Paras lääke ahdistukseen
Paras lääke ahdistukseen? Jätetään pois hauskat ja mukahyödylliset kommentit kuten kalja, nukkumaan meneminen ajoissa ja jooga tai muu liikunta. Nyt tarvitaan lääkitystä, jolla päästään normaaliin oloon ja elämään takaisin kiinni. Kokemuksia /ehdotuksia?
Kommentit (43)
Liikunta (et halunnut tätä vastausta, mutta aina ei vaan löydy räätälöityä pilleriä joka vielä maistuu hyvältä).
Buspironi. Otetaan säännöllisesti, eli ei vain tarvittaessa. Kalliinpuoleinen, mutta hyvä.
Napit vie tunteet. Siskon tyttö söi 10v kun ystävänsä tapettiin heidän ollessa 15v. Kun lopetti pillerit, kaikki itketti.
Vierailija kirjoitti:
Opamox autta mulla.
Rauhottavia ei enää määrätä vaikka olisi miten ahdistunut.
Itselläni melko paha ahdistuneisuushäiriö.
Vaikeimmat vuodet söin venlafaxin is ja cipralexia ja molemmat auttoivat hyvin mutta olivat vaikea lopettaa kun tuli niin huono olo.
Nykyään seronil (lopunelämää) ja mirtazapiinia yöksi puolikas.
Näillä olen pystynyt elämään lähes normaalia elämää ja väitän olevani onnellinen.
Tosin takana myös 2v psykoterapiaa joka myös oli todella tarpeellinen.
Tsemppiä!!!
Bayleys. Jäillä. Pahan tekijät joutuu Tuomiopäivän tilille teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opamox autta mulla.
Usot tai et mut mä sain ja vielä ihan puhelimitse.
alota propralilla, auttaa joillaki .
jos ei auta niin siitä mirtatsapiinia (googleta lopettaminen )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opamox autta mulla.
Usot tai et mut mä sain ja vielä ihan puhelimitse.
No mä en ole saanut usealtakaan psykiatrilta. Se on kuulemma käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kävelyt
Joo, liikunta noin yleensä on hyväksi.
Escitalopram toiminut todella hyvin!
Opamox auttaa kun on niin hirveä ahdistus, ettei mitkään joogat tai kävelyt todellakaan tule kyseeseen. Sitten kun lääke vaikuttaa ja olo on jo vähän parempi, ulkoilua tai salille, tai sitten yrittää rentoutua vaikka äänikirjoja kuuntelemalla. Itsellänikin on nyt huono vaihe päällä, joten jään seuraamaan muiden vinkkejä olon parantamiseksi.
autonomisen hermoston rauhoittamiseen pyrkivät harjoitteet esim hengitys. Googlaa vagus-hermo
Hengitykseen keskittyminen, uloshengityksen pidentäminen tai uloshengityksen vaikeuttaminen tietoisesti (vain yhden hengityksen kerrallaan).
5 asiaa harjoitus: Kiinnitä huomiota 5 näkemääsi asiaan, 5 kuulemaasi asiaan, 5 tuntemaasi asiaan.
Ja tärkeimpänä: Turvaudu Jeesukseen.
Venlafaxin.