MIksi ei vaan voi olla vapaaehtoisesti sinkku?
Aina kaikki tahot toitottaa, perhe sitä perhe tätä.
Miksi ei vain voi olla vapaaehtoisesti sinkku?
Olen ollut VES mies kokoikäni ja olen onnellinen.
Rahaa on säästössä ja voin tehdä mitä huvittaa. Miksi tämä on niiiiiiiiin väärin?
Olen todella onnellinen ja suosittelen muillekkin tätä!
Kommentit (48)
Koska yhteiskunnan pitää tuottaa jälkeläisiä, jotta yhteiskunta säilyy. Toki jälkeiläisiä voi olla, vaikka olisikin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Koska yhteiskunnan pitää tuottaa jälkeläisiä, jotta yhteiskunta säilyy. Toki jälkeiläisiä voi olla, vaikka olisikin sinkkuna.
Toki näinkin, mutta se hinta jonka maksat siitä on mielestäni järjetön.
Oletan, että koska kukaan ei ole väkisin pakottanut minua olemaan sinkku niin minun täytyy olla sitä vapaaehtoisesti. En tosin haluaisi olla sinkku.
Onneksi me lapsiperheelliset ja parisuhteessa olevat saamme elää vapaata elämään ilman kritiikkiä. :D
Grou up!
Kyllä se sua itseäsikin vaivaa ja mietityttää...kun ihan tänne aloituksen teit...
Mikset vaan elä, mene ja nauti?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me lapsiperheelliset ja parisuhteessa olevat saamme elää vapaata elämään ilman kritiikkiä. :D
Grou up!
Grou, crou, crou😄
Vierailija kirjoitti:
Grou up!
V i t u n Prismaperhe xD
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa vaikka yhteiskunta tai koko maailmankaikkeus kuolisi kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sua itseäsikin vaivaa ja mietityttää...kun ihan tänne aloituksen teit...
Mikset vaan elä, mene ja nauti?
Eiköhän ap kirjoittanut siksi, koska ympäristö painostaa koko ajan pariutumaan. Sukulaiset, ystävät, työkaverit... ainakin minua painostettiin vuosikymmeniä, ennen kuin uskoivat.
Kyllä sinkut sopivat hyvin yhteiskunnan ekosysteemiin. Perheelliset hoitavat tarpeellisen lisääntymisen, jotta ihmiskunta säilyy, mutta osa heidän työpanoksestaan menee lapsiin. Sinkku pystyy eri tavalla omistautumaan työuralle ja rahoittaa veroillaan lasten päivähoitoa ja koulutusta. Ei siitä mitään syyllisyyttä tarvitse kantaa, että on sinkku.
Jos on aivan poikkeuksellisen lahjakas, niin sitten voisi ihmiskunnan hyväksi tehdä lahjoituksen spermapankkiin, että geenit saadaan seuraavallekin sukupolvelle.
Koska ihminen on sosiaalinen eläin. Vain hyvin harvat ovat oikeasti tyytyväisiä yksinäisyyteensä. Ihmiseläin tarvitsee fyysistä läheisyyttä (tieteellisesti todistettu asia).
Voit tietysti selitellä itsellesi sinkkuuden ihanuutta, mutta en oikein usko sinua. Mites ajattelit viettää 75 vuotispäiviä? Kuka tulee käymään? Kuka rakastaa sinua silloin kaikkine vikoineenkin?
Kuka sinut pakottaa parisuhteeseen ja hankkimaan lapsia? Ei kukaan, kun olet yhä sinkku. Nauti elämästä ja jätä muiden sanomiset omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihminen on sosiaalinen eläin. Vain hyvin harvat ovat oikeasti tyytyväisiä yksinäisyyteensä. Ihmiseläin tarvitsee fyysistä läheisyyttä (tieteellisesti todistettu asia).
Voit tietysti selitellä itsellesi sinkkuuden ihanuutta, mutta en oikein usko sinua. Mites ajattelit viettää 75 vuotispäiviä? Kuka tulee käymään? Kuka rakastaa sinua silloin kaikkine vikoineenkin?
Kenen sinä oletat tulevan käymään kun olet 75v?
Sinkku elää oman napansa ympärillä, eikä koskaan opi todellista vastuuta. Sinkku ihminen jää raakileeksi, ei kypsy tai kehity ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tietysti selitellä itsellesi sinkkuuden ihanuutta, mutta en oikein usko sinua. Mites ajattelit viettää 75 vuotispäiviä? Kuka tulee käymään? Kuka rakastaa sinua silloin kaikkine vikoineenkin?Kenen sinä oletat tulevan käymään kun olet 75v?
Lapset ja heidän lapset. Puolison sukulaiset. Kysymykseni oli enemmänkin kyllä metafora, mutta odotetusti meni sinulta täysin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku elää oman napansa ympärillä, eikä koskaan opi todellista vastuuta. Sinkku ihminen jää raakileeksi, ei kypsy tai kehity ihmisenä.
Ikisinkkuna olen eri mieltä ja samaa mieltä.
Oppimaan vastuuta? Kenestä sinkun pitäisi ottaa vastuuta? Sinkku kantaa vastuuta koko yhteiskunnasta maksamalla veroja, eikä saa takaisin juuri mitään, toisin kuin perheelliset.
Kehittyminen on toinen juttu. Yksin asumalla ei ehkä opi lukemaan toisia ihmisiä niin hyvin, eli voi jäädä sosiaalisesti "tyhmäksi", mutta kirjoja lukemalla voi tulla muuten hyvinkin fiksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä ei ole mitään itsekästä tehdä lapsia oman egon jatkeeksi ja tyydyttämään niitä omia itsekkäitä tarpeita, täyttämään omia unelmia, poistamaan läheisyyden kaipuuta, poistamaan omaa yksinäisyyden pelkoa ja vaatimaan yhteiskunnalta, että sen rakentamat palvelut pyörii vain sen minun perheen ympärillä. Ja kun näin ei käy vanhemmat kiukuttelee, kuin pikkulapset, joilta on viety kaikki lelut ja karkit. Niin ja sinkut pitäkää ne kesälomanne vaikka marraskuussa, kun MEIDÄN täytyy saada pitää omanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkuna olen eri mieltä ja samaa mieltä.
Oppimaan vastuuta? Kenestä sinkun pitäisi ottaa vastuuta? Sinkku kantaa vastuuta koko yhteiskunnasta maksamalla veroja, eikä saa takaisin juuri mitään, toisin kuin perheelliset.
Kehittyminen on toinen juttu. Yksin asumalla ei ehkä opi lukemaan toisia ihmisiä niin hyvin, eli voi jäädä sosiaalisesti "tyhmäksi", mutta kirjoja lukemalla voi tulla muuten hyvinkin fiksuksi.
Ja oppii sen yhden vaikeimmista taidoista, taidon elää yksin. Se vaatii huomattavasti enemmän henkistä kasvua, kuin jonkun toisen kautta eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aina lopulta yksin.
Koska muunsukupuoliset estävät onnellisuutesi ;).