Sosiaalityön pääsykoe 2021
Kuinkas moni on tavoittelemassa sosiaalityön paikkaa syksyksi 2021? Miten/mitä olette ajatelleet lukea ennen ennakkomateriaalin julkaisua?
Itse ensimmäistä kertaa sosiaalityöhön hakevana kaipaisin neuvoja miten kyseiseen pääsykokeeseen kannattaa lukea ennen aineistoa. Olisi myös ihana kuulla miten vaikka jo sisälle päässeet lukivat kokeeseen.
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle varasijalla 15, onkohan mahiksia, mietin et jaksanko mennä kokeeseen
Paljon alimmat pisteet tampereella atm?
Oisko ollut jotain 121 pistettä, itellä jää n 10pisteen päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle varasijalla 15, onkohan mahiksia, mietin et jaksanko mennä kokeeseen
Ai ensikertalaisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ensikertalaisten?
Joo ensikertalaisten oli 121,3, ei-ensikertalaisten tais olla vähän matalampi
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olivat pisterajat Helsinkiin?
Ensikertalaisten 123,8, muiden 128,1.
Vierailija kirjoitti:
Itse haen rovaniemelle todistuksella ja pisteeni ovat 85,1
Ei taida riittää🧐 mutta toivotaan parasta!!!
Toivottavasti Kuopion rajat vielä tippuu. Viime vuoden keskustelun perusteella raja olisi silloin ollu n. 100 pistettä todistusvalintojen tullessa, mutta lopullinen raja oli 90. Itse tosin 95,6 pisteellä olen 28. varasijalla, joten aika monen täytyisi johonkin ylempään toiveeseensa päästä...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kuopion rajat vielä tippuu. Viime vuoden keskustelun perusteella raja olisi silloin ollu n. 100 pistettä todistusvalintojen tullessa, mutta lopullinen raja oli 90. Itse tosin 95,6 pisteellä olen 28. varasijalla, joten aika monen täytyisi johonkin ylempään toiveeseensa päästä...
Ootko hakenut muualle kuin Kuopioon?
Vierailija kirjoitti:
Onks Turun tulokset viellä tullu?
Ei😩 Turussa ei oo vielä ees palkkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko hakenut muualle kuin Kuopioon?
Oon toki, se on 4. vaihtoehtoni. Kokeeseen joka tapauksessa olen aikonut mennä, koska tavoittelen paikkaa Tampereelta. Mutta pääasia kumminkin on, että ees johonkin pääsisi, kun alkaa nämä loputtomat välivuodet tympimään. Kuopiosta toivoin paikkaa turvaksi, niin olisi voinut osallistua kokeeseen rennommin mielin :(
Vierailija kirjoitti:
Onko tullu mitään uutta Rovaniemi/Turku?
Noup
Joo taitaa mennä maanantaille Rovaniemen tulokset. Kyllä on ärsyttävää, ettei voi yhtään aiemmin laittaa, kuin vasta viimeisenä päivänä.