pillu edellyttää, että aktin jälkeen käy "tyhjentämässä" spermat pois pillusta. Jos jättää esim. yöksi lämpimään emättimeen muhimaan useamman kerrran peräkkäin, niin mielestäni huomaa tuoksusta eli sperman/emättimen kiimalimat kyllä haisevat, eli ilmeisesti sulla oli muidenkin käyttämä kolo käytössä :o
Mieheni myös sitä mieltä, että jos aamulla ei vehjettään pese yöllisen aktin jälkeen haju "pinttyy" terskaankin kiinni (samaan tapaan kuin maajussit haisevat) ja sitä saa enemmän hangata puhtaaksi :)
Exällä oli raikkain pillu ja peppu mitä olen eläissäni maistanut. Silti jätettiin yleensä spermat yöksi sisälle ja nukahdettiin sylikkäin. Hän kyllä suihkutteli paikkansa aina puhtaaksi vessareissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Kukahan sie kuvittelet olevas sanomaan yhtään kenellekkään milloin perhettä pitäisi perustaa? Itse en henkilökohtaisesti edes lapsia halua, ja maapallo on muutenkin kusessa ylikansoituksen takia. Pidä huoli omasta jälkikasvustasi äläkä ala jeesustelemaan muitten elämästä.
N32
Narsismi on aikamme vitsaus.
itse huuhdon aina yhdynnän jäämät pois heti, etteivät jää sinne muhimaan,ja muutoinkin suihkutan aina vessassa käynnin jälkeen. Eikä haise todellakaan, kyllähän sen itsekkin tietää, ja mieskin sen sanonut. Ei haise ikinä.
Sperma kyllä saa pillun haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tätäkään yleistää. Ei kaikilla haise vaikka ei seksin jälkeen pesulle ryntääkään.
mikaell kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteita harrastavilla taitaa olla bakteerifloora sekaisin alapäässä. Varsinkin jos panee useiden eri tyyppien kanssa ilman kumia. Hyh.
No hyi helvetti miksi piti kertoa😭
No hyi helvetti miksi harrastat irtosuhteita?
Vierailija kirjoitti:
mikaell kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteita harrastavilla taitaa olla bakteerifloora sekaisin alapäässä. Varsinkin jos panee useiden eri tyyppien kanssa ilman kumia. Hyh.
No hyi helvetti miksi piti kertoa😭
No hyi helvetti miksi harrastat irtosuhteita?
Vammane
Polttaako baaritypyt tupakkaa? Sekin voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Polttaako baaritypyt tupakkaa? Sekin voi vaikuttaa.
Ei vaikuta. Henkilökohtainen hygienia ja jonkin verran ruokavalio vaikuttaa (huono ravinto edesauttaa tulehdusten syntymistä ja tulehtunut pillu voi haista pahalle), paitsi jos on yli 25v niin aivan sama mitä tekee tai ei tee kun peli on joka tapauksessa menetetty.
Alat ap vaan olla jo sen ikäinen, että joudut pikkuhiljaa totuttelemaan "mummolan" tuoksuisiin värkkeihin.
Ei 30v ole yhtä raikkaan ja mehevän tuoksuinen kuin 18v. Tai näköinen.