Kuulutko asuinalueesi/kaupunkisi Facebookin puskaradioryhmään?
En. Joskus käynyt katsomassa mutta on sellaista soopaa sisältö.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
En kuulu. Yritin kyllä liittyä, mutta minua ei hyväksytty. Johtuu varmaan siitä kun en ole persu.
Lisään tähän vielä sen, että hankin Facebook-profiilin vain sen takia, että voisin oikoa paikkakuntani puskaryhmässä persujen virheellisiä käsityksiä. Mutta minua ei siis edes hyväksytty ryhmään.
Kyllä. Erinomaisesti tulee tietoa siellä.
Kuulun, mutta en jaksa käydä niitä keskusteluja kovin usein lukemassa. Meno aika samanlaista kuin Vauvalla, riitelyä ja henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Ainakin oman asuinalueeni puskaradiossa on 98% silkkaa roskaa, mutta sitten sen 2%:n takia taas on ihan hyvä kuulua ryhmään
Joo. Kaikkea hyödyllistä ajankohtaista tietoa sieltä esim. nyt ulkojäistä ja pulkkamäistä. Joskus voi huvittaa itseään lukemalla, mitä kaikkea vääntöä ihmiset joihinkin julkaisuihin keksivät.
Kuulun meidän omakotiyhdistyksen sivulle. Hyvä meininki siellä! Lainaillaan tavaroita, ilmoitetaan kadonneista/löytyneistä tavaroista, roskalavoista, romunkeräyksesta ym ym :)
Jep. Kahteenkin ryhmään, toinen on entinen asuinpaikka ja ns hienostoalue tuossa naapurissa.
Kerran eräs mies ko alueelta oli aloittanut ryhmässä keskustelun hänen pihalta löytyneestä puhelimesta.
Mies paheksui suureen ääneen sitä miten huono puhelin oli, kuulema kyseisen merkin puhelimet eivät ole minkään arvoisia (Puhelin oli usean sadan € arvoinen). Aiheesta alkoi riita jossa väiteltiin minne puhelin tulisi toimittaa.
Mies itse oli sitä mieltä että kukaan EI VOI sellaista puhelinta kaivata. (mitäs jos puhelin oli lapsen/nuoren?!) ja aikoi heittää sen ROSKIIN.
Menin asiallisesti kommentoimaan että mies ei voi kenenkään toisen puolesta pättää onko esine arvokas. Jos hän on sen haltuun ottanut, hän on velvollinen toimittamaan sen esim löytötavaratoimistoon.
Läheinen Ärräkin kelpaisi ja ryhmään viesti että hei, puhelimen voi nyt noutaa Ärrältä.
Ilmeisesti mies suuttui niin paljon että poisti koko keskustelun.
Joo, turkulaiset nillittää pienistä ja tappelee, hyvää viihdettä kun on tylsää
Vähän aikaa olin, mutta ei sitä järjenköyhyyttä kauan jaksanut seurata. Typerykset puoluetaustasta riippumatta tappelivat milloin mistäkin. Eniten äänessä olivat keput, persut ja vihreät. Toki hölmöjä löytyi ihan laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu. Yritin kyllä liittyä, mutta minua ei hyväksytty. Johtuu varmaan siitä kun en ole persu.
Lisään tähän vielä sen, että hankin Facebook-profiilin vain sen takia, että voisin oikoa paikkakuntani puskaryhmässä persujen virheellisiä käsityksiä. Mutta minua ei siis edes hyväksytty ryhmään.
Todennäköisesti siellä herjataan sinua niin rankasti että yp ei uskaltanut päästää sinua mukaan koska rikossyyte olisi heti niskassa. Onhan nämä ryhmät aina näitä kylän oksennuspaikkoja joissa elämään kyllästyneet ja mt-ongelmaiset kertoo "tosiasioita" toisista vahvasti värikynää käytellen. Ja loput idiootit uskoo kaiken totuutena.
Kuulun, mutta ei siellä kyllä mitään soopaa ole vaan ihan asiaa. Hyödyllinen kanava.
Lakukissa kirjoitti:
Jep. Kahteenkin ryhmään, toinen on entinen asuinpaikka ja ns hienostoalue tuossa naapurissa.
Kerran eräs mies ko alueelta oli aloittanut ryhmässä keskustelun hänen pihalta löytyneestä puhelimesta.
Mies paheksui suureen ääneen sitä miten huono puhelin oli, kuulema kyseisen merkin puhelimet eivät ole minkään arvoisia (Puhelin oli usean sadan € arvoinen). Aiheesta alkoi riita jossa väiteltiin minne puhelin tulisi toimittaa.
Mies itse oli sitä mieltä että kukaan EI VOI sellaista puhelinta kaivata. (mitäs jos puhelin oli lapsen/nuoren?!) ja aikoi heittää sen ROSKIIN.
Menin asiallisesti kommentoimaan että mies ei voi kenenkään toisen puolesta pättää onko esine arvokas. Jos hän on sen haltuun ottanut, hän on velvollinen toimittamaan sen esim löytötavaratoimistoon.
Läheinen Ärräkin kelpaisi ja ryhmään viesti että hei, puhelimen voi nyt noutaa Ärrältä.
Ilmeisesti mies suuttui niin paljon että poisti koko keskustelun.
Ei tsiisus :D Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä :D Somessa kyllä saadaan riita aikaan ihan mistä tahansa.
Kuulun sekä nykyisen, että entiseen kotikaupungini. Huippu hyvää viihdettä. Nyt puhuttaa autolla leikkivät nuoret :D
Joo, kuulun tän kaupungin puskikseen, sekä työpaikkakunnan ryhmään. Asiallisia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa olin, mutta ei sitä järjenköyhyyttä kauan jaksanut seurata. Typerykset puoluetaustasta riippumatta tappelivat milloin mistäkin. Eniten äänessä olivat keput, persut ja vihreät. Toki hölmöjä löytyi ihan laidasta laitaan.
Joo mäkin olin jonkin aikaa, mutta kun ylläpitäjä laittoi jonkun sateenkaari jutun ja joku tästä ärsyyntyi ylläpitäjä alkoi julkaisemaan näitä jatkuvalla syötöllä.
Lapsuudenkyläni facebookyhteisössä on välillä parilta "vakkariavohoitopotilaalta" sellaiset psykoosit tulilla että mikään komedia ei ole saanut kylkilihoja vielä jättämään kiertorataa samalla intensiteetillä. Nyt kun tuli lunta niin kestoaiheena aurauksen ja hiekoituksen hoitaminen huonosti, lisäksi laturaivo alkaa nostaa päätään kun ei saisi kävelijät edes katsoa metsään päin missä joku on suksilla liikkunut :D Joo ymmärrän ettei mennä virallisia latuja tallomaan pilalle, suksenjälkistä missä tahansa hangilla tulee heti pyhiä.