Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini harrasti seksiä usein vieressäni ollessani pieni. Oli kamalaa.

Vierailija
09.01.2021 |

Tuli mieleen tuosta eräästä keskustelusta ja oli pakko kirjoittaa avaus siitä.
Asia on vähän jopa häpeällinen, siksi koin haluavani kirjoittaa.

Äitini on alkoholisti ja usein lähti baariin ja jätti meidät lapset keskenämme.
Minä sitten itkuisena ja ikävöivänä menin usein äidin sänkyyn nukkumaan ja odottamaan, että tulee kotiin.
Pelkäsin usein mitä hänelle tapahtuu ja muistan jopa rukoilleeni, ettei hän kuolisi noilla kännireissuillaan.
Tapahtui usein niin, että hän toi jonkun randomin baarista kotiin.
Joskus oli uhkaavia tilanteita, yksi mies huusi meille lapsille ja aiheutti pelkoa käytöksellään.
Toisinaan heräsin siihen, että vieressäni harrastetaan seksiä, se oli todella ahdistavaa.
En vieläkään löydä sanoja, se oli vain todella outoa ja leikin vieressä nukkuvaa.

En tiedä oliko tuossa syy siihen, että minusta tuli lapsena itsekin aika seksuaalinen.
Aloin katselemaan telkkarista seksikohtauksia ja kiihotuin. Halusin itsekin olla aikuinen ja aloin tyydyttämään itseäni usein.
Seksistä tuli jollain tavoin pakkomielle.
Aika arkaa kirjoittaa tällaisista mutta tahtoisin ymmärtää paremmin lapsuusajan tapahtumien vaikutuksia omaan käytökseeni.
Tunnen häpeää aika monista asioista.

Vieläkin oireilen aika radikaalein tavoin monista asioista ja tuossakin vain murto-osa kaikesta mitä tapahtui.
Lähinnä vanhempien alkoholismi oli kaiken kaikkiaan iso osa kaikkea lapsuudessa.
Minusta tuli läheisriippuvainen, liian kiltti enkä osaa vieläkään vetää rajoja kunnolla mikä on itseäni kohtaan sallittua käytöstä ja mikä ei. Esimerkiksi olen ollut jo kaksi kertaa väkivaltaisessa suhteessa, molemmat alkoholisteja ja minua huomattavasti vanhempia miehiä.
Kykyni arvioida oikeaa ja väärää on aika sumussa vaikka tiedostan kyllä mutta en osaa oikein reagoida, mielummin turrun tilanteeseen. Tai sitten en pysty katkaisemaan välejä ahdistuksesta huolimatta.
Aika järkkyä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen näköjään.

Onneksi pääsen terapiaan.
En tiedä miksi kirjoitin, halusin vain. Tämä tekee ihan hyvää itse ilmaisulle.

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota ei vanhempien paneskelu traumatisoinut? Itse heräsin pariin otteeseen kun vanhemmat oli tositoimissa, mutta mitään traumaa tai pahaa oloa se ei aiheuttanut. Ehkä olin vain hivenen huvittunut ja leikin nukkuvani. Tämä noin 10vuoden iässä.

Vierailija
182/218 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut täysin saman 1980-luvulla. Itse olin ehkä 6-7-vuotias, kun isäni ja hänen tyttöystävänsä humalassa harrastivat äänekästä seksiä samassa sängyssä jossa nukuin. Kierähtivät päälleni ja polttibat lopuksi tupakkaa. Teeskentelin nukkuvani. Asia ahdisti eikä siitä koskaan puhuttu. Isän kodissa usein juotiin ja siellä oli paljon väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehh pari k@ksimielistä 10v tyttöö täälä selailee näitä :)

Vierailija
184/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ACAn miittejä :)

Vierailija
185/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö äitisi kotiin tuoma sankari koskaan maistamaan sinuakin?

Vierailija
186/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin"

Luuletko olevasi hauska, laulun sanat ovat "Rakkaimpani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin."

Aina löytyy tiukkapipoja joukkoon😅

Vierailija
187/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tällaista..Mulla on outo tunne että mulle olis lapsena tapahtunu jonkinlaista seks. väki valtaa. Kunnollisia muistikuvia ei ole, mutta kaikki myöhemmässä elämässä tapahtunut sekä tässä ketjussa kerrotut kohtalot täsmäävät. 

Olin myös hyvin seks.aalinen jopa niin pienenä, etten edes ymmärtänyt mitä se on. Nykyään puhutaan unnutuksesta ja olen tajunnut että harrastin sitä jo niin pienestä kuin muistan. Minäkin piirtelin tuhmia kuvia, tein muovailuvahasta mies ja naishahmoja, joilla leikin seks.aalissävytteisiä leikkejä, samoin nukeilla ja barbeilla ym. Nuorena oon ollut holtiton sek.sissä, saatoin lähteä melkeen kenen tahansa matkaan. Monet miehet myös ovat kähmineet minua vasten tahtoani nuoruudessani, enkä ole kuitenkaan pitänyt kiinni rajoistani. Nykyään ihmettelen miksi olin sellanen, miksen huutanut että älä koske minuun.

Muistan yllättävän paljon asioita jopa niinkin pienestä kuin parivuotiaasta lähtien. Muistan kyllä minäkin kuulleeni vanhempieni puuhailut, nukuinhan samassa huoneessa. Muistan, että luulin isäni tekevän äidille pahaa ja minua pelotti. En silti ole ajatellut traumatisoituneeni juuri tästä asiasta.

Lapsuuteni oli turvaton, äidillä masennusta, hänen mieliala heitteli ja jouduin aina olemaan varpaillani hänen kanssaan. Isäni joi paljon. Myöhemmin olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta, oikeastaan edelleen näin viisikymppisenä. Jotenkin vain olen tottunut elämään nämä seuralaiset mukanani. 

Voiko minulla olla valetuntemuksia? Että olis jotain hyväksikäyttöä ollut. Isä saattoi puhua härskisti kännissä, muistan muutaman tällaisen kerran. Siltikin mietin, että kuvittelenko vaan. En oo apua lähtenyt hakemaan, ehkä kannattaisi.

Vierailija
188/218 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
189/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien ei sovi harrastaa seksiä. Kyllä jämpti on niin. 

Vierailija
190/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan retkeilyä.

Vierailija
191/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitien ei sovi harrastaa seksiä. Kyllä jämpti on niin. 

Millä hakusanalla päädyit tähän vanhaan ketjuun? Ja löysitkö sen mitä hait?

Vierailija
192/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin"

Luuletko olevasi hauska, laulun sanat ovat "Rakkaimpani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin."

Aina löytyy tiukkapipoja joukkoon😅

Joskus ois ihan hyvä ottaa tosissaan tällaiset aloitukset. Sinäkin tunnut jääneen traumoinesi taka-alalle. Hanki apua!

Vierailija
193/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olenko itse kirjoittanut tämän aloituksen joskus, kun niin sama kokemus. Altistuin turhan aikaisin vanhempien seksille ja kieroonhan minä sitten jotenkin kasvoin kun jo pikkulapsena leikin harrastavinani seksiä pehmolelujen kanssa yms. Mitään tervettä parisuhdetta tai ihmissuhdetta ei ole koskaan ollut, enkä voi ajatella harrastavani seksiä kenenkään kanssa. Koko ajatus siitä että olisin siinä mielessä seksuaalinen olento jotenkin nolottaa ja hävettää. Vaikka kiihotunkin suht normaaleista asioista itsekseni niin ulospäin koko seksuaalisuuteni on kuin johonkin jätesäkkiin kiedottu ja haudattu syvälle eli en kykene näyttämään sitä kenellekään. Koen kiinnostumisen jostain ihmisestä äärimmäisen nolona. Tämän puolesta sitten on tuntunut siltä, että jos olisi ihmisen näköisiä robotteja niin sellaisen kanssa olisi paljon helpompi harrastaa seksiä kuin ihmisen.

Vierailija
194/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, ihan sairasta! 

Muista että syy ei ole sinun. Sinun ei tarvitse hävetä. Sinä olet viaton, liaton ja syytön. 

Tuo isoisäsi ja äiti on ihan sairaita. Jos he ovat elossa, he ovat syyllisiä seksuaaliseen hyväksikäyttöön. HEIDÄN TULISI hävetä . He ovat saastaisia limanuljaskoita . Pysy heistä kaukana ja jos sinulla on lapsia , älä koskaan jätä lapsiasi heidän seuraan ilman sinun valvontaasi. 

Vierailija
195/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitisi nimi Marjut?

Vierailija
196/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
197/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Eihän lapset muuten opi normaalia heteroiden avuoseksiä koska woketus!

Vierailija
198/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat harrasti mökillä kun nukuimme samassa tilassa. Olin jo melkein teini ja kyllä ahdisti melkoisesti ja välillä vieläkin.

Pappa veteli mammaa menemään takaapäin, hurja ilme kasvoillaan, keltaiset hampaat toisiaan vasten kitisten. Mamman utareet viuhtoivat menemään ja lätke oli mahoton.

Vierailija
199/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en nyt oikein käsitä missä kannattaa sit harrastaa seksiä vanhempana? Ap:n kokemus tietenkin nyt ihan sairas, vanhemmat kauheita. Mutta siis

a) lapsi voi yöllä kävellä sisään

b) lapsi on teini ja kuulee kaiken (?)

c) lapsi ei nukkunukkaa ja silti kuulee kaiken

Eiku aikuiset sit enää harrasta seksia kuin vasta kun lapset on poissa talosta? Tai onko kaikki niin diskreettiä että kukaan ei huomaa tuliko vai ei?

Vanhempien makuuhuoneen ovi lukkoon ja äänetön sekstailu.  Seksiä vain kun lapset ei oo kotona , esim kun ovat kavereillaan tai vaikka mummolassa. Kyllä keinoja löytää kun on halujakin. 

Vierailija
200/218 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan retkeilyä.

Laavu paska ja hiki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän