Hankkisin kyllä lapsia, mutta naisista ei nykyään ole vakaaseen parisuhteeseen jossa niitä lapsia voisi harkita.
Olen kolmekymppinen, akateeminen mies PK-seudulta. Hyvissä oman alani töissä.
Harrastan monipuolisesti liikuntaa, musiikkia ja vaellusta.
Perheen perustaminen on ollut mielessä jo pari vuotta, mutta ongelmaksi on muodostunut kumppanin löytymisen vaikeus.
Nykyään tämän hedonismin aikakauden aikana Onlyfanseineen, Instragrameineen ja Tindereineen tuntuu lähes mahdottomalta löytää nainen joka haluaisi sitoutua parisuhteeseen.
Vaikka kuinka monesti se lupaava tapailu tai jo alkanut parisuhde päättyy täysin ilman mitään järkevää syytä. Tuntuu että naiset vain eivät halua asettua aloitteen. Ehkä sitten kun he niin tekevät, kun ikä alkaa uhkaavasti lähestyä nelosella alkavaa lukua? Mene ja tiedä.
Mietin vakavasti kumppanin etsintää jostakin toisesta maasta, missä edes hieman perinteisempiä arvoja, sekä ydinperhettä arvostetaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tää sama lässytys oli jo täällä aiemmin. "Nykyään" ihan kun sulla oisi kokemusta "ennenvanhaan".
"Ennenvanhaan tyttöystävät olivat nuoruuttaan hölmöjä, eivätkä niin nopeasti karanneet"?
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina opportunisti, ja hän tarttuu heti tilaisuuteen jos tinderissä tulee vastaan rikkaampi mies
Mies on aina opportunisti, ja hän tarttuu heti tilaisuuteen, jos Tinderissä, muilla nettideitillä tai livenä tulee vastasn mahdollisuus saada irtopldee tai mahdollisuus vaihtaa nyorempaan , kauniimpaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat muuten hyvältä mutta akateemiset miehet eivät kokemukseni mukaan kelpuuta ammattikoululaista.
Mäkin oon kuullut tällaista.
Yksi 29-vuotias kaverini on juuri tuollainen AP:n kuvailema perinteinen ja perhekeskeinen, aviomiestä ja lasten isää etsivä nainen, ja hän on saanut useamman kerran miehiltä pakit kun hänen koulutuksensa (leipuri-kondiittori) on tullut ilmi.
Nimenomaan siis akateemisesti koulutetuilta miehiltä.
Lapsia ei "hankita", vai ajattelitko ostaa niitä jostain siinä vaiheessa kunlöydät mieleisesi naisen?
Ehkä olet liian hyvä ja oman viiteryhmäsi naiset ovat jo pariutuneet?
Itse väistän sellaiset miehet, jotka ovat korkeampaa sosiaaliluokkaa kuin minä.
Tinderissä en paina sydäntä muuten kiinnostavan oloiselle miehelle, jos sen status ja elämäntyyli on korkeampi kuin minulla.
Ajattelen, että korkean statuksen erityisen hyväosaisilla miehillä on oma maailmansa johon minä en kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina opportunisti, ja hän tarttuu heti tilaisuuteen jos tinderissä tulee vastaan rikkaampi mies
Ja taas alkoi na7sten haukkuminen.....yllätytyyyyys!!!!
Tietysti, sehän oli koko tämän ketjun idea. Kuvittelitko, että ap ihan vilpittömästi ilmaisi miettivänsä ulkomaalaisen naisen etsimistä? Ei, kyllä tavoite oli vain ja ainoastaan päästä jälleen kerran haukkumaan suomalaisia naisia.
Taas se nähdään. Vaikka ihminen olisi miten akateemisesti koulutettu ei tarkoita millään tavalla että olisi fiksu. Silloin hän on korkeintaan kirja viisas.
Asiaan : mainitset Facebookin, instagramin ja onlyfansin. Mennään aihe kerrallaan : miksi kukaan itseään kunnioittava ihminen haluaisi seurustella ihmisen kanssa jolla on onlyfans tili. Eli siis näyttää paljasta pintaa ja enemmän maksua vastaan?
Facebook: oletko niitä miehiä jotka randomilla lisäilee tuntemattomia naisia kaveriksi ja alkaa isku yritykset. Sitten ihmetellään että miks ne ei lämpee tuntemattomalle?
Instagram: tykkäiletkö siellä tuntemattomien tyrkkykuvista ja luulet että teillä on joku romanssi saati sinulla mahdollisuus siihen tuntemattomaan instabeibeen jonka kuvista tykkää miljoona muutakin miestä?
Ymmärrätkö että kaikki nämä sovellukset ovat vain pintaa, sosiaalista mediaa. Sosiaalisessa mediassa on niin helppo rakentaa itselleen vaikka kokonaan uusi persoona ja elämä jos niin toivoo. Ethän mahdollisesti vaan kuvittele että kaikki Somessa oleva on totta?
Ymmärräthän että naisilla on ollut varmasti hyvin järkevä syy lopettaa tapailu. Syy on varmaan ollut ihan sinussa. Tai jokin heidän henkilökohtainen syynsä miksi nyt ei natsannut sinun kanssasi perhettä perustaa. Kai ymmärrät että Somella ei ole mitään tekemistä sen kanssa?
Eli olet tavallinen valittaja niin kuin 90prossaa miehistä. Peiliin ei vaan voi katsoa ja vika on jossain muualla. Kannattaa myös sisäistää että kukan ei ole velvollinen olemaan kanssasi, ei kaikille löydy kumppania saaria perhettä. Kysyn siis mitä sulla on naiselle annettavaa? Vastaukseksi ei kelpaa akateeminen tutkinto, raha eikä se että et juo etkä hakkaa. Jään odottamaan vastausta.
Ai? Ehdin karata jo tänne Saksaan. Tiesin mitä halusin ja uskoin saavuttavani onnen Saksan päässä. Sen sijaan sä sekä lukuisat muut pyöritte av:lla.
Miksi mies ei saa valittaa kumppanin löytymisen vaikeudesta, mutta toisinpäin se on ihan ok? Naisille kyllä löytyy sympatiaa ja ymmärrystä ja pääsee samalla haukkumaan kaikki miehet surkimuksiksi.
En kyllä ymmärrä, vaikka olen nainen.
Onhan se kurjaa, jos ei sopivaa elämänkumppania löydy vaikka sellaista kaipaisi. Oli sitten nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat muuten hyvältä mutta akateemiset miehet eivät kokemukseni mukaan kelpuuta ammattikoululaista.
Yksi 29-vuotias kaverini on juuri tuollainen AP:n kuvailema perinteinen ja perhekeskeinen, aviomiestä ja lasten isää etsivä nainen, ja hän on saanut useamman kerran miehiltä pakit kun hänen koulutuksensa (leipuri-kondiittori) on tullut ilmi.
Miksei hän luovu hypergamiastaan, ja kohdenna kumppaninhakuaan samaa koulutustasoa oleviin miehiin?
Juuri tuon naisten yltiöpäisen hypergamina takia miehet ja naiset eivät enää kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan siis akateemisesti koulutetuilta miehiltä.Miksei hän luovu hypergamiastaan, ja kohdenna kumppaninhakuaan samaa koulutustasoa oleviin miehiin?
Juuri tuon naisten yltiöpäisen hypergamina takia miehet ja naiset eivät enää kohtaa
Hän katselee kyllä kaikenlaisia miehiä, mutta vain akateemisilta on tullut pakkeja hänen matalan koulutuksensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan siis akateemisesti koulutetuilta miehiltä.Miksei hän luovu hypergamiastaan, ja kohdenna kumppaninhakuaan samaa koulutustasoa oleviin miehiin?
Hypergamia? Puhuu tyypit jotka janoaa alfa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea uskoa, että tuon naisen ammatti olisi syynä kuin murto-osaan pakeista. Ei rakkautta ja intohimoa saa mistään koulutuksesta. Jotkut harvat miehet ehkä hakevat vain taloudellista kyvykkyyttä tai jotain akateemista keskustelukaveria, mutta väitä, että suurimmalle osalle merkitsee muut asiat. Jos nainen on mukava, fiksu, elämäntilanne sopiva, ja seksuaalisesti kiinnostava, niin se riittää lähes kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan siis akateemisesti koulutetuilta miehiltä.Vähän vaikea uskoa, että tuon naisen ammatti olisi syynä kuin murto-osaan pakeista. Ei rakkautta ja intohimoa saa mistään koulutuksesta. Jotkut harvat miehet ehkä hakevat vain taloudellista kyvykkyyttä tai jotain akateemista keskustelukaveria, mutta väitä, että suurimmalle osalle merkitsee muut asiat. Jos nainen on mukava, fiksu, elämäntilanne sopiva, ja seksuaalisesti kiinnostava, niin se riittää lähes kaikille.
Ja sieltä!: "seksuaalisesti kiinnostava"
Aina sama laulu. Akateemiset ja urheilulliset miehet voivat hyvin olla luonteeltaan niin kamalia misogyynisiä paskoja, ettei naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa valittaa kumppanin löytymisen vaikeudesta, mutta toisinpäin se on ihan ok? Naisille kyllä löytyy sympatiaa ja ymmärrystä ja pääsee samalla haukkumaan kaikki miehet surkimuksiksi.
En kyllä ymmärrä, vaikka olen nainen.
Onhan se kurjaa, jos ei sopivaa elämänkumppania löydy vaikka sellaista kaipaisi. Oli sitten nainen tai mies.
Naisvaltaisen palstan lukijoiden on helpompi samaistua hyvän miehen löytämisen vaikeuteen kuin sympatiseerata jotain itsekehulta lemuavaa tyyppiä joka slutsheimaa naisia ja näkee naisista ylipäätään vain onlyfans-profiilin omistajat.
Uskovaisista naisista löytyy kyllä :)
Nooh, ollaanpa rehellisiä: raadotonhan se deittimaailma nykyään isommissa kaupungeissa onkin, molemmille sukupuolille. Tämän muutoksen on tuonut Tinder ja deittikulttuurin amerikkalaistuminen, nk. Speed dating -kulttuuri. Olen nuorehko nainen, eikä minulla ole ollut vaivaa koskaan löytää seuraa tai vakavaa suhdetta, mutta. Olen myös huomannut muutoksen deittailussa. Enää ei haluta tutustua yhteen ihmiseen tai odoteta, jos ei nappaa heti. Nykyään treffeille tullaan katselemaan ja voi myös olla, että osa vaan pelailee omaksi huvikseen, saa nostetta itsetunnolleen, on tunnelukkoja sitoutumisen kanssa tai ei välttämättä haeta edes enää parisuhdetta.
Itseäni tämä lähinnä naurattaa, mutta jotkut puhuivat ”kohtaamisista” eikä heiltä saanut koskaan odottaa mitään :D Kaikki tapaamiset olivat ainutlaatuisia kohtaamisia with no strings attached. Ihmissuhteiden muodostuminen ja niihin liittyvät asiat kuten odotukset nähdään joidenkin mielestä ilmeisesti taakkoina, ja sitä vältellään. On ehkä helpompaa kellua erilaisten kohtaamisten ja vastuiden sekä odotusten välttelynaallonharjoilla :D Ja se nykyään helposti onnistuu, uusi potentiaalinen kohtaaminen on aina vain yhden klikin päässä.
Ja sellaista muuta.
AP, kuvaamaasi tapahtuu molemmille sukupuolille. Tinder on nykyään alfojen ja sitoutumiskammoisten sekä pelaajien temmellyskenttä. On siellä aina meitäkin, jotka hakevat the real dealia ja eivät anna muiden toiminnan kyynistää itseämme. Pysy sinäkin sellaisena, niin löydät varmasti järkevääkin seuraa sieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo yhteiskuntaluokkaerot voivat olla melko iso tekijä parisuhteessa, niin raadolliselta kuin se kuulostaakin. Ymmärrän, jos joku pyrkii löytämään sen oikean omasta luokastaan.
Synnytyskoneet karkaa.