Kun olin lapsi kuulin "avaruusolioiden" juttelevan hiljaisella äänellä
Olin herännyt yöllä ja seurasin heitä salaa. Heitä oli kolme ja he olivat erinäköisiä kuin ihmiset. Pidempiä ja korvat oli erilailla. Ehkä humanoideja?
He olivat huolestuneita minusta, ymmärsin heidän keskustelustaan. Miettivät, että olikohan hyvä idea laittaa minua hoitamaan tehtävää ja selviytyisinkö tehtävästäni, kun minun olisi ensiksi kasvettava aikuiseksi ja kaikkea. Heillä oli vastaava huoli olosuhteistani. He olivat kuin jos he olisivat olleet vanhempiani. Minulla oli tunneyhteys heihin. He hyvästelivät, kun huomasivat, että olin jossain määrin hereillä. Ajattelin, että ehkä he sittenkin olivat vanhempiani.
Mielipiteitä? Kokemus oli niin voimakas, että muistan sen aina. Päätin kuitenkin selviytyä, koska minulle oli annettu tehtävä ja ihmisvanhemmat maanpäällä.
Kommentit (15)
Olen joutunut provosoimaan läheisiäni, jotta he kehittyisivät ihmisinä. Olen puolustanut joitakin ihmisiä. Olen suojellut. Ollut ainoana eri mieltä ääneen. Auttanut masentunutta löytämään syyn masennukselleen. Asettanut itseni suoraan vaaraan toisen puolesta. Olen osoittanut rohkeutta. Tehtäväni ei ole aivan vielä valjennut minulle.
ap
Valveuni.
"Valveuni on poikkeava tajunnantila, jossa ihminen on unen ja valveen rajamailla ja kokee hallusinaatioita.
Valveunessa ihminen voi esimerkiksi nähdä kuolleita sukulaisiaan, hirviöitä, enkeleitä tai avaruusolentoja. Hän voi myös aistia ääniä, hajuja tai kosketuksia"
Olin varsin hereillä, mutta näyttelin nukkuvaa.
ap
Jos ne ei ollutkaan humiksia, vaan enkeleitä? Ota huomioon Ap, että olit tuolloin lapsi ja teit tulkintoja ja oletuksia lapsen aivoilla ja havainnointi- ja ymmärryskyvyllä.
Mielenkiintoista oli, että en mielestäni ollut kuullut humanoideista tai saanut vaikutteita mistään. Olin rauhallisen ja onnellisen tarkkailijan roolissa.
ap
En yhdistänyt heitä enkeleihin silloinkaan. Mietin, että miten eri tavalla heitä olikaan kolme, eikä kaksi, jos olivat vanhempiani.
ap
Lapsilla on uskomattoman mielikuvitus.
Ei ihme, että olet tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En yhdistänyt heitä enkeleihin silloinkaan. Mietin, että miten eri tavalla heitä olikaan kolme, eikä kaksi, jos olivat vanhempiani.
ap
No niinpä. Tuota juuri tarkoitin. Että et ehkä kyennyt heitä lapsenaivoillasi yhdistämään silloin enkeleihin. Pyydän sinua vain huomioimaan, että oletuksesi heidän olevan humiksia ei välttämättä pidä paikkansa. Voivat toki olla, mutta voivat myös olla olematta. Sinä olet tehnyt tuon tulkinnan/oletuksen ja sehän me nyt tiedetään, kuinka usein väärässä voimme ollakaan.
Tarkoitukseni ei ole dissata vaan pikemmin haastaa pitämään mieli avoimena ja pitäytymään liiaksi omista uskomuksista tai tulkinnoista.
Ja sitten huomasit katselevasi Knowledge-elokuvaa.
Kerrohan sitten,kun tehtäväsi valkenee..??
valehtelet. ei ne kommunikoi kun telepaattisesti. että oikein kuiskailivat keskenään ihan suomenkieltä... ja tulleet ihan avaruudesta asti... höhhöh!
Onko se tehtävä jo selvinnyt? Tai mitä luulet sen tehtävän olevan?