Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa siivossa keittiösi on juuri nyt?

Vierailija
10.01.2021 |

Siisti, vai ihan kuin pommin jäljiltä? Kuvaile keittiötäsi.

Kommentit (268)

Vierailija
201/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siisti niin kuin yleensäkin. Astianpesukone hurisee taustalla. Siivoan jo aina ruokaa laittaessa sen minkä pystyn, jotta ei jää niin paljon tekemistä, kun ollaan syöty. Yritän aina viimeistään illalla siivota keittiön, jotta aamulla on taas kiva tulla puhtaaseen keittiöön, jossa ei näy likaisia astioita tai leivänmuruja.  

Vierailija
202/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, en ymmärrä miten saisin keittiön pysymään siistinä. Välillä yritän ryhdistäytyä, mutta ei se kauaa kestä. Huoh. Oon jo 54, joten en tästä enää ehkä muutu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolla on tiskejä, kone päällä. Lavuaarissa lojuu kaksi kattilaa likoamassa, kaikkea sälää lojuu pitkin ja poikin. Ruokapöydällä on mm. tytön koulukirjat, multapussi, kyniä. Raivaan kohta.

Vierailija
204/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pommin jäljiltä, yleensä kyllä tiptop.

Mutta johtuu siitä että olen koronassa nyt ja en kertakaikkiaan jaksa siivota. olo kuoleman väsynyt.

Vierailija
205/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun keittiö on aina siisti. Siivoon heti ruokailun jälkeen aina.

Vierailija
206/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. muutama astia tiskipöydällä lounaalta, hesen pahvimukeja ja lasten viikonloppukarkkeja ruokapöydällä. Pari ruokalappua, vedenkeitin ja kahvimuki myös unohtuneena. Muutama eksynyt ranskalainen lattialla. Sivupöydällä jotain sekalaista juttua, kuten laastaripaketteja miehen lääkekaapin kaivelun jäljiltä.

Eli perus pikkukaaos. Just nyt en jaksa välittää. Makaan sohvalla ja syön karkkia ja annan lasten katsoo lastenohjelmia hoitopäivän jälkeen, pikkukakkosen päätyttyä uuteen nousuun taas.

Vierailija
207/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussiisti, ei ylimääräistä lojumassa. Tiskikone tekee hommiansa

Vierailija
208/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisen näköinen, vaikka ei varsinaisesti olekaan kovin likainen. Liikaa tavaraa esillä, koska hieman liian pieni keittiö ja liian vähän säilytystilaa. Minulla ei edes ole paljoa keittiötavaraa, koska en harrasta leipomista tai ruoanlaittoa enempää kuin on aivan välttämätöntä.

Vähän voisi petrata rutiineiden suhteen, pienellä panostuksella näyttäisi varmasti siistimmältä.

Vierailija
209/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone on käynnissä, paistinpannu ja muutamat astiat tiskipöydällä. Valkosipulinpuristin tiskialtaassa. Tyhjä mehupurkki ja maitopurkki ja ananaspurkki tiskipöydän laidassa odottamassa roskikseen vientiä. Hellalla muutama ruoanlaitossa tullut tahra, täytyy pyyhkiä se jossain välissä. Ruokapöydällä taulukasa, mittanauha, puhelin, lehti ja piroxin geeli.

Vierailija
210/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sotkuinen. Siisti keittiö on neuroottisten hommia. 

Vierailija
211/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan siisti. Meillä käy siivoojaa perjantaisin, niin on kiva ryhtyä vaimon ja lasten kanssa viikonlopun viettoon.

Vierailija
212/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tiskikoneen ihan vaan senkin takia että sinne voisi piilottaa likaiset astiat...

Vierailija
213/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu on koko pieni koti 25.3. ja 1 hengen talouden pyykitkin pesty.Joten siisti!Biojä teet ymm.viety juuri roskakatos. Katsottu valmiiksi siistit vaateet ,joita vaan en käytä vietäväksi huomenna joko UFF latikko tai Fida laatikko? Luulen vien Uff on useaampi latikko.Koska Vida laatikoita 1 kpl kauempana ja aina täynnä itä-Helsinki lähiö.

Vierailija
214/268 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin siisti. Eilen kävi siivooja, tänään ei ole syöty kotona vielä.

Pidämme pienet juhlat illalla ja odottelen tilaamaani kokkia tulevaksi ja olen poistanut työtasoilta pöydältä lähestulkoon kaiken, pari hedelmävatia on tasolla ikkunan edessä , hellan vieressä pitkät pannualuset ja puhtaita pyyhkeitä esillä, samoin tiskausvälineet.

Vierailija
215/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä kävin keittiön läpi.

Jokainen kippo ja kuppi pääsi syyniin.

Joka ilta katson keittiö on siisti ja pyyhin lopuksi tasot.

Jääkaapissa oli aamiainen, tuoreouuro, keittiö on edelleen siisti

216/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla apk valmis > annoin sisällön kuivua yön yli. Tasot pesin eilen huolellisesti. Tällä hetkellä tasoilla pojan treenivesipullo ja Illalla joudut teemukit. Voiveitsi. Siisti koti = siisti mieli

Vierailija
217/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tahra tasoilla. Yhdessä nurkassa on likaisia astioita odottamassa tiskikoneeseen laittamista. Kone pitäisi ensin tyhjentää. Perusilme on kuitenkin melko siisti, ja saan siivottua keittiön kunnolla puhtaaksi alle 5 minuutissa.

Vierailija
218/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te säilytätte hedelmiä, leipiä? Jotain laatikossa vai? Entä muropaketteja? Keittiö on kyllä siisti mutta sekaisen näköinen kun em. tavaroille ei ole omaa paikkaa.

Vierailija
219/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tiskasin, siisti on.

Vierailija
220/268 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te säilytätte hedelmiä, leipiä? Jotain laatikossa vai? Entä muropaketteja? Keittiö on kyllä siisti mutta sekaisen näköinen kun em. tavaroille ei ole omaa paikkaa.

Minä säilytän hedelmiä kulhossa työtasolla. Esillä on myös perus ruuanlaittotarvikkeet, kuten suola ja öljyt omassa astiassaan. Leipää säilytän pakastimessa, koska olen keliaakikko. Voisihan niitä säilyttää vaikka keittiön kaapissa alahyllyllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi