Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaminen

Vanhoja asioita
10.01.2021 |

Itse kiusattuna pistin monesti vahingon kiertämään ja kiusasin itse muita. Itsellä oli niin paksunahka että ei koulukiusaamiset tuntuneet missään mutta jos omat kiusaamiset jättivät johonkin henkilöön ikuiset arvet. Kaksikymmentä vuotta vanhoja asioita mutta jos oikeasti loukkasi jotain ja pahoin. Jos ottaisi selvää missä henkilöt nykyään menee ja pyytäisi anteeksi. Repiikö auki turhaan menneisyyden arpia/muistoja? En hae mitään synninpäästöä vaan haluaisin vain oikeasti pyytää anteeksi jos satutin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin koulussa. Olen antanut anteeksi ja olen nykyään aikalailla sujut asian kanssa, vaikka kiusaaminen toki jätti jälkensä - ja syvät sellaiset. Jos olisit joku kiusaajistani, AP, pitäisin siitä, jos olisit yhteydessä ja pyytäisit anteeksi. Olisi mukava tietää, että joku muukin muistaa minulle tehdyn vääryyden ja ilmaisisi asian, vaikka en enää kaunoja heille kanna. Olisi mukava saada sanoa, että kyllä, annan anteeksi. Lapsiahan me ja jotkut on lapsina niin ajattelemattomia.

Vierailija
22/22 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP outoa jos multa lensi veri nenästä kun lyötiin ja oli käsi paketissa koulukiusaamisesta. Se ei oikeuta mihinkään mutta kysyinkin jos pitäisi pyytää anteeksi ihmisiltä joita verbaalisesti loukkasin ja tietämättäni loukkasin vahingollisesti heidän itsetuntoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi