Kansa ei tahdo tai uskalla koronapiikille?
Käsittääkseni oikein missään päin maailmaa koronarokotteet eivät ole kelvanneet kansalle kovin hyvin. On raportoitu, että jopa terveydenhoitohenkilöstön parissa kieltäytyneitä on usein lähes puolet.
En ihmettele tätä yhtään. Näihin uudenlaisiin rokotteisiin (RNA- ja DNA-rokotteet) liittyy merkittäviä epävarmuuksia ja riskejä, vaikka asiaa ei julkisesti haluta myöntää.
Kommentit (47)
Eihän tuota koronapiikkiä ole vielä edes tarjolla kuin harvoille ja valituille - niin hidas on rokotustahti. Itse odotan sitä rokotusta kuin kuuta nousevaa. Lähes päivittäin joudumme lähettämään oireilevia asiakkaita testeihin, siirtämään altistuneita karanteeniin, ja tulee ilmoituksia positiivisista tuloksista. Työskentelen tällaisen asiakaskunnan keskuudessa. Olen jo iäkkäämpi ja riskiryhmää. Pelottaa, milloin tartunta iskee minuun. Mutta eipä vain ole tullut mitään tietoa, milloin meidät mahdollisesti rokotetaan.
Ei uppoa propaganda. Otan rokotteen ja sillä selvä. Vielä kun sen vain saisi.
Miettikkää kaikkia niitä ihmisiä jotka omistavat elämänsä ihmiskunnan parantamiselle ja suojelulle tauteja vastaan. Sitten iskee korona, hurjaan vauhtiin leviävä pandemia joka saa koko maailman polvilleen. Entisten kokemusten, kerätyn tiedon ja taidon perustella saatiin ennätysaikaan valmiiksi rokote joka toimii tähän koronaan.
Mutta osaa kansasta ei enää kiinnosta ammatilaisten vuosikymmenien aikana opittu tieto, vaan luotetaan mielummin käyttäjänimien takana piileskelevien twitter-käyttäjien mielipiteisiin. "Olisihan se mahdotonta että jotain niinkin hyvää kuin toimiva rokotus voitaisiin saada. Tämän täytyy olla hallituksen katala juoni kansan hallitsemiseksi!" Hei haloo.
Saanen vielä muistuttaa, että rokotuksissakin on se juttu että n. 70% kansasta pitäisi olla rokotettuna että rokottamattomat olisivat hekin turvassa. Eli jos käy niin että rokotteen ottaa puoletkin kansasta, siitä ei ole välttämättä paljonkaan hyötyä. Ja sitten rokotevastaiset voivat ylpeillä sillä, kuinka olivat oikeassa rokotteen heikosta voimasta...
Näin tämä nykypäivänä menee, ihmiskunnalla on kehitettynä keinot pelastaa itsensä ja vaikka koko maailma mutta itse valitaan monilta osin tuho ja kärsimys. Sittenpähän pääsee valittamaan jälkikäteen.
Yritettäisiin edes yhden vuoden ajan luottaa toisiimme, välittää kanssaeläjistä ja puhaltaa yhteen hiileen.
Pettynyt muttei yllättynyt kirjoitti:
Miettikkää kaikkia niitä ihmisiä jotka omistavat elämänsä ihmiskunnan parantamiselle ja suojelulle tauteja vastaan. Sitten iskee korona, hurjaan vauhtiin leviävä pandemia joka saa koko maailman polvilleen. Entisten kokemusten, kerätyn tiedon ja taidon perustella saatiin ennätysaikaan valmiiksi rokote joka toimii tähän koronaan.
Mutta osaa kansasta ei enää kiinnosta ammatilaisten vuosikymmenien aikana opittu tieto, vaan luotetaan mielummin käyttäjänimien takana piileskelevien twitter-käyttäjien mielipiteisiin. "Olisihan se mahdotonta että jotain niinkin hyvää kuin toimiva rokotus voitaisiin saada. Tämän täytyy olla hallituksen katala juoni kansan hallitsemiseksi!" Hei haloo.
Saanen vielä muistuttaa, että rokotuksissakin on se juttu että n. 70% kansasta pitäisi olla rokotettuna että rokottamattomat olisivat hekin turvassa. Eli jos käy niin että rokotteen ottaa puoletkin kansasta, siitä ei ole välttämättä paljonkaan hyötyä. Ja sitten rokotevastaiset voivat ylpeillä sillä, kuinka olivat oikeassa rokotteen heikosta voimasta...
Näin tämä nykypäivänä menee, ihmiskunnalla on kehitettynä keinot pelastaa itsensä ja vaikka koko maailma mutta itse valitaan monilta osin tuho ja kärsimys. Sittenpähän pääsee valittamaan jälkikäteen.
Yritettäisiin edes yhden vuoden ajan luottaa toisiimme, välittää kanssaeläjistä ja puhaltaa yhteen hiileen.
Miten hyvin ihmiskuntaa sinun mielestäsi on suojeltu ja pelastettu? Suoranainen nälänhätä tappaa ihmisiä valtavasti vuosittain. Huono ravitsemustila vielä enemmän. Suomessa yleisin kuolinsyy on syöpä. Mitkä ovat niitä tekijöitä, jotka aiheuttavat ihmisen solutoiminnan kääntymään itseään vastaan? Voisiko jatkuvasti lisääntyneillä rokotuksilla olla jotain asian kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei uppoa propaganda. Otan rokotteen ja sillä selvä. Vielä kun sen vain saisi.
Joo ei uppoa ei
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan uskalla mihinkään rokotuksiin. Maailmalla ihmisille kasvanut jättipeniksiä ja pim psat on tiukentunut rokotteen sivu vaikutuksista.
Tuohan se vasta rokotukseen kannustaa!
Ite oon ottanut ns. pakolliset rokotteet ja teininä lähdin testaamaan papilloomavirus-rokotetta testiryhmässä. Influenssarokotetta en ole koskaan ottanut. Olen aikuisikäni ollut terve, enkä enää halua sitä nyt riskeerata yhden rokotteen takia... Olen työni tämän yhteiskunnan eteen jo testaajana tehnyt.