Sosiaalityön pääsykoe 2021
Kuinkas moni on tavoittelemassa sosiaalityön paikkaa syksyksi 2021? Miten/mitä olette ajatelleet lukea ennen ennakkomateriaalin julkaisua?
Itse ensimmäistä kertaa sosiaalityöhön hakevana kaipaisin neuvoja miten kyseiseen pääsykokeeseen kannattaa lukea ennen aineistoa. Olisi myös ihana kuulla miten vaikka jo sisälle päässeet lukivat kokeeseen.
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva meille ensikertalaisille, että tälle alalle hakee paljon ei-ensikertalaisia 🙊
Onko siis jompikumpi etusijalla?
Mietin vaan ensikertalaisten pisterajojen nousun/laskun kannalta 🙃
Vierailija kirjoitti:
Jos olen todistuksen perusteella nyt esim. varasijalla 1 niin tarkoittaako sitä että jos nousen tuosta vielä niin pääsen sisään ilman pääsykoetta vai mihin olen varasijalla?
Mites tämä? Onko siis jokin kiintiö, että jotkut pääsee suoraan todistuksella ja esim. varasijoille asti päässyt joutuu tekemään kokeen?
Siis itsehän en aio edes pääsykokeeseen osallistua. Odotan vain,josko pääsisin todistuksella sisälle. Ei pääsykokeeseen ole pakko mennä,jos aikoo hakea vain todistuskiintiössä. Toki jos hakisi molemmissa olisi mahdollisuudet suuremmat. Itse en kertakaikkiaan jaksa lukea pääsykokeisiin kevään yo koe lukemisrumban jälkeen. Odotan siis yo todistusvalintoja.
Saaari kirjoitti:
(Jatkoa edelliseen viestiini)...olen siis ensikertalainen hakija.
Paljon sulla on pisteitä?
Ei taida tänään tulla vielä todistusvalintoja vaikka viime vuonna tuli 26pv
Veikkaan että perjantaina 28.5. ilmestyy todistusvalinnat opintopolkuun.
Mulla 111,7 pistettä todistuksella... Mahtaako riittää Tampereelle, oon ensikertalainen ja ensisijainen hakija... Töiden takia en oo ehtinyt enkä oikeastaan jaksanutkaan lukea, aineistoja oon silmäillyt eikä vaikuttaneet kovin mielenkiintoisilta😅
Enjaksa kirjoitti:
Mulla 111,7 pistettä todistuksella... Mahtaako riittää Tampereelle, oon ensikertalainen ja ensisijainen hakija... Töiden takia en oo ehtinyt enkä oikeastaan jaksanutkaan lukea, aineistoja oon silmäillyt eikä vaikuttaneet kovin mielenkiintoisilta😅
Tampereen raja varmaan nousee, että saattaa olla siinä ja siinä
Häh, onko Jyväskylään hakemassa peräti yli 600 ensikertalaista ja yli 100 ensisijaista?
Vai tulkitsenko jotenkin väärin?
Jos joku voisi ystävällisesti vahvistaa, niin olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Häh, onko Jyväskylään hakemassa peräti yli 600 ensikertalaista ja yli 100 ensisijaista?
Vai tulkitsenko jotenkin väärin?
Jos joku voisi ystävällisesti vahvistaa, niin olen kiitollinen.
Juu näin on😭
Hei, mitä eroa noilla ensisijaisilla ja ensikertalaisilla? Tarkottaako se ensisijanen sitä et missä järjestyksessä on laittanut ne siihen hakulomakkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Hei, mitä eroa noilla ensisijaisilla ja ensikertalaisilla? Tarkottaako se ensisijanen sitä et missä järjestyksessä on laittanut ne siihen hakulomakkeeseen?
Joo.
Voi hyvinkin tulla, kun valtsikkaa ja hallintotiedettä on jo tullut.
Ei näy kuopiossa edelleenkään lisätietoja... varmaan huomiseen menee, ärsyttävän kauan kyllä kestää😂
Joo kyllä taitaa huomiseen tai jopa maanantaille mennä. Ärsyttävää odotella tuloksia, kun haluaisin jo tietää odottaako välivuosi vai 5 vuoden opiskelut. Eikös tulokset usein tule aamupäivästä?
Onko siis jompikumpi etusijalla?