Hei nyt oikeesti, mun sohva alkoi haista mun perseeltä, mitä voin tehdä?
Ja tää on siis ihan totta, auttakaa, en halua vaihtaa sohvaa.
Kommentit (21)
Lahjoita se sinne Porvoon kivaan kahvilaan, missä ne muutkin sohvat haisee perseeltä.. saat ilmaiset kahvit, ja hyydykekakkua, jollei sitä ole yön aikana syöty 👍🏻.
Ja sen jälkeen pese perseesi vastaisen varalta 🙏
Otsonaatori ja iiiso muovipussi johon se sohva ja otsonaatori käymään.
Pst. Kuinka usein haistelet persettäsi 🧐?
-4
Vierailija kirjoitti:
Lahjoita se sinne Porvoon kivaan kahvilaan, missä ne muutkin sohvat haisee perseeltä.. saat ilmaiset kahvit, ja hyydykekakkua, jollei sitä ole yön aikana syöty 👍🏻.
Ja sen jälkeen pese perseesi vastaisen varalta 🙏
Kiitän asiallisesta vastauksesta ja hyvistä ideoista. On tosiaan ollut vähän, ja perse ollut pesemättä jo aika monta kuukautta. Näistä on hvyä lähteä.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
-4
Harvemmin kuin kannattaisi. Entä ite?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-4Harvemmin kuin kannattaisi. Entä ite?
ap
En ikinä, mä en joogaa ees🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En mäkään joogaa, mutta tärkeän asian takia jaksaa taipua.
Kaupoista saa erilaisia tekstiiliraikaste- ja hajunpoistosuihkeita, esimerkiksi tätä:
https://www.tokmanni.fi/hajunpoistaja-300-ml-6416977712305
Ennen oli tehokasta ainetta nimeltä Febreze, mutta sitä en ole vähään aikaan kaupoissa nähnyt, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En mäkään joogaa, mutta tärkeän asian takia jaksaa taipua.
Kaikki ei oo niin notkeita kuin sä, ja useimmat peseytyykin päivittäin, mutta kukin tyylillään 🙌
Mää laitoin vaan dödöö siihen kohtaa mikä aina haisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaupoista saa erilaisia tekstiiliraikaste- ja hajunpoistosuihkeita, esimerkiksi tätä:
https://www.tokmanni.fi/hajunpoistaja-300-ml-6416977712305
Ennen oli tehokasta ainetta nimeltä Febreze, mutta sitä en ole vähään aikaan kaupoissa nähnyt, harmi.
Amazonilta sai ennen hyviä tuotteita, nimet oli "Azz no more" ja venäläisten emigranttien firman "Stinkoff". Voi niitä vielä löytyä. Ite en enää tarvi kun perse amputoitiin.
Lähde tuulettumaan AIV-lukijamatkalle pihtiputaaseeseen...
Kaipaan edelleen lisätietoa, joten üp.
Siltä varalta että ketjua lukee joku, joka oikeasti kaipaa vinkkejä haisevaan sohvaan, niin kannattaa kokeilla ruokasoodaa. Exän kanssa asuessa kangassohvat alkoivat oikeasti haista, kun exä makasi sohvalla samat likaiset kalsarit jalassa kaiken aikaa kotona ollessaan.
Ripottelin sohville soodaa ja hankasin sitä kaikkialle kostutetuin käsin ja annoin vaikuttaa pari päivää. Sitten vain imuroin soodan pois, ja sohvat oikeasti raikastuivat. Imuroidessa kannattaa varoa, ettei imuri ylikuumene; ystäväni onnistui hajottamaan imurin samaa niksiä kokeillessa. Itse käytin sohvan irtonaiset istuintyynyt imuroinnin ohessa ulkona ja paukutin soodaa irti myös mattopiiskalla, joten imuri sai levätä aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta että ketjua lukee joku, joka oikeasti kaipaa vinkkejä haisevaan sohvaan, niin kannattaa kokeilla ruokasoodaa. Exän kanssa asuessa kangassohvat alkoivat oikeasti haista, kun exä makasi sohvalla samat likaiset kalsarit jalassa kaiken aikaa kotona ollessaan.
Ripottelin sohville soodaa ja hankasin sitä kaikkialle kostutetuin käsin ja annoin vaikuttaa pari päivää. Sitten vain imuroin soodan pois, ja sohvat oikeasti raikastuivat. Imuroidessa kannattaa varoa, ettei imuri ylikuumene; ystäväni onnistui hajottamaan imurin samaa niksiä kokeillessa. Itse käytin sohvan irtonaiset istuintyynyt imuroinnin ohessa ulkona ja paukutin soodaa irti myös mattopiiskalla, joten imuri sai levätä aina välillä.
No jos tolla saa perseen hajun pois niin hyvä.
Mun perse alkoi haista sohvalta. Mitä teen?
Ollapa yhtä notkea. En saa edes sormenpäitä lattiaan, saati sitten päätä perseeseen.
Sori, ei voi auttaa. Polta ja osta uusi.