Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskea imelän hajuinen vuoto kuukautisten alussa ja lopussa

Vierailija
10.01.2021 |

Minulla tulee kuukautisten alussa ja lopussa ruskeaa imelän hajuista vuotoa hieman. Sitä ei tule muulloin. Se haisee pistävältä ja hieman imelältä. Tällaista ei ole tullut koskaan ennen vaan vasta lokakuusta lähtien hssg-tutkimuksen jälkeen. Kukaan gynekologi ei ole huomannut poikkeavaa. Minua huolettaa oireet koska myös pissattaa usein yms. Tauteja ei ole löytynyt. Mikähän tässä voi olla syynä? Kyseistä vuotoa tulee vain kuukautisten aikaan. Pelottaa että vaikuttaa hedelmällisyyteen, hoidot on tulossa.
N29

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne palstan sääntöjä? Ei ällöjuttuja otsikkoon ja muutenkin ällövaroitus. Bannit.

Vierailija
2/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja ei siis ole löytynyt ja olen käynyt gynekologin tarkastuksessa monta kertaa, mutta ei ole löytynyt mitään. Mutta oireet jatkuvat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruosteessa?

Vierailija
4/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea vuoto kuvailemissasi tilanteissa ei ole tietääkseni mitenkään epätavallista. 

Vierailija
5/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tahditonta pistää ällöyjuttu otsikkoon!!! Vaikka tulis vihreätä- eei tulis mieleenkään pistää otsikkoon hyvin intiimejä asioita. Etsi joltain terveyspalstalta, ääliö!!!

Vierailija
6/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Minulla tuollainen vuoto on alkanut muutaman kuukauden jälkeen abortista, ja sitä tulee satunnaisesti juuri kuukautisten alussa.

Vierailija
7/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla käytössä joku hormonaalinen ehkäisy? Itselläni ehkäisykapseli aiheutti välillä rusehtavaa vuotoa.

Vierailija
8/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja ei siis ole löytynyt ja olen käynyt gynekologin tarkastuksessa monta kertaa, mutta ei ole löytynyt mitään. Mutta oireet jatkuvat.

Ap

Vierailija
9/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan. Vuotoa on niin vähän, ettei se valu nopsaan pihalle.

Vierailija
10/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ehkäisyä. Eniten pelkään jos tämä on joku infektio! Hedelmöityshoito on tulossa ja pelkään vaikuttaako tämä siihen. Varasin ajan Jorma paavoselle, joka on näihin erikoistunut. Mikähän bakteeri siellä on?

Ap

Vierailija
11/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vain vanhaa verta, joka tulee vähän hitaammin ulos jostain syystä?

Vierailija
12/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeakastike?

Vierailija
13/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisi olla vanhaa verta mutta se haisee pahalle. Pistävältä.

Ap

Vierailija
14/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan. Usko jo.

Vierailija
15/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tahditonta pistää ällöyjuttu otsikkoon!!! Vaikka tulis vihreätä- eei tulis mieleenkään pistää otsikkoon hyvin intiimejä asioita. Etsi joltain terveyspalstalta, ääliö!!!

Mene rauhoittumaan safe spaceen.

Vierailija
16/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin normaalia. Se haisee pistävälle ja on ruskeaa, koska vuotaa niin hitaasti että ehtii hapettua matkalla. Eli on merkki lähinnä vuodon niukkuudesta ja hitaasta poistumisesta, ei mistään ongelmista.

- lääkäri

Vierailija
17/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunne palstan sääntöjä? Ei ällöjuttuja otsikkoon ja muutenkin ällövaroitus. Bannit.

Missä sellainen sääntö on?

Vierailija
18/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat mädäntyä vanhemmiten sisältäpäin. Ei voi mitn

Vierailija
19/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti

Vierailija
20/51 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikäni ollut juuri samanlaista vuotoa aina kuukautisten alussa ja lopussa enkä ole koskaan siitä ollut huolissani. 3 lasta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän