Millaisessa siivossa keittiösi on juuri nyt?
Siisti, vai ihan kuin pommin jäljiltä? Kuvaile keittiötäsi.
Kommentit (268)
Nyt just sotkuinen, kun muksut tuli koulusta ja otti välipalaa. Onneksi ne osaa myös siivota jälkensä.
Luulen , että erittäin siisti koska siellä on juuri siivooja työssään.
Perussiisti, kuten aina. Ei hohda, mutta ei tarvitse järjestelyä tai jynssäystäkään.
Pidän vain astiat, mitä oikeasti käytetään. En myöskään hanki kahvinkeittimen lisäksi mitään ylimääräisiä vempaimia pöydälle.
Kun teen ruokaa, siivoan jäljet saman tien. Eikä ole enää kotona asuvia lapsia… miehen kouluttaminen sisäsiistiksi on paljon helpompaa… 😂
Siltä väliltä.
Koneessa puhtaat, tiskipöydällä vain lounasastiat huuhdottuina ja pinossa. Leipäveitsi saarekkeella. 1 kahvitahra keittimen vieressä pyyhkimättä. 6m tasoa siistinä
Kohta lämmitän eilisen ruuan ja siivoan keittiön samalla.
Puhdas ja kodikas, mutta vähän sotkuinen (astioita ja muuta ajelehtii tasoilla).
Ihan siisti. tein äsken pitsan, se on tuossa tasolla pellilä, ja pestyt ruccolat siihen päälle lävikössä myös tasolla, Muuten ei mitään ylimääräistä ole esillä.
Minun keittiöni on aina esittelykunnossa.
Siivoilen välillä jo ruokaa laittaessani.
En voi sietää sotkua missään.
Se vie työhalut.
Just siistin kodin ja kyllä taas kelpaa lökötellä perjantai iltaa.
Välttävässä kunnossa, ei ole edes keittiötä, keittokomero 1,5 m x 1 m.
Karmea läävä. En vain jaksa nyt välittää. Ehkä huomenna siivoan sen sitten.
Niin siisti, että minua harmittaa väärinpäin oleva leipä korissa. En keksi mitään siivottavaa.
Mies teki ruoan ja näky oli kuin hävityksen kauhistus Venäjän hyökkäyksen jäljiltä 😂
Nyt kiiltää, kun kävin hieman operoimassa...
"laita toinen asialle ja mene itse perässä"
Ihan hyvässä kunnossa, siellä on altaassa vain aamupalan tiskit. Muu kämppä sitten taas…
Tiskialtaassa tiskaamaton leikkuulauta sekä muki, vohvelirauta jätetty esille, varmaan hieman sokeria levällään keittiötasolla, sekajäteastia täynnä. Ei paha.
Siisti. Tiskit koneessa. Kissataloudessa ei voi jättää mitään lojumaan.
TIPTOP, koska viikkosiivous suoritettu👌
Vierailija kirjoitti:
Sotkussa. Tiskit pöydällä, tasoilla ja lattialla muruja, ruokakattilat liedellä, roiskeita. Sotkua. On. Nyyhky. Keittiönpöydällä kuitenkin leikkokukkia maljakossa. Akujen ja muun roinan keskellä. Toinen nyyhky.
Näin meilläkin! Keskityn katselemaan niitä leikkokukkia kunnes saan siivottua!
EI MISSÄÄN , en ole tänään kokannut!
Aina huippusiisti, heti ruuanaliton ja syömisten jälkeen laitamme ruuat jääkaappiin ja astia koneeseen tai paistinpannnun pesasen ja laita esim jäljelläolevan ruuan posliini tai teräskulhoon ja jääkaappiin. Mitään lehtiä tms ei ole keittiön tasoilla virumassa.
Miehen jäljiltä tiptop