Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vaihdoitte Nordean Osuuspankkiin, oletteko olleet tyytyväisiä, onko kaikki toiminut hyvin OP:ssa?

Vierailija
09.01.2021 |

joudun kai vaihtamaan Nordean OP:iin, vaikka just nyt en jaksaisi aloittaa opettelemaan uudestaan jotain Mobiilipankki sovelluksia, ja tunnuslukusovelluksia, ja pelkäämään toimiiko ne vai ei, puhelimessani yms. Mikä on mielipiteenne, toimiiko kaikki verkkomaksamiset ym kunnolla OP:ssa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihdat? T. Nordean pitkäaikainen tyytyväinen asiakas

Vierailija
2/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:lle ISO plussa siitä, että verkkopankissa pystyy hakemaan maksutietoja saajan nimellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tili molemmissa. OPn verkkopankki on selkeämpi käyttää kuin Nordean, Nordealla kaikki tunnusten luominen ym paljon monimutkaisempaa. Myönsivät sen Nordeassa itsekin.

OPn olen tyytyväisempi, koska konttoreita on enemmän. Myös kotikaupungissani. Nordean konttori on enää maakuntakeskuksessa ja sinne on pitkät jonot tiskille.

Muuten Nordean finanssineuvonta on parempaa kuin OPn.

Vierailija
4/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen säilyttämään tilin myös Nordeassa. Pidät siellä vaikka muutaman satasen.

Vierailija
5/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op toimii hienosti

Vierailija
6/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tili molemmissa. OPn verkkopankki on selkeämpi käyttää kuin Nordean, Nordealla kaikki tunnusten luominen ym paljon monimutkaisempaa. Myönsivät sen Nordeassa itsekin.

OPn olen tyytyväisempi, koska konttoreita on enemmän. Myös kotikaupungissani. Nordean konttori on enää maakuntakeskuksessa ja sinne on pitkät jonot tiskille.

Kuka käy enää konttoreissa?

Vierailija
7/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen säilyttämään tilin myös Nordeassa. Pidät siellä vaikka muutaman satasen.

Miksi ihmeessä? Perustele nyt jotenkin.

Vierailija
8/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää passi/henkilökortti vaatimus, 50 eur plus passikuvat 20 eur, plus sormenjäljet, tunnistautumiset poliisilla, menee jo liian pitkälle. Joka kerta 5 vuoden välein. En tarvii noita paperita minkään muun vuoksi kuin että saisin pankkipalvelut. OP hyväksyy ajokortin.

ap

Vierailija
9/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käy enää konttoreissa?

Minä käyn. Moni muukin käy, jonoista päätellen. Vai onko ne ihmiset palkattu sinne minun kiusakseni?

Vierailija
10/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää passi/henkilökortti vaatimus, 50 eur plus passikuvat 20 eur, plus sormenjäljet, tunnistautumiset poliisilla, menee jo liian pitkälle. Joka kerta 5 vuoden välein. En tarvii noita paperita minkään muun vuoksi kuin että saisin pankkipalvelut. OP hyväksyy ajokortin.

ap

Vahvaa tunnistautumista tarvitaan myös muualla kuin Nordean verkkopankissa.

Vierailija
11/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun pysytään sen oman Osuuspankin alueella, niin varmaan homma toimii. Sitten kun yrittää hoitaa toisen pankin alueelta, niin voi elämä sitä säätämisen määrää (kuolinpesän asioita hoidin, eikä todellakaan kiinnostanut ajaa 500 km joka kerta, joten menin oman kaupunkini Op:hen. Ajan saaminen kesti joka kerta 2 viikkoa, eikä se virkailija pystynyt tekemään mitään ilman, että soitti sinne alkuperäiseen pankkiin.) Sitä osuuskunnan pääomaakin piti odottaa 1,5 vuotta?! ( Vertailuksi s-pankki, jossa myös marssin oman kaupunkini pisteeseen. 10 min myöhemmin kaikki oli suljettu ja se osuusmaksu oli mun tilillä). Ei ikinä Osuuspankin asiakkaaksi.

Vierailija
12/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei pääse pankkien asiakkaaksi niin helposti kuin ennen. Tuttavani, pienyrittäjä, yritti hankkia toisen tilin toiseen pankkiin. Kävi 2 h haastattelun, eikä otettu asiakkaaksi.

Kannattaa säilyttää se asiakkuusssuhde, ettei sitä tarvitse luoda uudelleen. Ei koskaan tiedä, milloin siitä on hyötyä, vaikka lainan kilpailutuksessa.

Vierailija
13/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nykyään ihan jokainen pankki vaatii joko passin tai henkilökortin, lakisääteinen juttu.

Vierailija
14/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opllä toimii vakuutuspalvelut.

Pankkipalvelut onkin sit riistoa, melkein satanen vuodessa vaikkei ole kuin tavallista käyttötiliasiointia..

Ja parin kuukauden välein tulee viestiä "päivitimme ehtoja" eli nostimme hintoja...

S pankilla halvimmat taksat ja eniten konttoreita ja henkilökohtaista palvelua.

Vierailija
15/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on kusipää

Vierailija
16/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaihda S-Pankkiin? Se on paras kun ei ole mitään kuluja asiakasomistajana.

Vierailija
17/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei pääse pankkien asiakkaaksi niin helposti kuin ennen. Tuttavani, pienyrittäjä, yritti hankkia toisen tilin toiseen pankkiin. Kävi 2 h haastattelun, eikä otettu asiakkaaksi.

Kannattaa säilyttää se asiakkuusssuhde, ettei sitä tarvitse luoda uudelleen. Ei koskaan tiedä, milloin siitä on hyötyä, vaikka lainan kilpailutuksessa.

se vähän riippuu, Minua on melkeimpä kerjätty asiakkaaksi. Viimeksi syksyllä kilpailutin pankit ja kaikki "loppukähinöihin" päässeet 3 pankkia (nordea, op ja danske) soitteli useaan otteeseen perään että tulisinhan heidän asiakkaakseen. Jos tuo pankkiin muutakin kuin hiekkaa niin kyllä pääsee asiakkaaksi.

Vierailija
18/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:n verkkopankkia voi käyttää mobiilipankin kautta sekä puhelimella että tietokoneella. Siinä ei tarvitse pelailla minkään tunnuslukulistojen/sovellusten kanssa, pelkkä pin-koodi riittää.

Vierailija
19/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opllä toimii vakuutuspalvelut.

Pankkipalvelut onkin sit riistoa, melkein satanen vuodessa vaikkei ole kuin tavallista käyttötiliasiointia..

Ja parin kuukauden välein tulee viestiä "päivitimme ehtoja" eli nostimme hintoja...

S pankilla halvimmat taksat ja eniten konttoreita ja henkilökohtaista palvelua.

Ei minulla mene kuin 3,5e/kk palvelumaksuihin (verkkopankki + visa credit/debit).

Vierailija
20/37 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeroidutko kun et saanutkaan perikunnan tiliä tyhjennettyä. op hoitaa asiat lakien mukaan vimpanpäälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi