Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskea imelän hajuinen vuoto kuukautisten alussa ja lopussa

Vierailija
10.01.2021 |

Minulla tulee kuukautisten alussa ja lopussa ruskeaa imelän hajuista vuotoa hieman. Sitä ei tule muulloin. Se haisee pistävältä ja hieman imelältä. Tällaista ei ole tullut koskaan ennen vaan vasta lokakuusta lähtien hssg-tutkimuksen jälkeen. Kukaan gynekologi ei ole huomannut poikkeavaa. Minua huolettaa oireet koska myös pissattaa usein yms. Tauteja ei ole löytynyt. Mikähän tässä voi olla syynä? Kyseistä vuotoa tulee vain kuukautisten aikaan. Pelottaa että vaikuttaa hedelmällisyyteen, hoidot on tulossa.
N29

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 40 haisiko se ruskea vuoto pistävältä?

Ap

Vierailija
42/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto ei kuulosta epätavalliselta. Reagointisi asiaan sen sijaan kuulostaa! Rauhoitu. Pakkomielteinen panikointi häiritsee raskaaksi tulemista paljon enemmän. Ja kyllä, minullakin on vaihtelevasti ollut tuommoista etenkin menkkojen lopussa, miksipä ei jollain olisi myös alussa.

Pistävä (hapan) haju valkovuodossa kertoo vain maitohappobakteereista, jotka ovat siis hyvästä ja normaaleja, mutta joita voi joskus kasvaa turhankin reilusti. Ei ole vaarallista sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, että kaikilla tulee tuota ruskeaa vuotoa. Olen ajatellut, että se on vanhaa verta eli jää johonkin onkaloon kuivumaan, ja tulee pikku hiljaa pois.

Vierailija
44/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 40 haisiko se ruskea vuoto pistävältä?

Ap

Juuri sellainen imelä, tunnistettava haju, jonka kuvasit. Lapsettomuuskliniikan mukaan täysin normaalia. Kaikkiheidän ottamat näytteet olivat myös puhtaita, eli ei minkään bakteerin liikakasvua. Jäin nyt miettimään, että olisikohan vuoto liittynyt jotenkin kohdun (hyvälaatuisiin) polyyppeihin? Nekin hävisivät synnytyksen jälkeen. 

Vierailija
45/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mikä voi olla vialla silloin, kun itselläni vuoto haisee koko kuukautisten ajan happaman imelälle? Heti sen valuessa se jo haisee eli ei johdu siitä etten vaihtaisi suojaa tarpeeksi usein. Haju muistuttaa kahvia tai kermaviiliä. Hyviä kahvihetkiä vaan niille ketkä tämän luki!

Vierailija
46/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina tuollaista ruskeaa vuotoa kuukautisten alussa ja lopussa, se on täysin normaalia. Hedelmällisyydessä ei ole ollut mitään vikaa, olen tullut raskaaksi heti, kun ehkäisy on jätetty ja raskautta suunniteltu.

Vierailija
47/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Minulla tuollainen vuoto on alkanut muutaman kuukauden jälkeen abortista, ja sitä tulee satunnaisesti juuri kuukautisten alussa.

Mulla keskenmenon jälkeen oli kans ja nyt kierukan kanssa. Sanoisin siis että normaalia :)

Vierailija
48/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tahditonta pistää ällöyjuttu otsikkoon!!! Vaikka tulis vihreätä- eei tulis mieleenkään pistää otsikkoon hyvin intiimejä asioita. Etsi joltain terveyspalstalta, ääliö!!!

ällöjutun moitija kuuluu ryhmää

TÄLLÄ PALSTALLA KOKOONTUU VIRTAHEPOPIERUN OMAAVAT SUOMALAISET NAISET.https://www.youtube.com/watch?v=3-j2O7hc2VM

Vierailija
49/51 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne palstan sääntöjä? Ei ällöjuttuja otsikkoon ja muutenkin ällövaroitus. Bannit.

TÄLLÄ PALSTALLA KOKOONTUU VIRTAHEPOPIERUN OMAAVAT SUOMALAISET NAISET.https://www.youtube.com/watch?v=3-j2O7hc2VM

Vierailija
50/51 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lukea nyt Jorma Paavosen artikkeleita ja sen mukaan kellertävä vetinen vuoto kuukautisten yhteydessä, tai kellertävä väri valkovuodossa ja pistävä haju voi olla merkki ettän siinä on märkää! Eli pahimmassa tapauksessa siellä on oikeasti joku tulehdus.

Ap

Vierailija
51/51 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän