Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa pyytää buffa-ruokailussa doggy bagin mukaan?

Vierailija
18.01.2023 |

Olin tänään lounaalla ravintolassa, jossa lounas tarjoillaan noutopöydästä. Seurueen yksi jäsen kasasi lautasen aivan ääriään myöten täyteen eikä jaksanut syödä kaikkea. Hävetti suuresti kun hän pokkana pyysi rasiaa, jotta pystyi ottamaan syömättä jääneet ruuat matkaansa mukaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/31 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffa? Buffa on koominen italialainen ooppera. Tätäkö tarkoitit? Vai kenties buffettia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei onnistu buffetissa tuo.

Vierailija
4/31 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buffa? Buffa on koominen italialainen ooppera. Tätäkö tarkoitit? Vai kenties buffettia?

Me kaikki muut ymmärretään. Vika on nyt sinussa.

Vierailija
5/31 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinä tälläkin tiedolla teet? Luuletko todella, että täällä kerrotaan kuka ottaa sen doggy bagin mukaan?

Jos saisitkin tietää, mitä sillä tiedolla tekisit?

Vierailija
6/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman yksinkertainen, mutta yritän silti selittää. Sana on alun perin buffetti, tullut ranskan sanasta buffett. Sanaa buffetti on käytetty Suomessa iät ja ajat ja kaikki sen tuntevat. Nyt kuitenkin on ruvettu käyttämään samasta asiasta sanaa buffa, joka tosiaan tarkoittaa koomista italialaista oopperaa. IHAN ERI ASIA! 

Vierailija
7/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman yksinkertainen, mutta yritän silti selittää. Sana on alun perin buffetti, tullut ranskan sanasta buffett. Sanaa buffetti on käytetty Suomessa iät ja ajat ja kaikki sen tuntevat. Nyt kuitenkin on ruvettu käyttämään samasta asiasta sanaa buffa, joka tosiaan tarkoittaa koomista italialaista oopperaa. IHAN ERI ASIA! 

Joo hienosti luettu wikipediaa. Mutta sä et ymmärrä asiayhteyksiä. Olet vähän outo.

Vierailija
8/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Mutta sinulta meni pointti täysin ohi

Vierailija
9/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kyseisen ravintolan pyörittäjä olisin kylmästi kieltänyt ruoan mukaan ottamisen. Mieluummin sitten biojätteeseen. Sekin on parempi vaihtoehto kuin että antaa ottaa mukaan ja sitten muut idiootit alkavat kuvitella että tuo on ok.

Vierailija
10/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä käyn aamulla juomassa maksukahvit ja iltapäivällä otan siihen ilmaisen santsikupin

Vierailija
11/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-duunikaveri teki samaa, mutta hänellä oli aina oma rasia mukana, johon lappasi ne mitä ei jaksanut syödä. Mun mielestä se on kyllä varastamista.

Vierailija
12/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök buffet pöydät. Kukaan ei pese käsiään ja yskivät päin ruokia.

Vierailija
13/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-duunikaveri teki samaa, mutta hänellä oli aina oma rasia mukana, johon lappasi ne mitä ei jaksanut syödä. Mun mielestä se on kyllä varastamista.

Onhan tuo varastamista jokaisen täysijärkisen mielestä.

Vierailija
14/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi kirjoittaa oikein?

Vierailija
15/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksanut - piti olla lainausmerkeissä, kun kyse oli siis tietenkin siitä, että tarkoituksella kahmi ruokaa kahden, kolmen aterian edestä. Siis varasti ravintoloitsijalta.

Vierailija
16/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piggy bagi aina mukana mihin meen syömään.🐷

Vierailija
17/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Miksi kasaa lautaselleen ensin, ja odottaa, että se jäähtyy siinä? Ottaisi toisen kierroksen omaan rasiaan ja lähtisi. Mitään lupia kysellä siinä.

Lol.

Vierailija
18/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin jo olevani ainoa jonka mielestä on pöhköä sanoa buffettia buffaksi.

Vierailija
19/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi kirjoittaa oikein?

Siksi koska buffettien vakionaamat ei paljoa oopperaa seuraa. Jotkut jääkiekkotermit lienevät tutumpia.

Vierailija
20/31 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possutar kirjoitti:

Mulla piggy bagi aina mukana mihin meen syömään.🐷

Mä taas käyn välillä buffetin vessassa oksentamassa, että saa enemmän makuelämyksiä kokea. Viimeisen kierroksen jälkeen en enää oksenna, ja menen tyytyväisenä kotiin. Yleensä tulee syötyä ja oksennettua neljän henkilön edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän