Nainen, missä tilanteissa laitat tissit ns. esille?
Esim. kireä pusero, syvä ja avonainen kaula-aukko, jätät rintsikat pois? Millaista huomiota haet ja keneltä?
Kommentit (71)
Kun haluan kiihottaa miestäni. Seksiä ja läheisyyttä haen, ja miksen muutamaa kaunista sanaa ulkonäöstänikin siinä samalla.
Liivejä pukiessa kumarrun ihan aavistuksen eteenpäin. Sujautan kupit paikalleen ja hakaset kiinni takaa.
Illalliselle aviomieheni kanssa viimeksi. Ja kyllä halusin ja sain huomiota.
Imettäessä eli semmosen 10-12rkt vuorokaudessa
Joskus 15 vuotta sitten. Halusin huomiota miehiltä. Ei ihan hirveästi kiinnosta laittaa pelkkää tissivakoa esille. Joku kiva paita tai muuten imarteleva mekko, niin sitten voisin. Kiihottuuko miehet oikeasti tissivaosta.
Ei tarvitse laittaa esille. 75G ja ihan luomut. Trollaava aloittaja ehkä muutenkin hieman toiveajattelee. Ei naiset miehiä varten useinkaan pukeudu.
Näytän paremmalta tiukassa poolopaidassa, muodot tulevat paremmin esille. Rintani ovat sen malliset, että eivät näytä hyvältä avonaisessa mekossa.
O.o
Tällä rinnanympäryksellä katsoja on täyssokko jos ei niitä näe, vaikka olisi toppatakki päällä.
Mä aina iltaisin ennen yöpaidan päällelaittamista esitän sellasen nukketeatteri-shown tisseilläni. Otan ne käteeni ja heiluttelen niin kuin puhuisivat toisilleen: "Hyvää yötä, oikea, nähään huomenna" - "Öitä vasen, älä mee littaan yön aikana."
Hassua, mutta en ole koskaan kokenut miesten kiihottuvan pelkästään rinnoistani. Ennemmin vaikka käsistä tai hiuksista.
Pidän aina kireitä paitoja. En vaan tykkää mistään löysistä ja telttamaisista paidoista. Tarkoitus ei ole esitellä tissejä. Sama minulle näkeekö joku niiden muodon vai ei.
Kun tarvitsen rahaa tai uuden käsilaukun.
Jos olen iskenyt silmäni johonkin tiettyyn mieheen ;)
Tämänhän sinä halusit kuulla.
Ennen leikkausta ei tarvinnut laittaa mitenkään esille, ne kyllä huomasi kilometrin päästä. Nyt pienennysleikkauksen jälkeen on ihanaa kun povi on pieni ja normaalin oloinen eikä kukaan toljota sitä. En todellakaan erikseen esittele tissejäni nyt kun kerrankin pääsin tuijottajista rauhaan!
Akalla on hyvät tissit, mutta ei ikinä halua näytellä niitä ja yrittää litistää ja lätistää niitä parhaansa mukaan.
Perseestä koko akka mutta minkäs teet.
Lakukissa kirjoitti:
En koskaan.
No miksi et..?
Oletko 20?