Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaupassa näkyy edelleen ihmisiä ilman maskia

Vierailija
08.01.2021 |

Ihan aikuisia fiksun näköisiä ihmisiä.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä lomilla ollut aikaa lukea faktoja. Maskeista ei tutkimusten mukaan ole mitään hyötyä.

Väitteesi on väärä.

22/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on astma, enkä voi pitää maskia edes kymmentä minuuttia ilman, että olen loppupäivän kipeänä. Ap:n kaltaiset sitten mulkoilevat minua kun astma ei näy ulospäin. Pitäisikö ommella keltainen tähti rintaan merkiksi siitä, että olen selvästi muita huonompi ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella marketeissa olen selkeässä vähemmistössä joka ei käytä maskia.

Vierailija
24/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen pitkästä aikaa ilman maskia kaupassa.

Vierailija
25/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän turvavälit, en yski, en puhu kuin kassalle pakolliset hei ja kiitos. Kaupassa käynti kestää kokonaisuudessaan alle 15 min. Miksi käyttäisin maskia?

Vierailija
26/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin meillä ei ole pakkoa: ei ole pakkorokotusta ei pakkosterilointia ei pakkohoitoa ei pakkoavioliittoa ei pakkomaskia joten mulkoilkaa ihan rauhassa

Olen eri mieltä pakkohoidosta psyykkisesti sairastuneiden osalta. Osalla pakkohoitoa.

Vierailija
27/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyynne ettet käytä maskia kotona, suuri osa tartunnoista tulee perhepiiristä?

Vierailija
28/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hammaslääkäri käyttää maskia?

Vierailija
29/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän turvavälit, en yski, en puhu kuin kassalle pakolliset hei ja kiitos. Kaupassa käynti kestää kokonaisuudessaan alle 15 min. Miksi käyttäisin maskia?

Nuo hei ja kiitos olen jättänyt pois ja vain nyökkään.

Vierailija
30/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtikoon omista asioistaan. Ainakin voi yrittää.

Sekin on sitten varmaan mun oma asia jos haluan polttaa tupakan siellä kaupassa ja nuolla paistopisteen tuotteita? 😊

Vierailija
31/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona bakteeri ei ole toimintakykyinen yli - 15C pakkasessa, liittyy bakteerien molekyylirakenteeseen

Vierailija
32/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, että mitä se kasvomaski hyödyttää, kun niissä paketeissa lukee, että suodattaa vain bakteereja .. Eikö kankainen maski ole ainakin aivan turha? 

Vierailija
33/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta m kirjoitti:

Korona bakteeri ei ole toimintakykyinen yli - 15C pakkasessa, liittyy bakteerien molekyylirakenteeseen

Se on virus.

Vierailija
34/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, että mitä se kasvomaski hyödyttää, kun niissä paketeissa lukee, että suodattaa vain bakteereja .. Eikö kankainen maski ole ainakin aivan turha? 

Kankainen maski on suojausteholtaan huono kirurgiseen maskiin verrattuna. Maski ehkäisee viruksen leviämistä pärskeiden mukana sekä vähentää aerosolien mukana leviävien virusten määrää ilmassa.

Vierailija
35/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaista kuonokoppaa ole käyttänyt enkä käytä. Ihan vaan koska en halua. Muutenkin niiden teho tartuntojen ehkäisyssä on selvästi vähäinen koska korona leviää maskipakkomaissakin.

Vierailija
36/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sellaista kuonokoppaa ole käyttänyt enkä käytä. Ihan vaan koska en halua. Muutenkin niiden teho tartuntojen ehkäisyssä on selvästi vähäinen koska korona leviää maskipakkomaissakin.

Tällaiset viestit on kuin uhmaikäisen näppäimistöltä. Korona on paljastunut, kuinka lapsen tasolla jotkut ihmiset vielä ovat.

Vierailija
37/99 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tarkkaillut ovisilmän läpi rappukäytävän ja havainnut ainakin 30 maskitonta ihmistä

Mihin voin tehdä valituksen?

Vierailija
38/99 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositukset on ettei pakkoa tarvis käyttää!

Vierailija
39/99 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän yleensä, mutta jos unohtuu kotiin ja huomaan sen vasta kaupan pihassa, niin en kyllä lähde kotiin asti hakemaan.

Vierailija
40/99 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maski aiheuttaa kasvojen ja nenän kutinaa, nuhaa, aivastelua ja yskää. Olen siis allergikko/atoopikko/astmaatikko. Vaihtoehtona on se, että kuljen oireettomana maskitta ja minua katsotaan kuin halpaa makkaraa, tai se että kuljen maskin kanssa niiskuttaen ja aivastellen ja minua katsotaan kuin eristyksestä karannutta spitaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi