Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullu ajatus kävellä 43 km?

Vierailija
08.01.2021 |

Kun lähin juna-asema on niin kaukana. Bussit ei kulje.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muuten saat asiasi hoidettua jossain perämetsässä ilman autoa?

Vierailija
62/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan VOI kysellä näin víțuń järjettömiä juttuja tosissaan🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Joo tuntikaupalla käveleminen on ihan täysin normaalia! Minä kävelen aina välillä 100 km matkan, ei siinä mitään. Kunhan on vähän juotavaa mukana ja hyvät kengät jalassa, niin helpostihan tuon kävelee 2-3 päivässä 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 43 kilometrin kävelyyn menee VAIN sellainen 8 tuntia. Ei paha! Ihan normaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelin 32 km.

Tuo olisi  liian pitkä matka ilman huoltojoukkoja.

Pitäisi kantaa vedet ja ruuat.

Voitko jakaa sen kahtia, silloin se olisi  mukavaa.

Vierailija
64/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan VOI kysellä näin víțuń järjettömiä juttuja tosissaan🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Joo tuntikaupalla käveleminen on ihan täysin normaalia! Minä kävelen aina välillä 100 km matkan, ei siinä mitään. Kunhan on vähän juotavaa mukana ja hyvät kengät jalassa, niin helpostihan tuon kävelee 2-3 päivässä 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 43 kilometrin kävelyyn menee VAIN sellainen 8 tuntia. Ei paha! Ihan normaalia!

7 kilomteriä pystyn tuohon 5km/h vauhtiin.

43 km menee varmaan 12 h.

Vierailija
65/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8n tuntia,eli tarvitset 16 tölkkiä olutta mukaan että pysyy nestetasapaino kunnossa,ja saat myös hieman energiaa.Ja matka tuntuu joka juoman jälkeen kevyemmältä.

Vierailija
66/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja evästä pitäisi ottaa kunnolla, tai katsoa olisiko matkan varrella kauppoja/huoltoasemia. Aikaa varaisin 10-13 tuntia ja hyvät kengät ja rakkolaastaria. Mutta nyt on talvi, niin en ehkä lähtisi siltikään.

Vierailija
67/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu. Yöllä ja pakkasella en suosittele, ainakaan ilman kunnollista varustusta.

Kerran päätettiin alaikäisinä kaverin kanssa kännissä ja läpällä lähteä kävelemään kotia kohti joku 45 km, kun viimeinen bussi oli jo mennyt ja seuraava bussi olisi lähtenyt vasta aamulla eikä meillä ollut yöpaikkaa. Meinas käydä kirjaimellisesti kylmät kun yöllä oli aika kovastikin pakkasta. Noin 30 km kävelyn jälkeen päästiin lämmittelemään huoltoasemalle ja hörppimään kahvia. Huoltoaseman myyjäkin oli vähän huuli pyöreänä kun kuuli meidän matkanteosta.

Parastahan reissussa oli että kun jatkoimme huoltoasemalta matkantekoa niin aamun ensimmäinen bussi mennä viiletti ohitsemme ja oli jo perillä ennen meitä. :D

Hengissä ja ilman amputaatioita kuitenkin selvittiin. Kyllä Siperia opettaa.

Vierailija
68/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano missä olet, käyn heittään jos olen edes siellä päin. Ei tommosta matkaa lompoteta.

Jos meen, olisin Etelä-Pohjanmaalla.

Meillä kyllä kulkee bussit täällä. Ei yöllä, mutta aamuvarhain. Nuku muutama tunti asemalla ja aamulla bussiin.

Ei täällä asemalla mitenkään vaarallista ole.

Toiseksi, täällä on totuttu kuskaamaan junalta ja takaisin, kyllä sut varmasti haetaan jos kysyt ja tarjoat vaikka bensarahaa.

Vierailija
69/70 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä hullumpi ajatus olisi juosta 43 km.

Ei minusta. Tosin epämiellyttävää olisi, jos olisi tarjolla sen jälkeen suihkua ja puhtaita vaatteita. T: Maratoonari

Oletko maratoonari juossut talvellakin maratonin pituisia matkoja?

En ihan, mutta 35 mittaisia pisimmillään. Talvella lähinnä hiihdän.

Vierailija
70/70 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kyllä ihmettelen näitä vastauksia. Kävelen säännöllisesti 18 km päähän ja takaisin eli 36 km sekä tuolla määränpäässä useita kilometrejä. Minulla ei ole mitään urheiluvaatteita vaan ihan tavalliset vaatteet (farkut ja takki), lenkkarit kyllä jalassa. Ja olen ainakin 20 kg ylipainoinen. Oikeastiko ihmiset on niin rapakuntoisia että tuollainen 40 km kävely on mahdoton suoritus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi