Tonttulan totuus
Tietääkö kukaan tarkemmin Tonttulan tapahtumista?
Kommentit (13)
Sukset meni ristiin muuallakin kuin mäessä.
Huvittavaa kun sitten ollaan niin happy mäessä ja mökillä. Tais raukka viettää joulun ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun sitten ollaan niin happy mäessä ja mökillä. Tais raukka viettää joulun ihan yksin.
Ilmeisesti oli osan aikaa ainakin hotellissa, kävi aina kuvaamassa vähän mökkiä, että saatiin kulissit kiillotettua.
Somehiljaisuus tarkoittaa toivottavasti sitä että muutto käynnissä👍
Tai siksi ei ehdi päivittää somea kun koko aika menee ketjuja poistaessa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä ihmeissäni, että muuttaa omaan kämppään. Ajattelin, että lähtee maailmalle kunhan tuomiot on luettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä ihmeissäni, että muuttaa omaan kämppään. Ajattelin, että lähtee maailmalle kunhan tuomiot on luettu.
Muuttaako edes?
Luulisi kun on jo tammikuu et olisi jotain sisustuskuvaa ja videoo tullut. "Nämä hankin kämpälle". Sisustusreissusista kuvaa tai jtn, ei mitään. Ei se muuta vieläkään
Olen odottanut ostospostauksia uuteen kotiin,mutta ei. Hotellielämä jatkuu.
Miten voi elää ilman kotia? Missä kaikki tavarat ja vaatteet kulkee levin ym reissujen ajan?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi elää ilman kotia? Missä kaikki tavarat ja vaatteet kulkee levin ym reissujen ajan?
Kai se odottaa, että sen elämään pyyhältää joku rane2, joka ottaa sohvan täysipäiväiseksi teepussittajakseen ja asumaan kanssaan Dubaihin tms.
Turha sitä on kämppää hommata, jos ei ole edes aikeita asua omillaan.
Tyyppi ärsyttää, mutta silti jotenkin säälittää. Some päivitykset nykyään todella surkeita. Ja eikös se olekin hänen ainoa toimeentulo lokkkeilun lisäksi?
Kaukana ratsastaa.