Mitä teet ekana kun koronarajoitukset poistuvat?
Kommentit (83)
Menen isovanhemmille, kirkkoon ja teatteriin lapsen kanssa ja Hoploppiin.
Olen baarissa viiteen asti nykysen 23 sijaan.
Vaihdan 65 Dartiin peräöljyt ja lähden Kihniöön.
Minusta on outoa ettei ihmiset oo tehny noita..kun ei mikään oo kiellettyä ollut..itse olen kaikkialla muualla käyny paitsi baarissa kun en käy muutenkaan..ulkomailla vaan laivalla, mutta kai se lasketaan
Mene ravintolaan parin ystävän tai perheen kanssa syömään ja jatkan kuntosalilla käyntiä siitä mihin lokakuun lopussa jäin. Terveiset Saksasta, täällä on kaikki paikat kiinni paitsi ruokakauppa ja apteekki.
Koiranäyttelyyn. Yhden tai kahden koiran kanssa. Tai jos ei ole näyttelykuntoista koiraa, niin menen sitten ilman koiraa tuttuja moikkaamaan ja apukädeksi tarvitseville. On ollut niin iso ikävä harrastuksen pariin. Vuosi sitten olin viimeksi.
Menen hyvään ravintolaan syömään.
Menen festareille heti kun pääsen.
Menen äidilleni kylään. Menen tapaamaan isovanhempia.
Juu tiedetään, että mikään ollu kiellettyä. Onhan se kiva teille, jotka ootte baareissa ym riennoissa lentäneet ja tautia levittäneet.
Minä vain odotan, että saan taas nähdä riskiryhmiin kuuluvia läheiseni, ketkä ovat olleet eristyksissä maaliskuusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Menen äidilleni kylään. Menen tapaamaan isovanhempia.
Juu tiedetään, että mikään ollu kiellettyä. Onhan se kiva teille, jotka ootte baareissa ym riennoissa lentäneet ja tautia levittäneet.
Minä vain odotan, että saan taas nähdä riskiryhmiin kuuluvia läheiseni, ketkä ovat olleet eristyksissä maaliskuusta asti.
Ihan kuin olisi muiden vika, jos ette osaa pitää turvaväliä tai olette vainoharhaisia.
Menen vanhemmilleni kylään (ovat vanhoja). Tapaan kaikki harvat läheiset ihmiseni. Menen elokuviin ja syön siellä irtokarkkeja.
Poltan kaikki maskit.
Elämäni ei muutu mitenkään.