Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä randomia tilasit viimeksi? Minä aloitan

Vierailija
09.01.2021 |

Tilasin 4 kpl lattelusikoita XD 70 senttiä kipale, ihan tavallisesta kaupasta, eli eivät ole käytettyjä. Halpoja kyllä kuin saippua!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut ovat niin kalliita, etten ikinä tilaa mitään, mitä en tarvitse.

Vierailija
22/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joululahjoja ei lasketa olen viimeksi tainnut tilata/ostaa jotain muuta kuin ruokaa, alkoholia tai polttoainetta heinäkuussa 2020. Sitäkin ostosta harkitsin kyllä pari viikkoa, että tiesin varmasti tarvitsevani sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa tuotteista joita tarvitsen tulee juuri tuosta syystä kiinasta, jos ei ole kiire.

Vierailija
24/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hiustenhoitoainetta, kun olin alessa. Se nyt ei ole randomia, mutta kaikki tilaukseni liittyy hiuksiin tai kosmetiikkaan.

Vierailija
25/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maapallo kiittää. 

Talous kiittää. Säästämällä ei taloutta, työllisyyttä, jne tueta vaan kuluttamalla.

Kiinasta tilaamanne lattelusikathan sen talouden pelastaakin 

arvonlisävero on maksettava kaikista EU:n ulkopuolelta tuotavista tavaroista...

Vierailija
26/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on btw. lattelusikka? En juo ranskalaisten paskakahveja.

Vierailija
27/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blancolta tiskialtaaseen kulmakorin ja rullattavan toiselta valmistajalta magneetilla altaaseen kiinnitettävän tiskirättitelineen sekä allaskaapin oveen pyyhetelineen. Olen näitä harkinnut jo pitkään, joten mikään ex tempore-ostos ei ollut eikä ihan halpakaan.

Vierailija
28/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan kveekareista. Olen toisen uskontokunnan tyytyväinen jäsen, mutta uskonnot kiinnostavat minua, ja kirja postikuluineen maksoi 15 euroa.

Vierailija
29/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maapallo kiittää. 

Talous kiittää. Säästämällä ei taloutta, työllisyyttä, jne tueta vaan kuluttamalla.

Mistä lähtien, en ole koskaan maksanut.

Vierailija
30/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa tuotteista joita tarvitsen tulee juuri tuosta syystä kiinasta, jos ei ole kiire.

Äänestät vihreitä ja olet huolissasi ilmastonmuutoksesta? 

Vierailija
31/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maapallo kiittää. 

Ihapaskaa! Satoja tilauksia Alilta. Senttiäkään en ole maksanut.

Ja mikään ei muuttunut vuoden alussa.

Vierailija
32/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blancolta tiskialtaaseen kulmakorin ja rullattavan toiselta valmistajalta magneetilla altaaseen kiinnitettävän tiskirättitelineen sekä allaskaapin oveen pyyhetelineen. Olen näitä harkinnut jo pitkään, joten mikään ex tempore-ostos ei ollut eikä ihan halpakaan.

Hups, jäi yksi sana pois: siis Blancon rullattavan valutusritilän.

Vierailija
33/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maapallo kiittää. 

eipä ollu 

Vierailija
34/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on btw. lattelusikka? En juo ranskalaisten paskakahveja.

No mitä lattelusikka sitten sinua kiinnostaa, jos tyydyt suomalaiseen sukanpesuveteen muumimukissasi.

Vierailija
35/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tilaile mitään "randomia", eli satunnaisia tuotteita. Käytän rahani fiksusti ja ostan ainoastaan tarpeeseen. Tarve voi olla myös huvittelun tarve,mutta en osta ostamisen vuoksi.  Siksi minulle on myös kertynyt vuosien varrella satojen tuhansien osakesalkku, joka tuottaa minulle mielihyvää ja taloudellista turvaa sekä tuloja kymmeniä tuhansia euroja.

Tiedoksesi, käärinliinoissa ei ole sitten taskuja.

et tainnut ymmärtää. Todennäköisesti minulla on paremmin käytössä tänään rahaa kuin sinulla nimenomaan tuon kymmenien tuhansien eurojen lisätulon ansiosta, johon minun ei enää tarvitse käyttää juurikaan aikaa eikä vaivaa.

Vierailija
36/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maapallo kiittää. 

Kiinalaisetko ne rahtaa lentokentältä jakelu-autoon ja toimittaa ap postilaatikkoon?

Yleensä posti sen tekee, tappiolla.

Kansainvälisistä postisopimuksista johtuen, varmaan jokainen Kiinasta tuleva paketti tuottaa Suomessa postille persnettoa. Sopparista johtuen ne on kuitenkin pakko asiakkaalle toimittaa.

Miten ihmeessä ihmisille saadaan töitä ja talous nousuun tappiollisella liiketoiminnalla?

Vierailija
37/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tilaile mitään "randomia", eli satunnaisia tuotteita. Käytän rahani fiksusti ja ostan ainoastaan tarpeeseen. Tarve voi olla myös huvittelun tarve,mutta en osta ostamisen vuoksi.  Siksi minulle on myös kertynyt vuosien varrella satojen tuhansien osakesalkku, joka tuottaa minulle mielihyvää ja taloudellista turvaa sekä tuloja kymmeniä tuhansia euroja.

et tainnut ymmärtää. Todennäköisesti minulla on paremmin käytössä tänään rahaa kuin sinulla nimenomaan tuon kymmenien tuhansien eurojen lisätulon ansiosta, johon minun ei enää tarvitse käyttää juurikaan aikaa eikä vaivaa.

Ei kannata lesoilla omilla tuloilla, kun et tiedä keskustelevasi henkilön kanssa, jonka nimi löytyy toistuvasti suomen alle 30v parhaiten tienaavien listalta...

Toisilla se syntymästä saatu lattelusikka on kultainen, toisilla ei...

Vierailija
38/38 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lesoilla omilla tuloilla, kun et tiedä keskustelevasi henkilön kanssa, jonka nimi löytyy toistuvasti suomen alle 30v parhaiten tienaavien listalta...

Toisilla se syntymästä saatu lattelusikka on kultainen, toisilla ei...

sanoinkin todennäköisesti. Minä kuulunkin pääomatulojen ansiosta Suomen parhaiten tienaavaan 3%. Voihan se olla että lattelusikoiden kiinasta tilaaja on tosiaan tässä samassa joukossa, mutta suhteellisen epätodennäköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi